tin het bos ?

vinnetje

Newbie
iemand ervaring met het gebruiken van xtc in het bos ?
zou het graag mischien vanavond willen uitrpoberen ofzo
iemand erveringen (A)?
bestaatdittopic al? sorry slotjedanmaar

crysis

Bewuste gebruiker
erg chill ja om rond te gaan lopen door het bos.. zou wel eerst thuis gaan zitten en gaan wandelen als het begint te werken.. zo kom je nog eens ergens :P

Adrenochroom

Wijs gebruiker
El_V zei:
erg chill ja om rond te gaan lopen door het bos.. zou wel eerst thuis gaan zitten en gaan wandelen als het begint te werken.. zo kom je nog eens ergens :P

Precies! Speciaal ergens heen gaan om te spacen is altijd wel grappig, zo kom je idd nog is ergens, ben al op heel wat plekken geweest waar ik anders nooit was gekomen!

(intoch van de Sint, paleis 't Loo, strand/bos van scheveningen, delen van Den Haag, vage parkjes in Maastricht etc. etc.)

Adreno :wave:

Wirwar

Belezen gebruiker
Ja, is echt leuk :grin:
Samen met al je vrienden de hele nacht door het bos spacen.
Valt mij wel op dat er echt veel gehallucineerd word in het bos als we pillen op hebben. :mrgreen:

vinnetje

Newbie
ik denk dat ik idd vanavond even met mijn oudevertrouwde zak drop, en 2 roze harjes in mn mik het bos in trek, met natuurlijk ipodje in... iemand suggesties(A)?

crysis

Bewuste gebruiker
met vrienden is leuker.. dan ga je samen dezelfde dingen hallucineren en iedereen weet welke kant op het beste is!

vinnetje

Newbie
mijn meeste vrienden hun menig over drugs is, dat je meteen een junk bent en verslaafd als je af en toe een pilletje neemt, if you know what i ,mean

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Dus dan wil je in je eentje 't bos in lekker knallen?
Sowieso vind ik in m'n eente mdma doen helemaal niet zo leuk,
en alleen in 't bos lijkt me dan al helemaal niets...

Blowen in 't bos, alleen, vind ik dan wel weer fijn...

vinnetje

Newbie
wil je mn vriendje worden :flushed: haha heb ik genoeg, in de stad waar ik het leifste ben, nijmegen maar jammergenoeg woon ik in heerenveen haha over 2 uurtjes richting the woods, nog iemand ideas ? tips

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Sowieso goede muziek inderdaad. Verder genoeg te drinken, eten eventueel. Denk dat zoiets best fijn kan zijn, maar ik zou het zelf liever doen als het nog licht is. :grin:
Binnenkort ook het plan om in het bos te stuiteren (appelscha that is), lijkt me geweldig. Oh, en is er een beetje een vet bos in (de buurt van) heerenveen dan? Kom zelf uit Sneek namelijk.

vinnetje

Newbie
Dig_this_vibe zei:
Sowieso goede muziek inderdaad. Verder genoeg te drinken, eten eventueel. Denk dat zoiets best fijn kan zijn, maar ik zou het zelf liever doen als het nog licht is. :grin:
Binnenkort ook het plan om in het bos te stuiteren (appelscha that is), lijkt me geweldig. Oh, en is er een beetje een vet bos in (de buurt van) heerenveen dan? Kom zelf uit Sneek namelijk.

ja man kom maar keer chillen hier, hebben leip bos, vakantiehouse koninklijke familie enzo

Skippy

Wijs gebruiker
Echt de ultieme tripervaring om in het bos te lopen, ben al vaak de weg kwijtgeraakt en uren doorgelopen dwars door het bos, over de paden , soms het rechte pad kwijt :grin:
Niks engs aan is juist fijn geen mensen om je heen niemand die je kan betrappen, vooral in de zomer is het heerlijk

Skippy

Wijs gebruiker
Lauu zei:
waarschijnlijk is het leuker als je gaat hallucineren :grin:

Het lijkt mij beangstigend (als je nog niet niet zo vaak getript hebt) om een compleet bos te zien slingeren, en het misschien donker begint te worden, of hard te waaien.

Wartaal

Belezen gebruiker
hydroxytryptamine zei:
Ja, is echt leuk :grin:
Samen met al je vrienden de hele nacht door het bos spacen.
Valt mij wel op dat er echt veel gehallucineerd word in het bos als we pillen op hebben. :mrgreen:
:grin: Die goede oude tijden :grin:

Trippy-T

Newbie
ik vind et wel vet, maar ik heb et tot nu toe alleen in het donker gedaan, het is leuker als het licht is.. want ik ga altijd dingen bewonderen als ik ze goed kan zien...

Bovenaan