Tinderervaringen

Zweevteev

Wijs gebruiker
Titel spreekt voor zich: ik ben benieuwd naar de tinderervaringen van mijn mede DF'ers! Deel je succesverhalen (of wat minder succesvolle ervaringen). Ik denk namelijk dat ons kennende daar vast wel interessante dingen bij zullen zitten. :tonguewink:

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
K vind t altijd lachen daarop of op baddoo. Los van dat je soms van die gekken er tussen hebt zitten. Maarja die heb je overal maar je kan er ook leuk op auhoeren licht er ma net aan waarvoor je erop zit natuurlijk.

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Tijdje gebruikt, weinig succes mee gehad. Vooral mensen die a. Matchen maar nooit reageren b. Na het matchen meteen weer unmatchen of c. Het gesprek na enkele zinnen dood valt. (mocht je het je afvragen, nee ik zeg geen vreemde of awkward dingen)

Daarnaast een keer in de zeik genomen door iemand die geen vrouw was maar een stel gasten die me via de telefoon wouden uitlachen of zo.

In al die tijd (maanden met tussenpauzes omdat ik het zat was) wel 2 keer een tinderdate gehad, waarvan er 1 nogal drama werd ondanks dat ik aan het begin al kenbaar had gemaakt geen relatie te zoeken, die ander was wel ok voor een keertje maar daar is het ook bij gebleven

Nee, niks voor mij. Ik heb geen app nodig die mij verteld dat ik niet aan de vleeskeuring voldoe of zo. Alleen maar voer voor mijn negatieve zelfbeeld waar ik juist vanaf wil komen.

Actief zoeken geeft mij vooral stress, ik sta er wel open voor maar ik zet mijn kansen wel in op het tegenkomen van de juiste persoon buiten dating apps om.

Daarnaast ben ik eigenlijk content met mijn huidige situatie. Iemand hebben om op regelmatige basis een keer van bil te gaan zou ik niet vervelend vinden, aan de andere kant geniet ik ook erg veel van de vrijheid die vrijgezel zijn me bied. :)

Psaveler

Experimenterende gebruiker
Daarnaast ben ik eigenlijk content met mijn huidige situatie. Iemand hebben om op regelmatige basis een keer van bil te gaan zou ik niet vervelend vinden, aan de andere kant geniet ik ook erg veel van de vrijheid die vrijgezel zijn me bied. :)
Ik kan je vertellen dat die 2 prima te combineren zijn :) Zijn allerlei mogelijkheden voor. Ik zie nu al anderhalf jaar op regelmatige basis (vrijwel ieder weekend) dezelfde vrouw op seksuele en emotionele basis. Echter we zijn vrij onder bepaalde afspraken om te daten en seks te hebben met wie we willen. En ja ze gebruikt ook nog eens drugs, nee geen tinder match:wink:

Psaveler

Experimenterende gebruiker
Geen succesverhalen, zelfde als de voorgaande reacties. Datingsites zijn ruk, maarja je moet iets in deze periode van geen feestjes of uitgaan.
Wel onlangs een leuk gesprek gehad met op veel vlakken een like minded persoon, ik wilde toch wel polsen of ze drugs gebruikte, maar wilde het niet direct al laten klappen. Dat kon altijd nog:wink: Wel al voorzichtig aanzetjes gegeven, maar die kwamen niet echt binnen.
Uiteindelijk kwamen we op dat bij de meeste mensen de eerste pillen wel binnen zouden klappen na corona (not for me btw), toen vroeg ik maar of ze ook drugs gebruikte.
Ja, af en toe een pilletje op een feestje. Godver ik gebruik wel wat meer dan af en toe een pilletje op een feestje. Vervolgens topt ze het af met en een beetje pep voor de energie.
Oooooh pep, maar dan kan mijn apotheek ook wel open :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Ik kan je vertellen dat die 2 prima te combineren zijn :) Zijn allerlei mogelijkheden voor. Ik zie nu al anderhalf jaar op regelmatige basis (vrijwel ieder weekend) dezelfde vrouw op seksuele en emotionele basis. Echter we zijn vrij onder bepaalde afspraken om te daten en seks te hebben met wie we willen. En ja ze gebruikt ook nog eens drugs, nee geen tinder match:wink:

Goed voor elkaar ^^ ik heb zelf ook een vriendin waar ik wel eens een nachtje snuifseks mee hou :tongueout: maar dat is 1/2 keer per jaar.

