Tijm ipv Wiet

Chemical

Belezen gebruiker
Overlaatst dacht een goede vriend van me dat hij wiet had gekocht maar volgens een vriend
was het geen wiet maar wel het kruid " tijm ". Hij had er een " jointje " van gepaft en hij zei
dat hij er veel hoofdpijn van had gekregen en dat hij van geluid barstende hoofdpijn kreeg.
Kunnen deze symptonen van tijm komen of was het wel degelijk wiet?

Bij voorbaat dank
CHemical

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Haha, wat is het werkzame bestanddeel in tijm? Juist.

Trouwens, zoek de verschillen:

blowvaakblowveel

Experimenterende gebruiker
Ik denk niet dat er mensen zijn op dit forum die thijm hebben gerookt :grin:
Maar de symtomen die jij beschrijft klinkt als een zware migraine.
Wiet kan ook hoofdpijn veroorzaken, vraag anders aan die goede vriend of hij alleen hoofdpijn had, of ook nog andere effecten voelde . Als hij alleen hoofdpijn had, dan was het in ieder geval geen wiet :wink:

en zoals Excepsionalinsight laat zien, het lijkt niet echt op elkaar :tearsofjoy:

Chemical

Belezen gebruiker
blowvaakblowveel zei:
Wiet kan ook hoofdpijn veroorzaken, vraag anders aan die goede vriend of hij alleen hoofdpijn had, of ook nog andere effecten voelde . Als hij alleen hoofdpijn had, dan was het in ieder geval geen wiet :wink:

en zoals Excepsionalinsight laat zien, het lijkt niet echt op elkaar :tearsofjoy:

Zat versneden in voorgerolde joint :wink:. Migraine heeft ie niet :grin:, kan ook altijd een ander kruid geweest zijn, maar volgens mij kan het ook geen wiet geweest zijn. Had een paar dagen met hem ww gesmoord en dat voelde ie veel harder :wink:.

blowvaakblowveel

Chemical zei:
blowvaakblowveel zei:

Zat versneden in voorgerolde joint :wink:. Migraine heeft ie niet :grin:, kan ook altijd een ander kruid geweest zijn, maar volgens mij kan het ook geen wiet geweest zijn. Had een paar dagen met hem ww gesmoord en dat voelde ie veel harder :wink:.
Als het een voorgedraaide van de shop was, was het waarschijnlijk gewoon wiet.
voorgedraaide worden vaak gedraaid met hoofdpijnwietjes waar je alleen duf van word.
Als het van de dealer was...tja dat weet ik niet :grin:

Chemical

Belezen gebruiker
Hij had het alleszins van een dealer. Kan wel best zijn dat die dat van een shop haalt.

als het toch wiet zou zijn, moet het, zoals je zei, slechte kwaliteit zijn :wink:.

blowvaakblowveel

Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:

Chemical

Belezen gebruiker
blowvaakblowveel zei:
Nouja beter laten jullie de volgende keer meerderjarige halen bij de shop :wink:
Gewoon een zakje wiet en dat diegene voor jullie draait.
Weet je zeker dat het goed smaakt :stoned:

In belgie zijn er geen shops :wink:

blu

Bewuste gebruiker
Van stukjes blad en tak kun je ook hoofdpijn krijgen, dus ik denk dat er gewoon rommelwiet in je voorgedraaide zat.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
1 keer had iemand een grote zak met kruiden gekregen, had ie een jointje gedraaid.
Dat doe ik dus ook nooit meer. Werd er helemaal misselijk en bijna ziek van.

Die troep is slecht voor je :P :stoned:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
koffieshops doen vaak bladafval in joints.

sommigen worden er stoneder van , anderen beschrijven dat gevoel als hoefdpijn

in blad zit echt veel chlorophyl= hoofdpijnveroorzaker indien verbrand en ingeademd

Chemical

Belezen gebruiker
Afghaan-Gek zei:
koffieshops doen vaak bladafval in joints.

sommigen worden er stoneder van , anderen beschrijven dat gevoel als hoefdpijn

in blad zit echt veel chlorophyl= hoofdpijnveroorzaker indien verbrand en ingeademd

dan zou het idd net zo goed gwn afval kunnen geweest zijn, denk ik :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Zazuu. zei:
1 keer had iemand een grote zak met kruiden gekregen, had ie een jointje gedraaid.
Dat doe ik dus ook nooit meer. Werd er helemaal misselijk en bijna ziek van.

Die troep is slecht voor je :P :stoned:

Wiet natuurlijk niet

JW27

Newbie
ik heb wel eens wiet gekocht (niet bij de shop), dat was ook tijm ofzo. ik heb alle keukenkruiden uit de kast gehaald en er naast gelegd, en tijm kwam kwa geur en uiterlijk erg dicht in de buurt.

koppijn kreeg ik er niet van, werd hooguit lichtjes duizelig.

Bovenaan