Jelle Snel
Belezen gebruiker
nou..tis nu 11.26. Ben je alweer back on earth of nog steeds aant spacen??
Qocaïne zei:Ellesdee zei:alcohol en xtc...![]()
geen goed plan dus?
en wat van een teugje lachgas?! ook nie goed zeker hè?!
Jelle Snel zei:nou..tis nu 11.26. Ben je alweer back on earth of nog steeds aant spacen??
Qocaïne zei:Alleen gaat het knuffelen met een meisje niet echt lukken :| Ik doe het met vrienden, niet met meiden of me meissie. De meiden in haarlem willen niks van xtc afweten![]()
DarkTerrorFreak zei:Qocaïne zei:Alleen gaat het knuffelen met een meisje niet echt lukken :| Ik doe het met vrienden, niet met meiden of me meissie. De meiden in haarlem willen niks van xtc afweten![]()
Owh ?? Ikke wel hoor!

Eyezblack zei:En lachgas met xtc weet ik niks van, lijkt me helemaal niks eigenlijk :P
ballie15 zei:Tis misschien maar iets kleins in vergelijking met andere dingen hier,
maar ik ben gek op Smintjes tijdens XTC op een feest;
je kunt ze lekker door je mond laten rollen en klem zetten tussen je kiezen, het geeft een fris gevoel en je doet er zooo lang mee.
Tevens is het gewoon erg leuk om ze uit de verpakking rechtstreeks je mond in te tikken, of in iemands hand proberen te mikken...
Tsja....
wcpapier zei:zonnebril opzetten, alle lichten in je huis uit,
en dan een tandeborstel in je bek.
als je om 11 uur begint istie om 3 uur op![]()
Mhh ik ken nochtans niemand die dat voor heeft, iedereen rookt er op los bij mij in de buurt onder EmmaRapido zei:dat roken snap ik dus niet
ik ben een van de vele dat er bijna een afkeer van krijgt..
steek ik TOCH een sigaret of joint aan dan 'vergeet' ik te roken![]()
slikte die ook 35 pillen per dag?htweeoo zei:in bed liggen met je vriendin en knuffelen en kussen![]()
Nee die doet het niet, en in bed liggen was woensdag toen had ik er 2 binnenRapido zei:slikte die ook 35 pillen per dag?htweeoo zei:in bed liggen met je vriendin en knuffelen en kussen![]()
.Inderdaad, ik doe het nu maandelijks.Midway zei:2 maar?