Ach, alles op z'n tijd :) en ik heb iig m'n linkerhand nog :tongueout:

Taktak

Belezen gebruiker
Persoonlijk heb ik Tinder altijd wankelmoedig en saai ervaren. Maar dat is allicht door hoe ik er zelf met omga.

Mijn intentie op dat app'ke is zeker geen alledaagse klopjacht organiseren, geüpgraded naar Gold, om mezelf nadien nog eens in de Spotlight te boosten. Jawel, het kan allemaal. :sweatsmile:

Neen, zo nu en dan, heb ik eens een vlaag van leegte en verveling.
💡Aha, uiteraard. Tinder! 💡
Meteen de limiet van 100 likes erdoor swipen.

Nadien flirten als een Tinder Rookie, de onnozelste openingszinnen uitwisselen. Gesprekken voeren zonder enige inhoud, die heel snel kunnen stilvallen.
En dat allemaal virtueel, waar we onze knapste foto's uitwisselen.
En dan moet je er nog bijnemen dat zeker niet elke match aan de overkant zo beleefd is om überhaupt IETS te zeggen.

Al dat vooraf gebabbel is voor mij overbodig. Als ik bv. puur uit bent op lust en niets serieus zoek. Zeg ik dat gewoon.
Dan kan je beter meteen afspreken. I.p.v. al chattend tijd te verdoen en de interesse doen verliezen.
Digitaal contact met een onbekende heeft ook maar weinig waarde, vind ik.

Als je elkaar dan in het echt ziet en er een deftig gesprek uit voortvloeit en je vindt elkaar aantrekkelijk.
En voor beiden was lust het doel, dan kan er wel rap een keuze gemaakt worden, hé.

Is er dan uiteindelijk 2x van gekomen. Maar als je weet hoelang ik al Tinder heb, en m'n totaal aantal matches en er gaan er maar 2 op in,
is de succesratio maar heel laag. Bij mij dan. :sweatsmile:

Zo ervaar ik Tinder.

d'amuuzeleute

Laatst bewerkt:

Taktak

Belezen gebruiker
Lekker swipen op uiterlijk en klagen als je achterin een bestelbusje beland vast gebonden en gegagged met 3 dildo’s in je kont hebt zitten.

Voila, Tinder.
Ja, herlas mijn tekst hierboven nog eens.

En ik kom tot de conclusie... wat een kut app.

Zo, die wordt verwijderd

Atwa

Belezen gebruiker
Het ligt er een beetje aan met wat voor doel je op Tinder zit. En of je man of vrouw bent. Zoals met alle dating apps.

Ik heb op Tinder ongeveer 1 like per 2 dagen. Mijn Partner (vrouw) schraapt er een stuk of 60 dag dag binnen. Het komt er een beetje op neer dat je als vrouw zijnde echt wat te kiezen hebt en dat je als man blij moet zijn met wat je krijgt. Wat vervolgens tot resultaat heeft dat mannen meer vrouwen gaan liken om zo meer kans te maken, waardoor vrouwen nog meer overdonderd worden met likes. Etc.

Ik heb op Tinder een paar leuke gesprekken gehad waarvan er 1 geleid heeft tot een date. Zelf voelde ik me meer thuis op Feeld. Dat is een seks positieve app voor mensen met wat meer niet vanilla voorkeuren. Denk aan stelletjes, mensen met een open relatie, mensen die op zoek zijn naar bdsm. Als je in een open relatie zit, kun je bijvoorbeeld je account linken met die van je partner, waardoor je je partner kunt uitnodigen in een gesprek wat je met iemand hebt. Hier zitten wel veel minder mensen op, maar naar mijn mening is dat kwaliteit over kwantiteit.

Badoo vind ik echt een hele irriante site, daar ben ik wel van genezen. Zoiets als Second Love kan in theorie best leuk zijn, maar ik weiger het om 75 per maand neer te tellen.

Dit is vanuit het oogpunt van iemand die in een open relatie zit en dus alleen rondkijkt voor sekspartners en of leuke gesprekken. Als je zoekt naar mensen die echt naar liefde op zoek zijn, kan ik alleen maar zeggen dat ik er voldoende tegenkom, maar eigenlijk nooit match.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Vrouwen zitten volgens mij ook gewoon vaak op datingsites en dergelijke om hun ego te boosten. Kijken hoe ze in de markt liggen maar geen echte intentie hebben om te daten. Terwijl mannen serieus zijn. Als vrouw heb je het gewoon super easy. Als je een polsslag hebt struikelen de mannen al over elkaar heen voor je en soms is dat zelfs niet eens een vereiste. :laughing::sweatsmile: Er zijn een hoop wanhopige mannen out there en ook een hoop vrouwen om daar misbruik van te maken. De verhoudingen liggen helemaal scheef tegenwoordig. En waarom? Vrouwen verdienen het imo helemaal niet om zo aanbeden te worden, puur omdat ze vrouw zijn. Laat eerst maar eens zien dat je een goed mens bent, dán respecteer ik je daarom. Niet puur omdat je een vrouw bent.

Heb het jaren geleden geprobeerd (niet Tinder) en een paar dates gehad maar vind het persoonlijk echt niets dat hele datingsite gebeuren.

Taktak

Belezen gebruiker
Heb het jaren geleden geprobeerd (niet Tinder) en een paar dates gehad maar vind het persoonlijk echt niets dat hele datingsite gebeuren.

Datingsites zijn ook niet mijn ding. Al zal het voor anderen dan weer de perfecte manier zijn.

Een partner willen kan een obsessie worden. Er naar op zoek gaan, met specifieke verwachtingen.
Op Tinder biografie's staan er soms al een hele waslijst aan verplichtingen. :sweatsmile:

Sommigen MOETEN bv. een partner HEBBEN voor een bepaalde leeftijd.
Iemand willen die hen lief en leuk vindt, het verlangen dat iemand om hen geeft.

Soort van stimulans voor hen eigen leven compleet te maken en hun zelfvertrouwen op te krikken.

En dan meerdere malen op date gaan per week. Of via datingbureaus.
En wanneer ze dan geen succes boeken, kunnen ze heel wanhopig worden om iemand te vinden, en denk ik heel ongelukkig worden.

Heeft niets meer met liefde en passie te maken, vind ik persoonlijk.

De liefde verschijnt in het onverwachtse.

Is dat volgende week, binnen 5 maand of binnen 5 jaar.
Ik laat het op me afkomen. En niet bang zijn om alleen te zijn.

Don't shoot me, er zijn sowieso andere overtuigingen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Datingsites zijn ook niet mijn ding. Al zal het voor anderen dan weer de perfecte manier zijn.

Een partner willen kan een obsessie worden. Er naar op zoek gaan, met specifieke verwachtingen.
Op Tinder biografie's staan er soms al een hele waslijst aan verplichtingen. :sweatsmile:

Sommigen MOETEN bv. een partner HEBBEN voor een bepaalde leeftijd.
Iemand willen die hen lief en leuk vindt, het verlangen dat iemand om hen geeft.

Soort van stimulans voor hen eigen leven compleet te maken en hun zelfvertrouwen op te krikken.

