Tips gevraagd..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathilda

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw, en heb meteen al een vraag. Lang geleden heb ik ooit eens xtc gebruikt en wil dat binnenkort weer eens gaan doen gewoon lekker samen met mijn man. We hebben een potentieel contact gevonden (na laaaaaaang zoeken!!) die erg ver weg woont, maar dat is nog niet zo erg. Wat we wel erg vinden is dat we allebei totaal niet in 'het wereldje' zitten (en dat ook niet willen!), maar we weten gewoon niet waar we op moeten letten bij een eventuele koop. We vinden het allebei best griezelig..

Hebben jullie tips waarop we kunnen/moeten letten bij de aanschaf?
Alvast bedankt!

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je kan aan een pil niet zien of het een goeie is of niet, dus er zijn geen dingen waar je specifiek op moet letten. Er zijn talloze kleuren, vormen en opdrukken op de markt die geen van allen een garantie geven voor kwaliteit. Speed of coke kun je dan nog testen maar ook dat is alleen weggelegd voor de kenner. Normaal gesproken gaat zoiets via-via en hoor je wel van een kennis of hij een goede ervaring heft met een bepaalde dealer of niet. Ik snap wel dat je niet in het "wereldje" wil zitten maar het is toch verstandiger om iemand te zoeken die er ervaring mee heeft en je een dealer kan aanbevelen, hoeft echt niet zo heel ver weg te zijn, je hebt er genoeg.

Maar uiteindelijk weet je nooit of je een goede pil hebt, betrouwbare dealer of niet. Laat je pil dus altijd testen en dan weet je zeker of je een goede hebt of niet.

Mathilda

Newbie
Ja, we waren sowieso van plan de pillen te laten testen, dat is wel zo verstandig. Maar helaas kennen we allebei echt helemaal niemand en we durven het ook niet zomaar rond te gaan bazuinen dat we dit willen gaan doen. We kennen helemaal niemand die naar feesten gaat of zo en zijn allebei al iets ouder (35+).
Dus toch maar een keer afspreken met die man en eens kijken hoe of wat. Misschien nog tips hoe je zo'n gesprek in gaat? En wat zijn eigenlijk doorgaans de prijzen zoal?

Mathilda

Newbie
Oke, dank voor de link. We gaan ze zeker laten testen. Beter safe than sorry! Hij had het trouwens over witte Nintendo tabletten. Iemand daar bekend mee?

onlypills

Experimenterende gebruiker
Hoi Mathilda,

als ik je verhaal zo lees, krijg ik het idee dat je de transactie nogal griezelig vindt. 99/100 keer is het niet anders dan iets op marktplaats kopen en dan afspreken om het op te halen. Om de transactie wat te versoepelen is het handig als je al een prijsje en aantal hebt afgesproken. Anders sta je hier op straat nog over te kibbelen. De normale prijs voor XTC is op het forum wel te vinden, maar voor kleine aantallen (tot 10) is 3-5 euro per pil een normale prijs. Aangezien die dealer jou ook niet kent (ook niet via via), zal het me niet verbazen als je 5 a 6 euro per pil moet betalen. Ik zou dus persoonlijk gewoon bij met maken van de afspraak zeggen dat je bijv. 10 pillen wilt en vragen wat hij ervoor wilt hebben. Als dat dan ergens in de buurt van bovenstaande bedragen is, gewoon geld meenemen en betalen. Btw, witte Nintendo's zijn veel verkochte schone pillen (je brengt ze waarschijnlijk toch nog wel langs bij een testcentrum). Veel plezier alvast :wink:

Mathilda

Newbie
Dank je OnlyPills, en klopt, we vinden het inderdaad griezelig. Ik bedoel, het gaat hier wel om drugs... en daar hebben we allebei nog nooit eerder echt mee te maken gehad. Laat staan dat je dan weet waar en hoe je zoiets haalt. We willen geen problemen, maar gewoon eens kijken of het leuk is, lekker veilig thuis met z'n tweetjes. We denken zelfs aan het feit dat als we ze hebben aangeschaft, je er ook nog mee over straat moet! :)

Stelletjes watjes zijn we he?

McKintyre

Newbie
Hey Mathilda,

ik sluit me bij je verhaal aan hoor, het is idd heel erg lastig een dealer te vinden.
Bij mij in de buurt zitten er 3 waar ik van weet maar geen van alle zijn mij kosher genoeg om van te kopen.
Het is wel heel verstandig om een vaste dealer te hebben, dan kun je tenminste de kwaliteit achterhalen --> testen :)

In ieder geval veel plezier als jullie samen aan de pillen gaan, heerlijk :tearsofjoy:

Mathilda

Newbie
Thanks Mc! Ik heb er nu 5 weten te kopen en we zijn van plan om ze zaterdag te gaan proberen :P

Ik denk dat er serieus een markt is voor 'oudere' gebruikers trouwens. Ik krijg het idee dat jongeren er veel makkelijker aan kunnen komen. Want serieus, wij als 'keurige rijtjeshuis volwassenen' (even stigmatiseren hoor) weten toch niet waar je zoiets in godsnaam moet halen?! Nu is het dan toevallig gelukt.. Maar het was een enorme zoektocht en we vinden het allebei eigenlijk hartstikke griezelig. Het is nu eenmaal geen onschuldig paracetamolletje... en ik zie het ons al ter sprake brengen bij onze vrienden en kennissen!!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Mathilda

Newbie
Heel erg leuk, het is goed bevallen! Ik voelde me geweldig, alleen bij mijn man werkte het wel minder. We hebben heel voorzichtig gedaan en zijn met halfjes begonnen en hebben daarna halfjes bijgenomen. We vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

Zoari

Een goude tip voor jullie vind ik.

Laat je Xtc testen! beter dat je dat doet dan een pil in nemen en achter komt dat er Coke in zit.

----------------------------------------------------

Na dit...nog nooit xtc gebruikt. Ik wacht nog tot ik 18 ben!

Zoari

um...naja ik ben geen xtc-kenner. maar ik weet wel dat een slechte pil kan hebben...ik zeg dan dat er coke in zit omdat dat pure-evil is (voor mij!) hahahha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan