tijd tussen truffels en paddo's

Carlito

Newbie
Hallo allemaal, sorry moderator als ik iets fout doe ofzo laat het ff weten dan, dit is mijn eerste post ( ja ik heb de regels doorgelezen).

Ik wil graag ff wat weten want een maat van mij wil graag truffels doen. Hij wil graag truffels gaan doen omdat je volgens hem daar heel erg van veel gaat lachen etc. Nou heb ik zoiets ja dat lijkt me wel vet maar als ik ga trippen, dan wil ik eigenlijk graag gaan hallucineren etc maar truffels zou ik opzich ook wel willen proberen.

nu wil ik weten kan ik truffels eten en 3 4 dagen later paddo's gebruiken?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
In principe is dit een nutteloze vraag, aangezien truffels en paddo's ongeveer dezelfde werking hebben. Je gaat van beide middelen (in milde mate) hallucineren en (als het goed is) lachen.

Als je het toch beide wilt doen, dan zou ik er een stuk meer tijd tussen laten dan 3 dagen. Sowieso zou ik zorgen dat je een beetje ingelezen bent over wat de effecten precies zijn, aangezien ik het idee heb dat dit niet het geval is.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Truffels en paddo's bevatten dezelfde stoffen, dus na 3 dagen heb je sowieso nog tolerantie. Wat die vriend van je zegt is onzin, een drug gebruiken omdat je ervan gaat lachen.. zo werkt dat niet. Het ligt helemaal aan de set, setting èn de trip zelf of er gelachen gaat worden.

En ik verplaats deze even naar Natuurlijke Empathogenen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je perce die paar dagen later paddo's wilt gaan doen omdat je van truffels niet gaan hallucineren hoef je die paddo's niet te gebruiken. Bij truffels ( het schijnt iets minder visueel maar persoonlijk is het bij mij redelijk gelijk) heb je ook gewoon hallucinaties.

Zoals ImmortalTech al zei, lees je eens goed in op dit forum dan heb je als het goed is weinig vragen meerd.

Bovenaan