Thunderdome 2021

Ja ja op 11 december groot feest bij @Thunderdome 🤣🥳
De minuten in de online wachtrij voor kaartjes hebben me heel veel grijze haren bezorgd, maar het was gelukkig gelukt 👌

Vandaag is de line-up bekend gemaakt en wat een top feest gaat het weer worden met deze namen 😍
We moeten ons alleen nog ff zien te klonen voor die tijd, want het wordt wel switchen tussen podia en dus keuzes maken wie we echt willen zien 👍
Maar de sfeer gaat sowieso weer onvergetelijk worden, 1 grote familie ❤️

Wie gaan er nog meer? 🥳

FB_IMG_1634126002514.jpg

Ik ben ook weer van de partij 🙋‍♂️

Gaat weer een gruwelijk avondje worden, het is alleen zo moeilijk om te kiezen naar wie je toe wilt dus dat word veel rondjes lopen denk ik 🤣

Haha ja dat doe ik sowieso altijd al veel, maar nou zal het ook wel echt moeten ja.
Maar ik kan wel in stijl dan met deze trui en waaier gaan :tearsofjoy:

Laatst bewerkt:
Rondjes...rondjes...ik loop alleen maar rondjes, het is een marathon!

En elk rondje is anders he haha!:tearsofjoy:
Maar klopt ook wel wat jullie zeggen hoor, we zien daar wel wat er echt van terecht komt, maar de sfeer wordt sowieso weer onvergetelijk :redheart:

Trouwens eerst 30 oktober nog naar Ghosttown :cheerpompom:Dat wordt mijn eerste echte feest sinds 1.5 jaar weer, eindelijk weer losgaan :nevergonnagiveyouup:

Poederpret

Bewuste gebruiker
En elk rondje is anders he haha!

Trouwens eerst 30 oktober nog naar Ghosttown :cheerpompom:Dat wordt mijn eerste echte feest sinds 1.5 jaar weer, eindelijk weer losgaan :nevergonnagiveyouup:
Super dik! Wil ook nog wel eens naar Ghosttown.

Ben zelf laatst naar fresh new kicks geweest en ik ga volgende week naar this is uptempo 💪

Super dik! Wil ook nog wel eens naar Ghosttown.

Ben zelf laatst naar fresh new kicks geweest en ik ga volgende week naar this is uptempo 💪

Als je dat wilt moet je dat gewoon een keer doen! Vanavond om 19 uur komen er nog een paar kaartjes weer in de verkoop, dus als je wilt en geluk hebt kun je dit jaar nog misschien. En anders komt het vast in de toekomst wel als je er heen wilt :thumbsup:
Veel plezier volgende week dan, dat is ook leuk feest ja. Alleen wij vonden 2 weken feesten achter elkaar toch beetje teveel van het goede, dus gaan volgend jaar wel keer weer naar een Uptempo-feest dan :nevergonnagiveyouup:

Voor mij wordt het eerste feest weer Thunderdome. Kan makkelijk meer feesten pakken maar prioriteiten stellen in het leven!

Veel plezier :hearteyes:

Heb je goed hoor! Als het aan mij lag dan haalde ik die 1.5 jaar nou in een paar maanden in 🙈 Maar goed, kunt niet overal heen gaan en deze 2 zijn wel echt gaaf en de rest komt volgend jaar of later wel weer dan :thumbsup:
Dankjewel :hearteyes:

Drugsforum meeting op Thunderdome voor de mensen die gaan :tongueclosed:?

Lijkt me lache en even wat makkelijker dan met Unmute Us!!!!

Lijkt mij wel leuk hoor! Ben toen niet naar Unmute us geweest uiteindelijk, maar dit is wel iets makkelijker dan daar ja :tearsofjoy:
Al kan het in de Jaarbeurs ook wel echt een doolhof zijn🙈
Ik ben benieuwd of we dan idd gewoon van 22-07 uur ofzo kunnen feesten, of dat het net als met Ghosttown verzet moet worden naar overdag.
Dat is nu van 15-24 uur.

Cerberus

Wijs gebruiker
Ik ga voor de eerste keer dit jaar. Ik ben vooral een toerist eigenlijk aangezien ik niet zoveel van de muziek ken. Maar dat heeft ook een groot voordeel, ik hoef mezelf niet te klonen door het gevoel van "kiezen is verliezen" door de overlappingen op het uurschema :) Ik ken maar hier en daar een naam, misschien dat ik Paul Elstak wel wil zien. Dus ik kan me gewoon concentreren op onderdompelen in de sfeer met mijn hersenen waar de serotonine zich in opstapelt :wink:
De Youtube video's van de jaren 90 spreken me wel aan dus hopelijk is het nog een beetje zoals toen qua muziek en sfeer maar ga het sowieso wel goed hebben denk ik.

