Tinderervaringen

Nietingebruikk

Badass junkie
vorige week zondag zou er iemand blijven pitten bij mij. ik was naar rotterdam gegaan om hem tegemoet te komen. was die lul niet komen opdagen! niks meer van zichzelf laten horen. wat een eikel!

HoMaar!

Experimenterende gebruiker
De tyfus voor hem.

Ga je mee rondje Vondelpark doen vanavond?
Biertje en jointje mee.... :)

• Haha
Waarderingen: Juun

Kwak

Bewuste gebruiker
vorige week zondag zou er iemand blijven pitten bij mij. ik was naar rotterdam gegaan om hem tegemoet te komen. was die lul niet komen opdagen! niks meer van zichzelf laten horen. wat een eikel!
Hoe goed kende je hem dan? En waarom zou je gelijk de optie openhouden om te blijven slapen.
Ik persoonlijk zou dat nooit doen. Stel je voor dat het niet klikt. Dan zit je met elkaar opgescheept. En nu zeker met de avondklok.
Ik denk dat de goden je gezind waren en van een catastrofe hebben behoed.

wapboy

Wijs gebruiker
Geen Tinderervaring ...... maar eerst de oudste van 24 toen de middelste van 23 en daarna de jongste van 21 ......btw tinder bestond nog niet we hadden nog dancings :redheart: :tearsofjoy::rock:

L

Lid 151097

Gast
Sad :(
Probeer nog keer met 'm af te spreken en dan kom jij niet opdagen! Haha
Ohnee... Nooit doen bij een ander wat jezelf ook niet leuk zou vinden!

Zou niet meer gelijk afspreken om te blijven pitten, gewoon rondje door een park of stad. Kan je altijd nog lekker zelf gaan shoppen 😌

Extase

Bewuste gebruiker
KET IS FOR HORSES.

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Screenshot_20210331-055851_Tinder.jpg
Screenshot_20210331-055650_Tinder.jpg
Screenshot_20210331-062114_Tinder.jpg

Screenshot_20210331-054800_Tinder.jpg
Ik denk dat dit genoeg zegt over het korte bestaan van mijn tinder account.

Ohja, een pluspunt: je kan er wel geld mee verdienen!Screenshot_20210330-175309_Tinder.jpg

Bijlagen

• Screenshot_20210331-055002_Tinder.jpg
    Screenshot_20210331-055002_Tinder.jpg
    111,5 KB · Weergaven: 22
  • Screenshot_20210331-055002_Tinder.jpg
    Screenshot_20210331-055002_Tinder.jpg
    111,5 KB · Weergaven: 20

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb geen tinder maar in de tijd dat redbox nog bestond, de voorloper van Netlog werd er daar aardig wat gechat en gedate. Zo leerde ik een blonde meid kennen, te mooi om waar te zijn, die met mij wou afspreken. Was toen 14 of 15 jaar denk ik. Was echt een bom op foto, niet seksueel bedoelt maar gewoon helemaal mijn type meisje. Na veel praten en fotos delen spreken we af aan de bioscoop in mijn stad. Ik zou haar herkennen aan een roze eendje aan haar rugzak, je weet wel, zo eentje van op de kermis van het eendviskraampje. Zo gezegd zo gedaan. Ik was toen nogal van het slanke lange type. No offense naar mollige mensen maar wat nu volgt...
Ik kom dus op 100 meter van de bioscoop, kijk even rond en ga dichter. Zie daar opeens aan de deur van de bioscoop een zeker +100kg bolle meid staan met rosse haren, klein brilletje op en dat roze eendje aan haar rugzak. Ze ziet me aankomen en zwaait vol enthousiasme naar mij. Ik heb nog nooit zo hard weggerend van iets in mijn leven dan die dag. Was even in shock. Na confrontatie in chat bleken de fotos van haar 1j ouder nichtje te komen. Meteen maar duidelijk gemaakt dat dit soort dingen bij mij niet kunnen met een sorry voor het wegrennen en tot nooit meer als einde 😏.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb geen tinder maar in de tijd dat redbox nog bestond, de voorloper van Netlog werd er daar aardig wat gechat en gedate. Zo leerde ik een blonde meid kennen, te mooi om waar te zijn, die met mij wou afspreken. Was toen 14 of 15 jaar denk ik. Was echt een bom op foto, niet seksueel bedoelt maar gewoon helemaal mijn type meisje. Na veel praten en fotos delen spreken we af aan de bioscoop in mijn stad. Ik zou haar herkennen aan een roze eendje aan haar rugzak, je weet wel, zo eentje van op de kermis van het eendviskraampje. Zo gezegd zo gedaan. Ik was toen nogal van het slanke lange type. No offense naar mollige mensen maar wat nu volgt...
Ik kom dus op 100 meter van de bioscoop, kijk even rond en ga dichter. Zie daar opeens aan de deur van de bioscoop een zeker +100kg bolle meid staan met rosse haren, klein brilletje op en dat roze eendje aan haar rugzak. Ze ziet me aankomen en zwaait vol enthousiasme naar mij. Ik heb nog nooit zo hard weggerend van iets in mijn leven dan die dag. Was even in shock. Na confrontatie in chat bleken de fotos van haar 1j ouder nichtje te komen. Meteen maar duidelijk gemaakt dat dit soort dingen bij mij niet kunnen met een sorry voor het wegrennen en tot nooit meer als einde 😏.
Redbox en Netlog. Wat een nostalgisch gevoel geef je me.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik ken mijn vriend van Tinder.
Ik heb hem eerst 3 x voorbij geswiped, want 1 foto stond me niet aan. Hij likete zoveel vrouwen dat ie een melding kreeg dat hij voor die dag niemand meer kon liken. Wat is het ook een slet hé.

