Tijd eerste flush growkit cubensis?

Jeniger

Experimenterende gebruiker
hallo iedereen,

Na wat onderzoek op internet is het mij nog steeds niet duidelijk hoelang het kan duren voor de eerste flush opkomt,... ik lees overal dat het tussen de 10 en 12 dagen kan duren, en ook bij veel verslagen zie ik dat ... Ik heb hier een setje staan,het is nu 19 dagen geleden dat ik hem gesoakt heb en ik zie nog helemaal niks behalve wat samengesmolten mycelium, de bodem verder is compleet nog bruin/zwart,...is dit normaal? Hij stond niet in direct licht , temperatuur:24,25 graden en stond in de filterzak...gewoon geduld hebben of toch maar eens terug gaan?

THANKS!

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Ik denk dat je idd het beste contact op kunt nemen, misschien dat hij niet met sporen is "bevrucht" op een of andere manier, lijkt me dat dat kan gebeuren.

Heb je wel minimaal 12uur in het water laten staan, daarna alle overtollige water er uit laten lopen, in de zak gezet en afgesloten met paperclips?

Jeniger

Experimenterende gebruiker
Ja zekers!,

Precies zoals in de handleiding, en er liep geen druppel water meer uit, paperclips ect.. De kit kwam van euphoria(den haag) Ik heb ze al gemaild maar krijg tot nu toe geen bericht terug... is 19 dagen echt te lang?? :confused:

Bovenaan