tips voor de eerste keer?

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
even vragen aan de bar bij de coffeeshop voor tips..
ze hebben er altijd wel n paar voor je :mrgreen:

magik

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer heb ik een halve genomen, niets van gevoeld, nog een halfje, kwam ff goed aan, ineens begonnen mensen hun ogen licht te geven (echt fel licht), net of er hallogeenlampen in die mensen hun oogkassen stonden, rare boel, dit duurde ong. 2 minuten en de rest van de avond was ik gewoon gewichtloos, merkte ook niks van luchtweerstand enzo. Denk niet dat er mdma in die pil zat :confused:
Maarja, 2de keer heb ik er eerst 2 genomen, dan nog een 3de, en dat was waauw! Gewoon niet teveel zorgen maken, en genieten maar! Wel niet teveel doen. Groetjes.

Skippy

Wijs gebruiker
Ik zou gewoon de hele erin keilen, dan heb teminste het 'eerste keer was vet' gevoel... :) anders is er geen kut aan..

fun

Bewuste gebruiker
hoeveelheid pillen zegt niks, laat ze testen dan weet je hoeveel erin zit.

Pak voor een eerste keer zon 100mg

Dat kunnen ongeveer 3 pillen van 30 mg zijn of een halve van 180mg, is nogal een verschil.
Zorg gewoon dat je weet wat erin zit, dan kun je goed doseren.

Ellesdee

Badass junkie
mn eerste keer pillen heb ik er gelijk 2 naar binnen gegooid... xD
erg heftig, maar ook erg leuk...

fun

Bewuste gebruiker
eerste keer had ik er 3,5 en dat viel tegen, daarom: laat ze testen dan weet je wat je pakt en hoeveel.

wausie91

Bewuste gebruiker
bij me eerste keer had ik er 2 op de 2e pas na anderhalf uur het waren 2 pilletjes van 80 mg echt een heerlijke avond :hearteyes: :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
ga van de eerste keer voor mdma poeder zou ik zeggen

veel meer kans op goede kwaliteit :)
pillen kunnen echt saai zijn als jeslechte hebt

mdma is nog leuk :)

Bovenaan