Ik ga voor de eerste keer dit jaar. Ik ben vooral een toerist eigenlijk aangezien ik niet zoveel van de muziek ken. Maar dat heeft ook een groot voordeel, ik hoef mezelf niet te klonen door het gevoel van "kiezen is verliezen" door de overlappingen op het uurschema :) Ik ken maar hier en daar een naam, misschien dat ik Paul Elstak wel wil zien. Dus ik kan me gewoon concentreren op onderdompelen in de sfeer met mijn hersenen waar de serotonine zich in opstapelt :wink:
De Youtube video's van de jaren 90 spreken me wel aan dus hopelijk is het nog een beetje zoals toen qua muziek en sfeer maar ga het sowieso wel goed hebben denk ik.

Leuk! En ja dat scheelt dan ook weer idd! Er komen genoeg "early" DJ's en met die sfeer komt het ook wel goed, dus kan niet misgaan dan! :cheerpompom:
Maar je gaat MDMA of 6APB nemen dan?
Ik gewoon aan de pep, dat werkt voor mij toch het beste op een feest. Heb op Ground Zero wel MDMA gehad, maar dan kak ik toch wel in op een gegeven moment. Heb nog nooit 6APB gehad, maar dat zou wel een optie kunnen zijn natuurlijk omdat dat langer werkt.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ik gewoon aan de pep, dat werkt voor mij toch het beste op een feest. Heb op Ground Zero wel MDMA gehad, maar dan kak ik toch wel in op een gegeven moment. Heb nog nooit 6APB gehad, maar dat zou wel een optie kunnen zijn natuurlijk omdat dat langer werkt.

Voor mij zal het ook pep worden op Thunderdome.

Heb 30 gram mokersterke zelfgemaakte speedpasta gekregen van een maatje van me. Dat gaat echt keihard gasgeven worden :hearteyes: :hearteyes:

XTC/6APB is natuurlijk ook goud, maar die heb ik al gepland op een thuisfeestje in november met de Qlimax livestream!!

Cerberus

Wijs gebruiker
Maar je gaat MDMA of 6APB nemen dan?
Ja, het is geleden van de DF meeting (huisfeestje) van eind januari dat ik nog iets met sero gedaan heb. Zal ook ideaal zijn in die setting denk ik. Om te verhinderen dat ik te vroeg moe wordt zal ik wel een paar uur wachten om mijn eerste portie te nemen ofzo. Dan nog enkele uren later een halve portie bijnemen en ik zou moeten wegkunnen tot 7u lijkt me.

Speed is natuurlijk ook een goeie optie, maar denk dat mijn vrienden ook MDMA gaan doen.

Ik heb ook zin om te gaan! Ben vroeger vaker naar Thunmderdome party's geweest.
Zijn er nog kaartjes?

Nee kaartverkoop begon om 19 uur en om 21.30 uur was het al uitverkocht 😱
Op Marktplaats staan ze voor €400 ofzo 🙈
Vind ik altijd zo zielig van die opkopers die dan zelf niet gaan maar duur weer verkopen. Laat de kaartjes gewoon beschikbaar voor de echte fans die willen gaan...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Veel plezier allemaal :) zelf hou ik niet zo van hardcore.
dat had ik ook , tot ik op Masters Of Hardcome kwam en daarna wat thunderdome feestjes vooral die in de arena geweldig was dat.
Ik ga ook met 3 anderen @Perenijsje , wie weet meeten we dan ik PB je wel als het kan :wink:

Heb het geluk dat ik DJ Gizmo o.a heb zien klimmen en waardoor ik nog steedds gatis VIP kaartjes krijg. Mijn (half)zus was/is 8 jaar ouder als mij en xij was aan het ddaten met DJ gizo , daarna een andere bekende DJ , waardoor ik veel kaartjes kreeg en met 20 vrienden van eind havo/wvo met 6 vrienden elke week een feest met bekende Dj's en soms gastvrienden { gasthuizen) ging bezoeken. Problemen met entree was simpel bel de DJ maar :innocent:. Op die manier al vroeg in de partyscene gedoken :tearsofjoy:. Letterlijk vanuit utrecht to antwerpem en verdie in Frankrijk waar het toch wel anders is . Over 2-3 weken daar een feest weer :stoned:

Laatst bewerkt:

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ik heb ook zin om te gaan! Ben vroeger vaker naar Thunmderdome party's geweest.
Zijn er nog kaartjes?
Damn, baal er een beetje van dat ik helemaal niet wist dat Thunderdome dit jaar nog door ging.

Keerzijde van geen social media gebruik I guess..

Nou veel plezier voor iedereen die gaat :grin: dat moet goedkomen
Iedereen die geen kaartje heeft en niet de belachelijke hoofdprijs van die marktplaats downies wil betalen:

Download ticketswap. Via deze app kan de verkoper maximaal 20% boven de originele ticketprijs verkopen.
Je krijgt ook nog een een unieke barcode en de barcode van de verkoper wordt geblokkeerd en is niet meer geldig na verkoop.

Vanaf 1 november zijn ze op dit platform beschikbaar, omdat de tickets eerst nog gepersonaliseerd moeten worden alvorens je ze kan verkopen.

Poederpret

Bewuste gebruiker
Als je dat wilt moet je dat gewoon een keer doen! Vanavond om 19 uur komen er nog een paar kaartjes weer in de verkoop, dus als je wilt en geluk hebt kun je dit jaar nog misschien. En anders komt het vast in de toekomst wel als je er heen wilt :thumbsup:
Veel plezier volgende week dan, dat is ook leuk feest ja. Alleen wij vonden 2 weken feesten achter elkaar toch beetje teveel van het goede, dus gaan volgend jaar wel keer weer naar een Uptempo-feest dan :nevergonnagiveyouup:

Heb je goed hoor! Als het aan mij lag dan haalde ik die 1.5 jaar nou in een paar maanden in 🙈 Maar goed, kunt niet overal heen gaan en deze 2 zijn wel echt gaaf en de rest komt volgend jaar of later wel weer dan :thumbsup:
Dankjewel :hearteyes:
Ja ik vind twee weken achter elkaar ook iets te veel, ik ga denk volgend jaar lekker naar ghosttown als het kan 😎

Poederpret

Bewuste gebruiker
Voor mij zal het ook pep worden op Thunderdome.

Heb 30 gram mokersterke zelfgemaakte speedpasta gekregen van een maatje van me. Dat gaat echt keihard gasgeven worden :hearteyes: :hearteyes:

XTC/6APB is natuurlijk ook goud, maar die heb ik al gepland op een thuisfeestje in november met de Qlimax livestream!!
Yess ik ga ook lekker peppen op thunderdome, vorige keer had ik xtc dus dat was extra hard genieten van de lichtshows. Vooral op de mainstage 🤪

Thunderdome

Wijs gebruiker
Ik heb mijn geld terug gevraagd.

Ik heb er geen vertrouwen in dat het volgendjaar in december nog wel door mag/kan gaan. Ik denk dat we dan weer in dezelfde klerezooi zitten als nu.

Kaartjes van Defqon.1 en Ground Zero heb ik nog, daar heb ik nog wel goeie hoop voor.

Sterkte allen... ik baal hier ook als een stekker van.. :coldsweat:

Ja zei ik ook al, echt minder dat het dan weer in het Corona/griep hoogseizoen is. Beter hadden ze het verplaatst naar april/mei ofzo, maar het is helaas niet anders 😓

Ik heb mijn geld terug gevraagd.
Wij twijfelen er nog over. M'n vriend wil wel refund aanvragen omdat hij geld nu beter kan gebruiken.
Ik mis het niet en anders wordt het de volgende keer nog lastiger om er wel 1 te krijgen als er zoveel mensen al kaartje hebben. En wil er wel echt heen. Maarja als weer niet doorgaat dan...

Thunderdome

Wijs gebruiker
Wij twijfelen er nog over. M'n vriend wil wel refund aanvragen omdat hij geld nu beter kan gebruiken.
Ik mis het niet en anders wordt het de volgende keer nog lastiger om er wel 1 te krijgen als er zoveel mensen al kaartje hebben. En wil er wel echt heen. Maarja als weer niet doorgaat dan...
Ja als je wilt gaan zou ik zeker geen refund aanvragen.
Wij hebben er goed over nagedacht, en ik heb het vertrouwen in onze overheid compleet verloren. Aangezien we de komende tijd nog met deze "stuurlui" in een schuitje zitten vertrouw ik er niet op dat ze corona in 2022 najaar wel onder de controle hebben. Met name omdat er in de ziekenhuizen achterstanden en tekorten blijven.

Mocht er hoop zijn vind ik wel een manier om aan een Thunderdome kaarte te komen, maar voor nu is het vertrouwen helaas verloren.
Stiekem had ik gehoopt dat ze het ergens in de zomer zouden organiseren. Dan had ik 100% mijn kaartje gehouden.

Laatst bewerkt:

Eve's drop

Badass junkie
Wij hebben er goed over nagedacht, en ik heb het vertrouwen in onze overheid compleet verloren.
Dit stukje tekst dus.

Aangezien we de komende tijd nog met deze "stuurlui" in een schuitje zitten vertrouw ik er niet op dat ze corona in 2022 najaar wel onder de controle hebben. Met name omdat er in de ziekenhuizen achterstanden en tekorten blijven.
smeerlapperij is het gewoon!

Mocht er hoop zijn vind ik wel een manier om aan een Thunderdome kaarte te kopen, maar voor nu is het vertrouwen helaas verloren.
Stiekem had ik gehoopt dat ze het ergens in de zomer zouden organiseren. Dan had ik 100% mijn kaartje gehouden.
Het is ronduit belachelijk, vroeger maakte we ons druk over de pillen in je bilnaad en drugshonden.

Laatst bewerkt:

Cerberus

Wijs gebruiker
Mocht het op termijn blijven niet doorgaan kun je nog altijd je geld terugkrijgen. Tenzij ID&T failliet gaat natuurlijk omdat ze continu feesten moeten aflassen. Maar ik neem liever dat risico, het is maar enkele tientallen euro's, dan risico het te missen.

Bovenaan