Tips voor eerste 2CB-FLY ervaring

Hallo!
Speciaal een accountje aangemaakt hiervoor
Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in drugs, maar doordat ik nooit met mensen bevriend was die daar iets mee deden, is het er lang niet van gekomen. Toen kwam corona, met als positieve bijkomstigheid dat men uit verveling wat tripjes thuis begon te verzorgen! :wink:

De truffels in de natuur waren heel chill, maar werd nog wel wat enthousiaster van xtc. Nu een paar keer gedaan en ben vooral ook benieuwd om het deze zomer (hopelijk) op een feestje te kunnen doen! Heerlijk spul en nog geen katers ervaren! Laatst ook één keer 2CB gedaan; 20mg pil gaf me een vrij intense ervaring. Gewoon bij een vriendin thuis op een dekentje welke we initieel op de bank wilde hebben, maar dat bleek al snel een onmogelijke opgave. Helemaal stuk gegaan om niks en genoten van muziek. Totdat Spotify uitkwam bij carnaval festival… toen braken we in 1000 stukjes van ellende, haha! Ik merkte niet super veel visueel, behalve dat haar vloer wat golvende bewegingen maakte, maar alleen als ik daar zelf voor koos. Ogen dicht op fijne muziek (geen carnaval festival), gaf me wel wat vage kleuren, maar was vooral heel chill. Overal vond ik het intens, maar wel tof :).

Goed! Volgende week bezoek van een ander vriendinnetje met wie ik haar eerste xtc ervaring heb gedeeld en ook zij is op zoek naar meer! Ze vertelde interesse te hebben in 2CB ook, dus dat ging ik wel even voor haar regelen zei ik. Ik kreeg een link door van een bekende en voor ik wist, had ik 2CB-FLY gekocht. Post is onderweg, maar inmiddels heb ik (o.a. hier) gelezen dat die twee niet echt hetzelfde zijn. Neemt niet weg dat ik het wel wil gaan proberen, maar wilde wel even advies vragen aan de experts hier!

1. Laatst dus 2CB thuis gedaan, maar zij zei toen al op avontuur gaan in de natuur heel gaaf is. Omdat ik de FLY nog niet ken, neig ik om thuis de effecten af te wachten, maar weet niet of we daarna nog de deur uit willen :wink:. Ik lees dat het langer duurt voor het inkickt, dus wat denken jullie?

2. De FLY blijkt sterker. Die 20mg 2CB vond ik helemaal prima. De bekende van wie ik link heb gehad zegt zelf dat ie 2 units te heftig vond en 1 te mild, zelf gaat ie altijd voor 1,5 maar zegt ook dat vrienden ook lekker gaan op 1tje. Ik snap dat het van de persoon en situatie afhangt, maar zou het zonde vinden als we te voorzichtig doen. Omdat het langer duurt voordat je ‘m voelt, kan ik me voorstellen dat bijplakken lastig in te schatten is (klassieke space cake mistake). Toch met 1tje beginnen?

3. Ik slaap tot dusver als een roosje na xtc, het vriendinnetje van vorige week had plafonddienst. Zou het voor de FLY vergelijkbaar kunnen zijn? Denk dat we sowieso maar optijd gaan beginnen :wink:.

Groetjes uit het zuiden!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het mooie van 2C-B-FLY zit hem in de subtiliteit. Daar gaan de meeste mensen de mist in (sorry mede-forumleden). Ann Shulgin heeft er spijt van dat ze bekend had gemaakt dat 2C-B-FLY haar favoriete fenetylamine was. Want daardoor gingen mensen veel te veel verwachten en raakten ze teleurgesteld. Het mooie van 2C-B is nou juist dat het niet zo overweldigend trippy is, dat je niet wordt overladen met liefdevolle boodschappen die je moet uiten, dat het niet zo stimulerend is dat je staat te springen of per se de hele nacht seks moet hebben. Het heeft gewoon een klein beetje van dat alles, maar dan 10 uur lang. Dat maakt het uitermate geschikt voor sociale evenementen, mits in bescheiden dosis toegediend.

Niet iedereen zal dit met mij (en Ann Shulgin) eens zijn.

Wat ik in ieder geval kan afraden is om 2C-B-FLY te vergelijken met 2C-B. Beide middelen hebben wel echt een eigen natuur die redelijk uit elkaar ligt. Ik zou 2C-B-FLY eerder vergelijken met de 2C-T-x-serie. Maar die middelen zijn niet zo bekend dus dat is geen handig referentiekader.

CuriousExplorer

DF-koning
Hallo!
Speciaal een accountje aangemaakt hiervoor
Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in drugs, maar doordat ik nooit met mensen bevriend was die daar iets mee deden, is het er lang niet van gekomen. Toen kwam corona, met als positieve bijkomstigheid dat men uit verveling wat tripjes thuis begon te verzorgen! :wink:

De truffels in de natuur waren heel chill, maar werd nog wel wat enthousiaster van xtc. Nu een paar keer gedaan en ben vooral ook benieuwd om het deze zomer (hopelijk) op een feestje te kunnen doen! Heerlijk spul en nog geen katers ervaren! Laatst ook één keer 2CB gedaan; 20mg pil gaf me een vrij intense ervaring. Gewoon bij een vriendin thuis op een dekentje welke we initieel op de bank wilde hebben, maar dat bleek al snel een onmogelijke opgave. Helemaal stuk gegaan om niks en genoten van muziek. Totdat Spotify uitkwam bij carnaval festival… toen braken we in 1000 stukjes van ellende, haha! Ik merkte niet super veel visueel, behalve dat haar vloer wat golvende bewegingen maakte, maar alleen als ik daar zelf voor koos. Ogen dicht op fijne muziek (geen carnaval festival), gaf me wel wat vage kleuren, maar was vooral heel chill. Overal vond ik het intens, maar wel tof :).

Goed! Volgende week bezoek van een ander vriendinnetje met wie ik haar eerste xtc ervaring heb gedeeld en ook zij is op zoek naar meer! Ze vertelde interesse te hebben in 2CB ook, dus dat ging ik wel even voor haar regelen zei ik. Ik kreeg een link door van een bekende en voor ik wist, had ik 2CB-FLY gekocht. Post is onderweg, maar inmiddels heb ik (o.a. hier) gelezen dat die twee niet echt hetzelfde zijn. Neemt niet weg dat ik het wel wil gaan proberen, maar wilde wel even advies vragen aan de experts hier!

1. Laatst dus 2CB thuis gedaan, maar zij zei toen al op avontuur gaan in de natuur heel gaaf is. Omdat ik de FLY nog niet ken, neig ik om thuis de effecten af te wachten, maar weet niet of we daarna nog de deur uit willen :wink:. Ik lees dat het langer duurt voor het inkickt, dus wat denken jullie?
Natuur.
Sowieso.
2. De FLY blijkt sterker. Die 20mg 2CB vond ik helemaal prima. De bekende van wie ik link heb gehad zegt zelf dat ie 2 units te heftig vond en 1 te mild, zelf gaat ie altijd voor 1,5 maar zegt ook dat vrienden ook lekker gaan op 1tje. Ik snap dat het van de persoon en situatie afhangt, maar zou het zonde vinden als we te voorzichtig doen. Omdat het langer duurt voordat je ‘m voelt, kan ik me voorstellen dat bijplakken lastig in te schatten is (klassieke space cake mistake). Toch met 1tje beginnen?
Hoeveel mg spreken we dan? Pas vanaf 15-20mg heb je visuals bij Fly.
Hoger dan 20mg zou ik niet aanraden.
3. Ik slaap tot dusver als een roosje na xtc, het vriendinnetje van vorige week had plafonddienst. Zou het voor de FLY vergelijkbaar kunnen zijn? Denk dat we sowieso maar optijd gaan beginnen :wink:.
Slapen is een groot woord. Ik heb "geslapen" toen ik het deed, maar het voelde niet als slapen.
Groetjes uit het zuiden!
Groetjes uit het zuiden terug.
Wel het Belgische zuiden. 😁

Wat ik in ieder geval kan afraden is om 2C-B-FLY te vergelijken met 2C-B. Beide middelen hebben wel echt een eigen natuur die redelijk uit elkaar ligt. Ik zou 2C-B-FLY eerder vergelijken met de 2C-T-x-serie. Maar die middelen zijn niet zo bekend dus dat is geen handig referentiekader.

In al mijn nieuwkomerigheid (zojuist verzonnen woord) kan ik nieuwe ervaringen alleen maar aanmoedigen :). Dus is het geen 2CB ervaring, dan is het iets nieuws waar ik over kan denken of ik het vaker wil gaan doen! Thanks voor de tips en je referentie, haha!

Hoeveel mg spreken we dan? Pas vanaf 15-20mg heb je visuals bij Fly.
Hoger dan 20mg zou ik niet aanraden.

Oeps, totale aanname gedaan dat die units altijd 10mg zijn. Maar 10mg zijn ze dus. Klinkt alsof 1,5 wel prima is voor een eerste keer.