En dan meerdere malen op date gaan per week. Of via datingbureaus.
En wanneer ze dan geen succes boeken, kunnen ze heel wanhopig worden om iemand te vinden, en denk ik heel ongelukkig worden.

Heeft niets meer met liefde en passie te maken, vind ik persoonlijk.

De liefde verschijnt in het onverwachtse.

Is dat volgende week, binnen 5 maand of binnen 5 jaar.
Ik laat het op me afkomen. En niet bang zijn om alleen te zijn.

Don't shoot me, er zijn sowieso andere overtuigingen.
Helemaal mee eens :)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb op Tinder ongeveer 1 like per 2 dagen. Mijn Partner (vrouw) schraapt er een stuk of 60 dag dag binnen. Het komt er een beetje op neer dat je als vrouw zijnde echt wat te kiezen hebt en dat je als man blij moet zijn met wat je krijgt. Wat vervolgens tot resultaat heeft dat mannen meer vrouwen gaan liken om zo meer kans te maken, waardoor vrouwen nog meer overdonderd worden met likes. Etc.
De verhoudingen liggen helemaal scheef tegenwoordig. En waarom? Vrouwen verdienen het imo helemaal niet om zo aanbeden te worden, puur omdat ze vrouw zijn.
Dit dus.

Ik heb er totaal geen zin in om in zo'n keurslijf geduwd te moeten worden van 'jij bent man dus dan moet je gewoon vrouwen willen en blij zijn als het je een keertje lukt.' De interesse moet toch echt van beide kanten komen. Mijn ervaring op Tinder is niet zodanig dat er sprake is van oprechte interesse; of dat nou aan geslachtsverschillen ligt of gewoon algemene oppervlakkigheid van de app.

Daar komt nog bij dat Tinder echt op super-evil manier al je gegevens verzamelt om op die manier een profiel van je op te bouwen op welke momenten je een bepaalde stemming hebt en voor wat voor type uiterlijk je dan vatbaar bent en hoe je dan de interactie aangaat met dergelijke profielen. Die gegevens worden gewoon verkocht aan andere bedrijven. Tinder is dus een perverse gedragsvergaringsmachine die mensen stelselmatig onzeker maakt met oppervlakkige vleeskeuringen. Wat dat betreft vind ik het een wonder dat er wel mensen zijn die desondanks liefde op dat platform weten te vinden.

Vchip

Badass junkie
tinder, knuz, badoo en nog een paar datingsites; nooit echt suc6 gehad. heb overigens het hele idee van ooit een relatie krijgen uit mijn hoofd gezet. als een vrouw laat merken dat zij mij ziet zitten, moet ze niet van mij verwachten dat ik degene ben die het ijs breekt. ben nog te schijterig om een vrouw aan te spreken, en te autistisch om een normaal gesprek met iemand te voeren. en dat hele daten en pogingen ondernemen om in haar broekje te komen; dat is voor mij zo ongemakkelijk als de pest. mocht er een relatie uit voortkomen, dan zit ik er dan nog mee dat zij wil dat ik haar familie en vrienden ontmoet. en dan krijg ik misschien nog te maken met haar kinderwens... dit is rampdenken en zinloos, maar als ik denk aan een vriendin dan roept dat een hoop angst bij mij op.

Ik ben en blijf een hoerenloper. Raamprostituees zijn echt fijn om even snel sex mee te hebben. Een vriendin zou goed voor mij zijn, om zo te kunnen helen. Maar een asielhond met een rugzakje waar ik een vertrouwensband mee heb opgebouwd, zou mijn leven ook veel kleurrijker kunnen maken. Dat met vrouwen is zeer ingewikkeld, al hoeft dat niet zo te zijn. Ik heb teveel naar films gekeken waarbij de man super glad handelt en de vrouwen uit zijn hand eten. Ben bang dat een vrouw verwacht dat ik ook zo handel, en dat zij mij anders niet zien als een man. Maar ook dat is iets waar ik niet in moet geloven. Go with the flow. Ga een onschuldig gesprek aan en zie hoe het loopt...

