Tips om te slapen?

paulXTC

Bewuste gebruiker
Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)

nito98

Belezen gebruiker
nee neit echt hoewel ik om 6 uur 40mg temazepam heb gepakt maar wil niet helemaal. Ben wel goed wazig nu in mijn hoofd :grin:

paulXTC

Bewuste gebruiker
net van 7:00 tot 9:50 geslapen, maar ik ben nog redelijk wakker.
(alleen die vieze pepscheetjes)

Maar voor in het vervolg; Wie heeft er tips of truucs om te slapen als je strak in je pak staat vd Pep

nito98

Belezen gebruiker
Ha ha ik heb nogmaals 40mg temazepam erbij gepakt maar nog niet veel zeg.....was volgens mij super speed ofzo

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ben het met Cropp eens, je suf blowen. En als dat niet helpt, accepteren dat je niet kunt slapen en er een leuke nacht van maken.

nito98

Belezen gebruiker
Zo eindelijk ff geslapen zo een 4 uurtjes .... met 100mg temazepam en 100 mg oxazepam dit kan echt niet gezond zijn denk ik zomaar.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
paulXTC zei:
Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)

Ik ken eigenlijk weinig mensen die WEL kunnen slapen op de amfetamientjes. Mijn tip voor als je perse wilt slapen, maar geen downers wilt gebruiken:

gebruik GEEN amfetamientjes...!

kildeer

Belezen gebruiker
^ ^ ^ what she said!

paulXTC zei:

Voor huis-, tuin- en keuken slaaptips: gebruik de zoekfunctie.
Voor ongezonde slaaptips: mijn favorieten zijn 10 á 20 mg diazepam
20 mg temazepam (capsule)/ 1 á 1,5 mg flunitrazepam/ 25 á 50 mg oxazepam

Immo

Badass junkie
Zelf probeer ik 8 uur voor ik wil gaan slapen niet meer te gebruiken, helaas lukt dit niet altijd. Alcohol en wiet/hasj werken voor mij erg bevorderlijk om in slaap te komen onder invloed van speed.

paulXTC

Bewuste gebruiker
Ik had van 12 uur 's middags tot 4 uur, 4 goede lijnen gelegd en om het uurtje even me neus wegbranden (wat een chemische smerige lucht, maar toch o zo lekker!! :hearteyes: ).
maar kon om 3 uur 's nachts nog niet slapen (laatst gebruik was eerste week kerstvakantie).
Ook flink wat geblowd, er liggen hier 4 tippies in m'n asbak (geblowd vanaf 23.30 tot 2:30) en ik begon al met drinken vanaf 5 uur s' middags met m'n maten en heb ik ong. 10 amsterdammetjes naar binnen geklapt tot 23:00, daarna een beetje TV gekeken, computeren etc.
Ik ging vanaf 3 uur s' nachts gewoon maar in me bed uitrusten en liggen met me ogen dicht, ik weet niet of dit enigszins nog goed is voor je?
Maar vandaag ben ik gewoon weer klaarwakker, goed ontbijtje genomen, me dagelijkse portie fruit, flink eind met de hond gewandeld en alles maar even opgeruimd.

Tot de Volgende Vakantie Mr. Speed

paulXTC

Bewuste gebruiker
Nu komt die 'After-Shock' en ik lig nu al 2 uur op me bed met me laptop, een beetje DF onderspammen. ik krijg het af en toe benauwd en word zweterig dan weer niks aan de hand, maar ik merk het vooral als ik opsta, hele tijd dat gevoel van als je te snel opstaat en het gaat een beetje draaien in je hoofd, maar dan een paar keer heftiger (het is wel spacend)

nito98

Belezen gebruiker
Ik heb nu 20 mg diazepam genomen voelde mij ook niet meer zo lekker was denk ik te veel de laatste dagen. Vanavond lekker op tijd naar bed en flink uitslapen :)

nito98

Belezen gebruiker
Begin nu beetje wazig in mijn hoofd te worden en de spierkrampen in de borstkast zijn verdwennen :P Vanavond nog 20 of 40 mg temazepam om te slapen :rolleyes: En dan is het voorlopig wel weer genoeg geweest eerst mijn lichaam weer zuiveren van al die troep. :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
paulXTC zei:
net van 7:00 tot 9:50 geslapen, maar ik ben nog redelijk wakker.
(alleen die vieze pepscheetjes)

Maar voor in het vervolg; Wie heeft er tips of truucs om te slapen als je strak in je pak staat vd Pep

neem het is na je nachtrust ?

lespaul

Experimenterende gebruiker
ik heb bij mezelf de regel na 8 uur in de ochtend geen pep meer, en dan rond een uur of 11 in de avond naar bed. werkt bij mij prima. gezellig met vrienden de heledag uit zitten

Sterreh

Als ik op zondag nog aan de Speed gezeten heb en ik toch een beetje wil slapen (maandag schooldag he !) kruip ik gewoon in mijn bed, ik neem nix anders meer om te slapen. Ik hou mijn ogen dicht en na een uurtje ofzo word je zo lui dat je uiteindelijk wel in slaap valt !! Zo werkt dat bij mij toch !

TeknoKuttekop

ga altijd alcohol drinken word ik meestal wel moe van en op tijd stoppen hoewel dat in praktijk soms nog wel tegen valt van o 1 lijntje kan nog wel en je weer wakker ligt en de volgende dag weer brak aant werk mag
amen

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:
ga altijd alcohol drinken word ik meestal wel moe van en op tijd stoppen hoewel dat in praktijk soms nog wel tegen valt van o 1 lijntje kan nog wel en je weer wakker ligt en de volgende dag weer brak aant werk mag
amen

Speed moet je niet met alcohol combineren, die combi maakt de kater alleen nog maar 10x erger! De rest van je post begrijp ik niet zo goed.... Is het een soort van gebed? :rolleyes:

bobbyz

Newbie
is het echt zo dat de kater 10 keer erger wordt van alcohol? ik drink altijd heel veel alcohol en net voordat ik ga slapen gooi ik nog 2 biertjes achterover in me bed en dan val ik wel in slaap. Maja meestal wel een kater.

cropp

Badass junkie
Ja precies zei:
Ben het met Cropp eens, je suf blowen. En als dat niet helpt, accepteren dat je niet kunt slapen en er een leuke nacht van maken.

blowen, drinken, nog 3 keer naar de wc en gewoon in je bed gaan liggen en ontspannen

slaap je niet dan rook je nog een joint en dan beland je in het ergste geval in een soort rust-toestand

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Ja je moet gewoon ff jezelf dwingen om te gaan liggen als je weet dat je 's morgens moet opstaan..het leuke aan speed (tov coke bv) is dat je je veel makkelijker rustig kan houden wanneer je neerligt (ik toch alvast..)
rustig jointje roken, en jezelf niet opjagen omdat het eigenlijk al te laat is en proberen op de piek van je joint je hoofd neer te leggen, zorgen dat het donker is in je kamer en rustig alles laten voorbijspacen...je zal merken dat het dan plots 3 a 4 uur later is als je terug op je uurwerk kijkt..je zal jezelf wel afvragen ofje nu daadwerkelijk geslapen hebt maar het antwoord is ja..
en sowieso is rustig liggen beter dan in de zetel blijven zitten..kater zal minder hard zijn slapen of niet..

maar eigenlijk isdit de pussy method (nah tis eig de beste maar niet de lekkerste :sunglasses: ) en moet je gewoon 1x bromazepam 12mg en 2x diazepam 10mg consumeren..dat neemt enerzijds de angst voor de kater en de spanning weg en met de diazepam 20mg zal je dan rustig wegtoefen :wave:

Elfquest

Bewuste gebruiker
GHB
Maar natuurlijk niet als je nog net een lijntje hebt genomen voor het slapengaan. Dan is het normaal dat je niet kan slapen. GHB zou ik pas nemen als het al een tijd geleden is, het laatste lijntje.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Het is misschien echt fucking ongezond en je gaat helemaal naar de tering maar mijn tip is:

5 glazen whiskey + 1 pure joint..

Slaap gegarandeerd! :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
2,5ml GLB in combinatie met 2,5mg melatonine werkt bij mij altijd.

cropp

Badass junkie
Elfquest zei:
GHB
Maar natuurlijk niet als je nog net een lijntje hebt genomen voor het slapengaan. Dan is het normaal dat je niet kan slapen. GHB zou ik pas nemen als het al een tijd geleden is, het laatste lijntje.

wie neemt er nou net voordat ie naar bed gaat een lijn speed?

als je daarna in je bed licht te balen dat je niet kunt slapen ben je gewoon dom

Bovenaan