Groetjes uit het zuiden terug.
Wel het Belgische zuiden. 😁

Damn, dat is zuidelijker... Nu klopt m'n gebruikersnaam niet meer. Groetjes uit het noorden!

CuriousExplorer

DF-koning
In al mijn nieuwkomerigheid (zojuist verzonnen woord) kan ik nieuwe ervaringen alleen maar aanmoedigen :). Dus is het geen 2CB ervaring, dan is het iets nieuws waar ik over kan denken of ik het vaker wil gaan doen! Thanks voor de tips en je referentie, haha!

Oeps, totale aanname gedaan dat die units altijd 10mg zijn. Maar 10mg zijn ze dus. Klinkt alsof 1,5 wel prima is voor een eerste keer.
Zonder testen is het moeilijk om een aantal pillen aan te raden.
Maar als je al 2cb gedaan hebt zou ik persoonlijk (maar dat is maar mijn mening) niet minder doseren dan 18mg.
Damn, dat is zuidelijker... Nu klopt m'n gebruikersnaam niet meer. Groetjes uit het noorden!
Hahaha :joycat:

Lorki1

Experimenterende gebruiker
2cb-fly is een heel leuk stofje. Wel totaal niet te vergelijken met 2cb. Ik heb in ieder geval elke keer met een dikke smile op mijn gezicht gezeten 🙂 denk dat voor een eerste keer 15mg wel genoeg is, boven de 20mg zou ik niet direct gaan. Ik dacht dat ze me aangeraden hadden om bepaalde voedingsstoffen niet te eten de dagen ervoor. Iemand daar meer info over? Ik moet wel zeggen dat ik na de laatste keer barstende hoofdpijn had, ik kon enkel nog op de grond liggen tot de pijnstillers begonnen te werken. Een verwittigd man...

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Ik nam er eigk altijd wel 2, maar vond het echt een soort duistere versie van 2cb want alle kleuren worden donkerder aan de 2cb-fly en bij 2cb lichter

Rivalrie

Badass junkie
Los gebruiken van 2cb-fly is best leuk, als vond ik het zelf een beetje chemisch aanvoelen in vergelijking met truffels.

Ik gebruikte meestal 2 pilletjes (dacht 30mg in totaal) en dan leek het net of ik in een cartoonwereld zat.

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Nou ik weet nu dat de mdma achtige gevoelens ook meerdere keren per week opgewekt kunnen worden nu zit ik al tijdje lekker te chillen. Morgen niks te doen. Kan bij bijnemen dat het overgaat trippen? Nu 20mg afgelopen 6 uur. En wil eigenlijk 20mg meer nemen. Ideeën?

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Hahahajaj,, ja ben heel benieuwd. Is toch aparte eerst mdma en dan keihard trippen. En waar ligt de grens. Voor mensen met depressiva. Zoals ik ook heb gehad. Klinkt dit beter. Maar eerst proefkonijn spelen.

Of mag ik hier ook niet over praten omdT het een rc is? Weet jij dat?

MaddMonkey

Badass junkie
je mag hier gewoon open over alles praten, behalve het allesvermoeiende C topic
Dat moet je in het aparte topic je begeven op het slachtveld. Let op, kan ervoor zorgen dat je een ban aan gaat vragen over een weekje. :tearsofjoy:

Bedankt voor het zijn van mijn proefkonijn. Heb 5x10 hier liggen, kijk dus nieuwsgierig mee hoe het met je gaat

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Bedankt! Bij mij ging de eerste ban over etizzzzz.

Waarom een forum over drugs. Leuk trouwens hoor.

Sommige verboden middelen worden wel uitgebreid besproken.

Is er een lijst over waar ik het wel en niet over hebben ofso.

Meneer admin vond een life time ban op z'n plaats maar streek over zijn hart en toen werden het 7 dagen.

Ik dwaal af... waar ging t over

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Is er een lijst over waar ik het wel en niet over hebben ofso.
Misschien goed om even de algemene forumregels door te lezen. Daar staat het meeste wel in:

Naast deze algemene regels hebben we recentelijk besloten dat inhoudelijke discussie over Corona enkel in 1 topic toegestaan is. Betreden op eigen risico... :

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ok snap niet helemaal wat corona er mee te maken heeft te maken met mijn posts.
Maar ik dit ie een drugsforum. Waar je kunt delen, informeren, adviseren. En als ik daar vervolgens niet over mag praten ga ik huilie huilie doen en dan vind ik wel wat op discord ofso

• Haha
Waarderingen: ljuv
Bovenaan