Timing candyflippen met 6-APB

Buu

Wijs gebruiker
Binnenkort ben ik van plan om te gaan candyflippen op een feest met 100ug 1p-lsd en 130mg 6-apb. Twijfel alleen wat over de timing van inname, hoe zouden jullie het doen? Ik neig naar tegelijk nemen.

Buu

Wijs gebruiker
Oh damn. Wat een combo. Ben hier benieuwd naar. Ik volg even mee!
Heb een keer eerder 150ug en na vier uur wat mdma maar vond het niet heel speciaal. Wellicht de mdma iets te laag gedoseerd. Vandaar dat ik het met 6-apb wil proberen. Twijfel ook alleen of ik de 6-apb niet iets hoger moet doen.

Spyro

DF-koning
Heb een keer eerder 150ug en na vier uur wat mdma maar vond het niet heel speciaal. Wellicht de mdma iets te laag gedoseerd. Vandaar dat ik het met 6-apb wil proberen. Twijfel ook alleen of ik de 6-apb niet iets hoger moet doen.

Blijft sowieso lastig. Hoe lang duurt het inwerken van de 1p-LSD bij jou?

Ik heb alleen ooit normale LSD en MDMA samen gedaan maar ik vond het niet perse een toegevoegde waarde hebben. Zou het ook wel met 6-APB willen proberen.

Buu

Wijs gebruiker
Blijft sowieso lastig. Hoe lang duurt het inwerken van de 1p-LSD bij jou?

Ik heb alleen ooit normale LSD en MDMA samen gedaan maar ik vond het niet perse een toegevoegde waarde hebben. Zou het ook wel met 6-APB willen proberen.
Heb het maar een keer gebruikt dus weet het niet precies meer. Ik meen me te herinneren een anderhalfuur ofzo. Waren wel dots, heb nu een blotter.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Klinkt als een goede combinatie. Maar tegelijk nemen zou ik niet doen. Stel dat 1 van de twee niet goed valt, dan ben je vertrokken. Zou eerst de 6-apb nemen en pas 3-4 uur de 1p-lsd.

Bovenaan