MetalGuy

Badass junkie
Ik heb verschillende tinderdates gehad. Nooit echt een groot succes geboekt. Jaren geleden heb ik er ook eentje gehad, die na de date op letterlijk elk berichtje dat ik schreef meteen terugreageerde waardoor het heel ongemakkelijk werd en afhaakte.

Ze spande pas echt de kroon toen ze een paar dagen niks meer van me had gehoord. Had ze me een boos bericht gedaan dat ik haar "alleen zou gebruiken als sekspop", "géén respect heb voor vrouwen" en "dit vast bij iedere vrouw doe die ik tegenkom." En weet ik veel wat nog meer.😬

De piele trok zich meteen terug als een schildpad in 't nauw. 😂

Laatst bewerkt:

Kwak

Bewuste gebruiker
Haha geweldig om te lezen dat ook hier een aantal mensen zitten met weinig likes/matches.

Een kennis vertelde dat Tinder werkt op de hoeveelheid likes die je aan knappe mensen geeft. Knappe mensen zijn mensen die veel likes krijgen. Geef je veel likes aan knappe mensen en krijg je weinig likes van dezelfde knappe mensen terug. Dan kom je onderop de apenrots te staan. Helaas onthoudt Tinder alles. Dus Tinder eraf gooien en herinstalleren heeft weinig zin. Tenzij je een nieuw account aanmaakt. Meestal krijg ik in de eerste dagen wel sneller likes/matches.

Als ik een match heb, dan weet de berichtjes zo te schrijven dat niemand echt iets terug schrijft. En ik ben netjes in mijn berichtjes. Het zijn geen speelse of vunzige opmerkingen. Haha misschien moet ik de berichtjes maar eerst door een vriend/in laten lezen. :)

Op normale datingsites zoals "Okcupid", vind ik bijna alle vrouwen maar lakse wezens. De meeste berichtjes die ik naar hen stuur, zijn echt persoonlijk op hen gericht, maar er wordt haast nooit iets teruggestuurd. Er is een verschil met "Hoi, hoe gaat het" en mijn berichtjes.
Stuur dan tenminste iets van:

"Hoi bedankt voor je bericht maar je bent mijn type etc niet."

Maar ontopic. Twee of drie Tinder dates gehad. Bij de ene had ik nog wel een tweede date gewild. Maar meer om te 'oefenen' het daten. Mijn eerste was een oudere vrouw. Ik was net verhuist, en dacht mooi. Tinder=seks. Onze berichtjes waren netjes. Uiteindelijk afspraak gemaakt. Maar verder dan buiten zitten met een fleece dekenje en een wijnfles kwam er niet van. Er was ook geen chemie tussen ons beiden.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Vrouwen zitten volgens mij ook gewoon vaak op datingsites en dergelijke om hun ego te boosten. Kijken hoe ze in de markt liggen maar geen echte intentie hebben om te daten. Terwijl mannen serieus zijn. Als vrouw heb je het gewoon super easy. Als je een polsslag hebt struikelen de mannen al over elkaar heen voor je en soms is dat zelfs niet eens een vereiste. :laughing::sweatsmile: Er zijn een hoop wanhopige mannen out there en ook een hoop vrouwen om daar misbruik van te maken. De verhoudingen liggen helemaal scheef tegenwoordig. En waarom? Vrouwen verdienen het imo helemaal niet om zo aanbeden te worden, puur omdat ze vrouw zijn. Laat eerst maar eens zien dat je een goed mens bent, dán respecteer ik je daarom. Niet puur omdat je een vrouw bent.

