Thump - interview met moderators DF

MacLeod

Admin
Forumleiding
Beheerder
https://thump.vice.com/nl/article/d...er-crackdates-en-leden-met-weggesnoven-neuzen

"Er zijn heel wat bizarre topics en reacties geplaatst de afgelopen vijftien jaar.
'Tripreport lsd', 'hoeveel xtc nemen', 'ik voel niks van een nakkie coke': dit soort zoektermen leiden meestal naar het fameuze Drugsforum. Elke maand struinen er zo'n tweehonderdduizend unieke bezoekers allerlei topics af om het antwoord te vinden op hun brandende vraag, gekke ervaringen te delen of gewoon een potje te ouwehoeren. Tussen al die bezoekers zit weleens een troll, dealer of flapdrol die de regels (per ongeluk) overtreedt. Gelukkig is daar een team virtuele superhelden voor in het leven geroepen: de moderators. Ik vroeg me af wat voor gekke dingen zij allemaal meemaken, dus dronk ik in Utrecht een theetje met Tijdloos en Zero-. Tijdloos is 31 jaar, zwemcoach van beroep en al zo'n zes jaar moderator. De 26-jarige Zero- werkt bij de GGZ en was twee jaar lang moderator, en bezoekt het forum nog steeds met regelmaat."

Lees het hele interview hier...

Dank aan @Tijdloos en @ZERO- voor dit leuke artikel op Thump!

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
vet!

Leuke vragen ook. Wel jammer dat er mensen zwart gemaakt worden, dat is niet nodig.

Nu gaan mensen misschien denken dat het ook bij hen gebeurd terwijl dat misschien helemaal niet zo is:(

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Leuk!:smiley:

Ze hebben er wel lang over gedaan zeker. Zero is al een tijdje geen mod meer.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Fijn dat jullie het leuk vinden! :relaxed: De schrijfster is een goede vriendin van me, ik kon geen nee zeggen :tongueout:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou handig toch zo'n contact? :blush: En het is weer mooi reclame voor ons.:sunglasses:

Bovenaan