Tips voor eerste keer pep

Stonersosa

Experimenterende gebruiker
Hallo mensen, ik heb een aantal vragen over speed en vooral over de eerste keer speed gebruiken. Het zit dus zo, ik en een vriend gaan binnenkort voor het eerst speed gebruiken. Zijn er dingen waar je rekening mee moet houden, kan je bij speed gewoon alcohol drinken, en welke situaties kun je het best vermijden? Ik ga dit gebruiken op een plaatselijk feest dus de kans dat iemand me herkent is wel degelijk aanwezig, moet ik me hier druk om maken? Ik heb verder geen ervaring met hard drugs.

Stonersosa

MeejheM zei:
Heb je nog interesse in antwoorden?
Ja, dat zou wel handig zijn inderdaad. Het is nog ongeveer 2 weken voordat ik dat ga gebruiken dus als je tips hebt kom maar door

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Mijn tips:

– Laat je pep testen, zodat je weer hoe puur het is. Dit kan gratis en anoniem. Je hoeft vaak minder dan 100mg af te staan en hebt binnen een week de uitslag.

– Begin rustig! Als je snuift kun je na een kwartier al bepalen of je meer wilt. Zeker als je pure pep hebt (>65%) kan het al snel teveel zijn voor een eerste keer.

– Alcohol drinken kan, maar vergroot de kans op uitdroging. Beetje mee oppassen dus.

– Hoewel je waarschijnlijk veel energie zult hebben, is het goed om af en toe even uit de drukte te gaan en uit te rusten. Zoek af en toe verkoeling zodat je niet oververhit raakt. Drink voldoende water, maar niet meer dan 1–2 glazen per uur.

– Er is heel wat pep voor nodig voordat iemand het aan je kan zien. Je wordt natuurlijk wel wat drukker, maar veel mensen zullen die niet direct linken aan pep. Pas als je veel hebt gesnoven kun je het zien. Je hebt dan mogelijk "last" van grote pupillen, starende ogen en een klapperende kaak. Maar nogmaals: dan moet je het wel heel bont maken. Heb zelf nog nooit last gehad van deze dingen en gebruik met regelmaat een leuke hoeveelheid pep.