• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

toch weer proberen

Skippy

Wijs gebruiker
Na anderhalve maand gestopt te zijn, zie bij XTC : Topic : ik stop,
heb ik toch weer een snekkie geprobeerd..
Dit keer waren het kroontjes...
Eerst werkte ik nog even een bord macaroni naar binnen, en toen
konden we beginnen..
Eigenlijk dacht ik bij mijzelf, ach blijf er toch van af straks word je weer ziek, maar ik had echt zin om te spacen...
mn maat wilde er nog al 1 achterover gooien, maar ik wilde toch even wachten tot ie begon te werken...

Algauw voelde ik mn buik borrelen en begon te gapen, voor mij een teken dat ie begint te werken..
We zaten binnen, en ineens sloeg ie in als een bom, toen besloten we een stuk te lopen, nou dat voelde wel vreemd hoor, vanuit de warmte naar de kou te gaan.
Meteen draaide mn maag zich om en ik dacht oh nee niet weer!!!
We zijn naar de shoarma boer gegaan, daar heb ik een pita kaas gegeten, waar ik zeker een minuut over deed om 1 hap weg te werken :grin:

Na een stuk te hebben gelopen, werd het steeds kouder , ik was de enige die vrolijk was en oh oh oh wat was het stil op straat...
het enige wat je hoorde was mijn muziek en kleine stapjes van mijn voeten...
We hadden er nog een halve gegeten, toen kwamen we nog mede trippers tegen onderweg.. maar al gauw werd het saai en begon te regenen...
Thuis aangekomen rookten we nog 4 lekkere dikke jointjes, en toen zat de stemming er wel in, jammer genoeg moest ik rond 3 uur naar huis omdat ik om half 10 er alweer uit moest...

Het was wel weer is gezellig zo, maar kan 10 keer beter!!
tot de volgende trip!! doeidoei

Qocaïne

Badass junkie
Je maag draait zich om... maar toch ga je naar de shoarma tent :P lol!
Uiteindelijk dus niet genekt? gelukkig!

Heerlijk avondje lijkt me zo!
Leuk reportje!

A

Anonymous

Gast
Ik krijg nooit wat door me keel als ik space, ik doe dan ong. 3 kwartier met een stroopwafel:P

timzta

Experimenterende gebruiker
Ik neem niet eens de moeite om te eten dan... Alleen de gedachte aan of geur van eten doet me al kokhalzen :kots:

Skippy

Wijs gebruiker
het viel deze keer wel mee om te eten, want echt spacen deed ik niet maar het had me wel goed gedaan :) :)
Ik ben van plan om alleen nog af en toe te gaan spacen en niet meer elke maand, is veel beter :wink: :wave:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Een goed voornemen :) , maar of je het volhoud is het tweede:grin: veel suc6
maar ik vind om de maand spacen al best moeilijk, ik doe liever om de 2 weken iets.....1 maand vind ik echt te lang :grin: maarja wie ben ik
v33l suc6 ermee :wave:

Skippy

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Een goed voornemen :) , maar of je het volhoud is het tweede:grin: veel suc6
maar ik vind om de maand spacen al best moeilijk, ik doe liever om de 2 weken iets.....1 maand vind ik echt te lang :grin: maarja wie ben ik
v33l suc6 ermee :wave:

ik heb mezelf moeten dwingen om te stoppen voelde me eigen niet zo lekker meer, daarom doe ik nu rustig aan :mrgreen: :mrgreen:

Bovenaan