Tijdens trip paddo's bijpakken

Tool

Experimenterende gebruiker
Binnenkort is het weer zo ver, een heerlijk avondje trippen op Mexicaanse paddo's!
Nu zit ik alleen met een vraagje over de dosis. De vorige keer heb ik een hele portie genomen en dit was me toch net iets te veel. Begreep soms totaal niet meer wat er aan de hand was, voor de rest wel een zeer leuke trip gehad.
Nu wil ik deze keer m'n trip ietsje meer onder controle hebben, maar toch harder kunnen gaan wanneer ik daar zin in heb.
Als ik begin met 3/4 portie, kan ik dan tijdens de trip 1/4 extra eten en daar een merkbaar effect van ondervinden? En heeft die kwart portie dan invloed op de intensiteit of op de duur van de trip?

Alvast bedankt :rock:

KoxBox

Badass junkie
Dan moet het wel binnen het uur een half dacht ik, het zou in principe moeten werken.
Maar ik heb ook al een 3/4 portie gegeten en een uur later de rest en ik moet zeggen dat ik daar niets van gemerkt heb... Kan natuurlijk aan mij liggen.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik betwijfel ook of je een kwart van een portie merkt als je al aan het trippen bent, al heb ik het nooit geprobeerd. Dan kan je nog beter de helft eerst nemen en dan een uur later de andere helft nemen als het bevalt.

heejzer

ImmortalTech zei:
Ik betwijfel ook of je een kwart van een portie merkt als je al aan het trippen bent, al heb ik het nooit geprobeerd. Dan kan je nog beter de helft eerst nemen en dan een uur later de andere helft nemen als het bevalt.

ik heb dit weekend met een paar maten paddos gegeten en 2 maten hebben eerst de helft gegeten (1.5 gr) om geen te hevige trip te krijgen en +- een uur en half later de andere helft omdat het toch wel wat harder mocht en het heeft toch zijn effect wel gehad.

Tigg

Belezen gebruiker
Ik denk dat tijdens het trippen nog een kwart portie bijnemen een klein effect heeft. Maar omdat je al tript zal dit moeilijk merkbaar zijn. Als je al in de piek zit dan ga je niet harder, omdat de piek eigenlijk al begint af te zwakken. Ik denk dat de piek dus gewoon ietsje langer duurt.
Als je het na de piek neemt, komt het effect weer een klein beetje terug, maar weer op de grens van het merkbare, het wordt sowieso niet meer zoveel als de eerste piek, dus het kan een beetje tegenvallen.

De trip verlengen lukt ook niet echt. Ik heb weleens toen ik al weer bijna nuchter was nog een halve portie als thee gedronken. Het effect kwam heel licht terug. De sitter - die daarvoor nog niet getript had - merkte wel een goed effect van de thee. Ik denk dat er al sprake was van tolerantie.

azgaza

Badass junkie
Ik heb ooit paddo's in twee keer gedaan, met een uurtje er tussen, als resultaat duurde de trip langer en had ik het idee dat ik twee pieken had terwijl mijn niet bijpakkende tripgenoot dit niet had. Vrij apart, kan allemaal subjectief zijn en aan mij gelegen hebben maar het kan ook best door het bijpakken gekomen zijn, ik zal het nooit weten :)

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Het is zo moeilijk om bij een paddotrip in te schatten welke factoren (bijvoorbeeld soort paddo, bijnemen of in 1 keer etc) de trip beinvloeden. Persoonlijk vind ik dat sommige mensen te snel effecten toeschrijven aan deze factoren omdat het meestal op basis van 1 of een paar trips is. Er is maar 1 manier om er achter te komen hoe het voor jou werkt en dat is heel vaak trippen en in je achterhoofd houden dat er heel veel redenen kunnen zijn waarom een bepaalde trip zo is verlopen. Er is in ieder geval 1 ding dat je niet constant kunt houden en dat is de toestand van je hersenen. Je vorige trips beinvloeden zonder meer je toekomstige trips.

Tool

Bedankt voor jullie nuttige antwoorden! Die kwart portie houd ik in ieder geval maar achter de hand en dan merk ik tijdens de trip wel of ik het nog wil eten of niet.

Nog 7 dagen. :rockband:

gamezz

Bewuste gebruiker
ik verkies toch wel 1 portie in een keer nemen. De ranzige smaak van die paddo's gaan echt niet door me strot als ik al trip.
en op een halve portie ga ik niet visueel (of toch niet heftig)

Bovenaan