Tips eerste keer candyflippen

Speeskees

Newbie
Hee ik ben van plan binnenkort voor de eerste keer xtc en lsd te combineren. ik heb al een keer een nexus flip (2cb+xtc) gedaan en het beviel me goed! Wat is verstandig qua dosis? ik ben zelf van plan een redelijk hoge dosis te nemen want ben al ervaren met trippen. Ik hoor ook graag jullie eigen ervaringen met deze combinatie!

• Like
Waarderingen: ljuv

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Welke dosissen neem je gemiddeld voor lsd en xtc?
Zet net na het innemen van je blotter een alarm voor 4 uur later je xtc in te slikken. Timing is belangrijk. Hou je dosis xtc ook laag. Zou 100mg aanraden, maximum 120mg.

Less is more. Je wilt ze laten synchroniseren, niet laten vechten.

Speeskees

Newbie
Als ik xtc neem ik (en ik weet dat het veel te veel is) meestal rond de 400 mg als ik lsd neem zit het tussen de 100 en 300 ug

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Vanaf een bepaald punt krijg je enkel extra stimulerende neveneffecten dus zulke doseringen zijn het echt niet waard.

Ook, als je teveel xtc neemt voor een flip dan kan het de LSD sterk overheersen en zal je teleurgesteld zijn. Gebruik weinig.

Speeskees

Newbie
Zou voor mijn ervaringen met deze middelen zou bvb 150mg mdma en 100 ug lsd goed uitpakken? Ik neem zelf eerlijk gezegd liever net iets te veel dan net iets te weinig aangezien het me eerste keer word en ik een bijzondere ervaring wil. Ik heb met veel andere middelen achteraf spijt gehad als ik voor de eerste keer een lage dosering nam omdat ik net niet op het goede punt zat

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Zou voor mijn ervaringen met deze middelen zou bvb 150mg mdma en 100 ug lsd goed uitpakken? Ik neem zelf eerlijk gezegd liever net iets te veel dan net iets te weinig aangezien het me eerste keer word en ik een bijzondere ervaring wil. Ik heb met veel andere middelen achteraf spijt gehad als ik voor de eerste keer een lage dosering nam omdat ik net niet op het goede punt zat
Zou eerder gaan voor 150-200ug LSD en 100mg MDMA dan als ik jou was. Maar doseringen aanraden is moeilijk als je de ander niet kent.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Less is more.

Dit is heel belangrijk met dit soort combinaties vooral als je deze nog niet eerder hebt ervaren.

Ik neem zelf eerlijk gezegd liever net iets te veel dan net iets te weinig aangezien het me eerste keer word en ik een bijzondere ervaring wil.

Het is wel je 1ste keer maar waarschijnlijk niet de laatste. Volgens mij ga je met beide middelen op een gematigde dosis toch wel genoeg plezier hebben. Valt het net wat minder naar wens kan je de volgende keer de doseringen opschroeven. Zal meer tegenvallen als je met deze combi de synergie mist omdat 1 middel teveel overheerst.

Dirkdirk

DF-koning
Ik zie het een beetje als softijs met disco spikkels. Het is lekker, maar het ijsje is op zichzelf ook al de moeite waard.

Sillous

Belezen gebruiker
Op een nacht uit had ik 50mcg lsd en een capsule X zonder mdma (troep zeg maar) op.

Ik had er niet zo veel aan naar mijn gevoel. Ik had het ook nog gecombineerd met veel alcohol dus volgens mij nam dat de overhand

Hoe dan ook zijn lage doseringen aan te raden, zou sowieso niet boven de 150 gaan voor beide

Bovenaan