De eerste date nam ik hem met voorbedachte rade mee naar huis (bed verschoond, leuk setje aan enz). De schat dacht dat we alleen kennis gingen maken😅

Toen ik hem beter leerde kennen dacht ik ja dit is hem! We zijn bijna 4 jaar samen. Ik wil met hem trouwen. 😍

transformated

Badass junkie
Haha netlog😅 Voor Facebook gebruikte ik nog netlog en de oude messenger. Dan ergens rond 2009 Facebook.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ja toch. Samen met de MSN chatgroepen. Kon je een groep maken met een bot. Gouden tijden.
Ik zat meer op mIRC maar ik herinner me nog al die edgy en depri emo namen op MSN. Had daar de naam De Puta Madre 69 waar m'n moeder niet mee kon lachen.

Beetje Hyves erbij.

Sheaira

Wijs gebruiker
Ooit wel een relatie gehad door Tinder maar was meer toeval dat ik na een uurtje klikken al de toen perfecte match had. Verder geen fan van de app, ik vind mensen oordelen op uiterlijk echt kut. Gelukkig ook niet meer nodig want heb inmiddels weer een lieve vriend die ik niet via Tinder ken.

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Ik herken mezelf hier helemaal niet in (ego willen boosten, kijken hoe je in de markt ligt) en de vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze tinderen ook niet. Maar ik geloof best wel dat het vaak gebeurt. Als vrouw zijnde heb je het zeker makkelijker op een datingapp/site dan als man zijnde; het mannenoverschot is enorm. Er zijn veel kwetsbare mannen die heel graag affectie willen. Ik vind het schandalig als vrouwen hier misbruik van maken.
Maar dat is het punt nu eigenlijk juist: dat mannenoverschot is er helemaal niet, het is nep, een commercieel product. Elke vrouw 100 aanbidders, en elke man een eindeloos jachtveld om 100 vrouwen tegelijk te proberen. Het lijkt dan alsof je uit heel veel mannen te kiezen hebt, en door dat vrouwen zich zo populair wanen krijg je vaak heel verknipte dingen, omdat je als man steeds tegen een onzichtbare meute aanbidders moet concurreren...

Wapster

Newbie
Ik heb wel positieve ervaringen met tinder. Maar ligt ook aan je insteek denk ik. Heb meerdere succesvolle sexdates gehad. Was gescheiden en zat zelf absoluut niet op een relatie te wachten. Maar zocht wel vaste contacten om in mijn behoeften te voorzien als mijn dochters bij hun vader waren. Ben daar altijd open en eerlijk over geweest. Elke date ging wel minimaal een week appen aan vooraf. En minimaal 1x videobellen. Gewoon met kleding aan en elkaars gezicht even te zien. Om een quick fix voor een one night stand te voorkomen. Die haken standaard na 1 avondje appen af. Wilde wel een klik hebben dat je samen ook kan experimenteren. Even aftasten of je gedeelde interesses of fantasieën hebt voor de slaapkamer of andere spannende plekken. Vele fantasieën zijn uitgekomen, heb dit bijna 2 jaar zo gedaan en van beide kanten nooit gezeik gehad met gevoelens e.d. Omdat het van te voren goed duidelijk was.

Bovenaan