TOFFLER

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi iedereen!

Even een vraagje.. ik zelf ga vaak naar now & wow waar het easy is om een pilletje mee te nemen en nu komt er een vriendin uit Canada in maart en die zou graag eens drugs willen proberen op een techno feest. Nu heb ik even de site gecheckt van N&W, maar is het feest wat daar is best soft (house/house techno) en daarom wil ik, als er iets op de agenda komt, naar Toffler gaan. Ik vroeg me af hoe goed de beveiliging is daar? rare dingen? binnen komen? ik stop het altijd in mijn schoen, maar ik wil natuurlijk even zeker zijn! let me know!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@RAVEINTOSPACE
Het is handig als je de huisregels eerst leest:
#Niet gewenstSanctie bij overtreding
1Vragen om of geven van informatie betreffende:
  • verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
  • prijzen van drugs en/of grondstoffen
  • drugsdealers en/of hoe te dealen
  • productie/extractie van illegale middelen
  • smokkelen van illegale middelen
N.B. Bovenstaande geldt uiteraard ook voor privëberichten (PB's/PM's/DM's)
Direct permanente ban

FerdFatoehaus

Badass junkie
Een pil mee naar binnen nemen is wel iets anders dan smokkelen toch? Volgens mij zijn er heel veel threads over dit onderwerp.

OT: gewoon in je ondergoed (bij je ballen/foef/andere opties).

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb hierover ook al vaak tips voorbij zien komen. Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe vindingrijk sommigen zijn 😁
De besten vond ik in een neppe aansteker, in je make-up doosje, in je haren, in het flapje van je sportschoenen en de meest gewaagde gewoon in je hand tijdens het fouilleren met de armen omhoog.

Ik ken Toffler niet btw.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik begrijp dat de forumregels op meerdere manier uit te leggen zijn als het gaat om de term "smokkelen". Het is voor iedereen duidelijk dat tips over het smokkelen naar het buitenland verboden is. Om te voorkomen dat we gedoe krijgen met de autoriteiten willen we ook geen tips over het 'smokkelen' van drugs naar feestjes op het forum. Vragen of er controle is bij een feest en hoe die controle eruit ziet vinden we okay op het forum maar actief tips geven over hoe je je drugs ongezien naar binnen krijgt niet.

Omdat dit niet geheel duidelijk was volgen er uiteraard geen sanctie of waarschuwing nu. Wel goed om hier in het vervolg rekening mee te houden. Voor nu gooi ik even een slotje op dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan