Tips & tricks voor gebruik op festivals

theacidwizard

Experimenterende gebruiker
Alcohol is gewoon legaal te halen bij de bar, maar de rest moeten we weer stiekem over doen.

Mijn enige ervaring is blowen en lsd
Blowen is lastig want dat valt heel erg op.
Lsd pak je in de rij voor je naar binnen gaat en dan werkt het pas uit als het feestje al bijna klaar is.

Nu wil ik op een komend festival keta gaan doen met punten, iemand tips of tricks om dit beetje handig en incognito te doen? Om de anderhalf uur naar de plee voor 1 puntje wordt teveel wachtrij.

XMR

Wijs gebruiker
Ik weet niet naar wat voor festival je gaat, maar bij de feesten waar ik altijd naartoe ga pakt iedereen zijn punten gewoon in het publiek (blowen ook terouwns).

Even om je heen kijken of er geen security is en snuiven maar.

Damius

Bewuste gebruiker
Ik weet niet naar wat voor festival je gaat, maar bij de feesten waar ik altijd naartoe ga pakt iedereen zijn punten gewoon in het publiek (blowen ook terouwns).

Even om je heen kijken of er geen security is en snuiven maar.
Precies. En eventueel wat vrienden om je heen laten staan zodat je uit het zicht bent.

• Like
Waarderingen: XMR

Relmuis

Wijs gebruiker
Wat een gedoe allemaal.
Verkoop het op het festival zelf in neusspray vorm zou ik zeggen.
Het wordt toch wel gebruikt.
Bij ter plekke verkopen heb je tot op zekere hoogte nog controle, je kan uitleg geven in een gesprekje enz.

Пусто

Bewuste gebruiker
Zou het niet chill zijn als je al wat ervaring hebt met keta voor dat je het voor het eerst op een festival gaat doen.

Zeehond

Badass junkie
Wel aardig wat festivals bezocht inmiddels.
En natuurlijk ook van alles gebruikt.
Maar keta op een festival: ik zie het gewoon niet voor me.

Пусто

Bewuste gebruiker
Wel aardig wat festivals bezocht inmiddels.
En natuurlijk ook van alles gebruikt.
Maar keta op een festival: ik zie het gewoon niet voor me.
Ja laatste festival zag ik iemand in een k hole tegen een boom aanzitten die midden in het publiek stond. Kan me niet voorstellen dat dat chill is. Als je naar de wc moet of wat dan ook dat je amper op kan staan en dan nog door die mensen massa moet. En lijkt me ook wel zonder van je geld dat je zulke dure kaartjes koopt en dan niet echt aanwezig in je eigen wereld bent ipv gezellig feestje te bouwen

theacidwizard

Experimenterende gebruiker
Zou het niet chill zijn als je al wat ervaring hebt met keta voor dat je het voor het eerst op een festival gaat doen.
Niet de eerste keer keta, maar wel eerste keer zo publiekelijk.
Door mijn adhd werkt het bij mij anders, eerder oppeppend ipv de gevallen die jullie beschrijven.
Ik ben me wel bewust van een K hole, maar zover kom ik niet met puntjes.
En nee niet EO-jongerendag... Graspop Metal Meeting🤘

ljuv

DF-koningin
Ik heb op m’n laatste festival ook keta gebruikt en vond dat eigenlijk fantastisch. Wel aangevuld met een goede dosis stimulanten als ik me niet vergis😂

Een heel klein beetje keta als ik aan het dansen ben vind ik heerlijk, maar ik ken m’n sweetspot i guess. En ik ben trouwens nog nooit in een k-hole beland dus daar ook niet echt gevoelig voor denk ik. Maar bij mij hangt het soort drugsgebruik vooral heel erg af van het soort festival, feestje en of het avond is of niet. Bij de meeste festivals waar ik kom kun je prima een jointje opsteken maar helemaal ketaleip zijn op de dag is ook wat anders ahaha.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wij deden altijd een grouphugg met degene die een puntje nam in het midden. Zooo gezellig eh 😄🥰
Een paar puntjes en dan ben je lekker een beetje wonky en krijg je het heus nog allemaal wel mee. Wel héél rustig aan doen met alcohol wel dan.

Bovenaan