toch maar stoppen

mushroompiet

Belezen gebruiker
ik heb toch maar besloten om te stoppen met drugs. wanneer ik een blowtje rook is het allemaal maar lekker, ik word er creatief van, ik ga veel nadenken over dingen en het is gewoon zwaar relaxed. maar wanneer ik de volgende dag wakker word heb ik een heel raar gevoel in mijn hoofd of gewoon in mijn hersens. een heel scherp gaat stekend gevoel wat vanzelf weg gaat. daarnaast gaat mijn geheugen steeds meer achteruit. dit vind ik al genoeg bewijs dat de wiet van tegenwoordig je hersens echt gewoon aan kunnen tasten. ik heb wel eens paddo's gehad en fucking lekker dat ik die rommel vind. de volgende dag werd ik als herboren wakker. nieuwe energie en nieuwe dingen om over na te denken. maar aangezien dat paddo's zoveel met je hersens kan doen kan ik het niet geloven dat je er psychose's ermee triggerd en er hppd ervan kan krijgen. dit moet veel meer schade aan kunnen brengen lijkt mij. als ik nou stop met alle drugs en 1x in de maand een mexicaantje neem, wat zijn dan de gevolgen voor mij? ik heb zelf wel adhd. gr.

Bovenaan