Ik herken mezelf hier helemaal niet in (ego willen boosten, kijken hoe je in de markt ligt) en de vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze tinderen ook niet. Maar ik geloof best wel dat het vaak gebeurt. Als vrouw zijnde heb je het zeker makkelijker op een datingapp/site dan als man zijnde; het mannenoverschot is enorm. Er zijn veel kwetsbare mannen die heel graag affectie willen. Ik vind het schandalig als vrouwen hier misbruik van maken.

Vroeger wel regelmatig getinderd, maar nooit echt serieus. Wat ik eraan overhield waren vaak wel interessante, leuke of komische avonden (mijn vriendinnen lachen nog steeds om sommige dates), ik zou er een half boek mee kunnen vullen :') en soms was het awkward en vrij hopeloos, maar ik heb er eigenlijk geen echt vervelende ervaringen ermee gehad. Het is ook wat je er zelf in zoekt/van verwacht natuurlijk. Ik ging er nooit vanuit dat ik de ware zou vinden via Tinder. Ook ging ik nooit te lang in gesprek via Tinder; meestal zonde van je tijd. Redelijk snel afspreken en dan iets zeer laagdrempeligs en niet te lang. Koffietje of biertje.

De meer serieuze relaties/contacten die ik heb gehad in mijn leven kwam ik niet tegen via Tinder of een andere app, dat zegt voor mij wel dat die 'vleeskeuring', want dat is het gewoon wel, uiteindelijk voor mijzelf niet zo goed werkt. Ik kies dan blijkbaar mannen uit die het niet voor mij zijn. Uiteindelijk is de mens achter de persoon natuurlijk ook gewoon vele malen belangrijker dan het uiterlijk, om het er nog maar niet over te hebben dat foto's vaak niet stroken met de werkelijkheid. Iedereen kiest waarschijnlijk zijn beste foto's uit, maar soms herkende ik iemand in het echt gewoon niet.

Ik heb trouwens in mijn directe vriendengriep wel verschillende geslaagde Tinder-koppels die al jaren gelukkig met elkaar zijn, zelfs kinderen hebben inmiddels. Het kan dus zeker, maar het is best wel een speld in een hooiberg. Heb ook het idee dat de hype er tegenwoordig vanaf is, waardoor het aanbod kleiner is. Maar misschien komt dat ook gewoon omdat ik inmiddels een ouwe taart ben. :tearsofjoy:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik herken mezelf hier helemaal niet in (ego willen boosten, kijken hoe je in de markt ligt) en de vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze tinderen ook niet. Maar ik geloof best wel dat het vaak gebeurt. Als vrouw zijnde heb je het zeker makkelijker op een datingapp/site dan als man zijnde; het mannenoverschot is enorm. Er zijn veel kwetsbare mannen die heel graag affectie willen. Ik vind het schandalig als vrouwen hier misbruik van maken.

Vroeger wel regelmatig getinderd, maar nooit echt serieus. Wat ik eraan overhield waren vaak wel interessante, leuke of komische avonden (mijn vriendinnen lachen nog steeds om sommige dates), ik zou er een half boek mee kunnen vullen :') en soms was het awkward en vrij hopeloos, maar ik heb er eigenlijk geen echt vervelende ervaringen ermee gehad. Het is ook wat je er zelf in zoekt/van verwacht natuurlijk. Ik ging er nooit vanuit dat ik de ware zou vinden via Tinder. Ook ging ik nooit te lang in gesprek via Tinder; meestal zonde van je tijd. Redelijk snel afspreken en dan iets zeer laagdrempeligs en niet te lang. Koffietje of biertje.

De meer serieuze relaties/contacten die ik heb gehad in mijn leven kwam ik niet tegen via Tinder of een andere app, dat zegt voor mij wel dat die 'vleeskeuring', want dat is het gewoon wel, uiteindelijk voor mijzelf niet zo goed werkt. Ik kies dan blijkbaar mannen uit die het niet voor mij zijn. Uiteindelijk is de mens achter de persoon natuurlijk ook gewoon vele malen belangrijker dan het uiterlijk, om het er nog maar niet over te hebben dat foto's vaak niet stroken met de werkelijkheid. Iedereen kiest waarschijnlijk zijn beste foto's uit, maar soms herkende ik iemand in het echt gewoon niet.

Ik heb trouwens in mijn directe vriendengriep wel verschillende geslaagde Tinder-koppels die al jaren gelukkig met elkaar zijn, zelfs kinderen hebben inmiddels. Het kan dus zeker, maar het is best wel een speld in een hooiberg. Heb ook het idee dat de hype er tegenwoordig vanaf is, waardoor het aanbod kleiner is. Maar misschien komt dat ook gewoon omdat ik inmiddels een ouwe taart ben. :tearsofjoy:
Er zullen natuurlijk vrouwen zijn die niet zo zijn, maar er is gewoon data over de redenen waarom vrouwen datingsites/apps gebruiken en dat is overwegend niet om een man te vinden, maar om dus te kijken hoe ze in de markt liggen/om hun ego te boosten. Terwijl mannen dus overwegend wel serieus zijn. Ik zal eens kijken of ik daar wat grafiekjes van kan vinden.

Natuurlijk, ben jij (of iedere andere vrouw dit dit leest) niet zo, dan moet je je niet aangesproken voelen. :) Er zijn heus wel echt goede vrouwen die niet zo oppervlakkig zijn (ik ken er :wink: ).

Mappie88

Bewuste gebruiker

Heb ook vreselijke dates gehad via tinder en van zowel mannen als vrouwen gezien dat ze hun ego een boost wilden geven. Ook hele gezellige dates gehad wel, op bepaalt punt ben ik er gewoon in gegaan met de gedachte: ik ga gewoon gezellig koffie drinken en een nieuw persoon leren kennen ipv mogelijke relatie en dat maakte het voor mezelf wat luchtiger en leuker.

Heb mijn huidige partner dan weer wel via HappN ontmoet :)

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Heb ooit eens iemand van Tinder gedate, in totaal drie keer afgesproken en 1x seks gehad. Haar ouders wisten al alles over me ookal had ik ze nog nooit ontmoet en ik was al de liefde van haar leven. Dit vond ik best snel en eng dus heb haar toen gezegd dat ik toch liever gewoon vrienden wou blijven. Ze bleef gekke dingen doen en me stalken dus heb ik haar destijds overal maar geblokkeerd. Half jaartje later krijg ik een email waarin ze verteld dat ik haar leven had verpest, dat ze door mij een zelfmoordpoging achter de rug had en daarvoor een half jaar in opname moest gaan.

Sindsdien durf ik het niet meer zo serieus te nemen en spreek ik niet meer af met mensen. Gebruik het enkel om wat te kletsen met anderen tijdens deze lockdown.

Mappie88

Bewuste gebruiker
Heb ooit eens iemand van Tinder gedate, in totaal drie keer afgesproken en 1x seks gehad. Haar ouders wisten al alles over me ookal had ik ze nog nooit ontmoet en ik was al de liefde van haar leven. Dit vond ik best snel en eng dus heb haar toen gezegd dat ik toch liever gewoon vrienden wou blijven. Ze bleef gekke dingen doen en me stalken dus heb ik haar destijds overal maar geblokkeerd. Half jaartje later krijg ik een email waarin ze verteld dat ik haar leven had verpest, dat ze door mij een zelfmoordpoging achter de rug had en daarvoor een half jaar in opname moest gaan.

Sindsdien durf ik het niet meer zo serieus te nemen en spreek ik niet meer af met mensen. Gebruik het enkel om wat te kletsen met anderen tijdens deze lockdown.
Wow wat heftig zeg. Dat is ook wel de negatieve kant van zon app, iedereen kan het downloaden, ook mensen waarvan je denkt dat het wellicht beter is als ze eerst wat aandacht aan hun mentale welzijn besteden 😬

Bovenaan