Kwak
Bewuste gebruiker
Heeft iemand een idee waarom paddo's en truffels niet meer bij mij zouden kunnen werken?
Gisteren had ik 3 gram gedroogde paddo's gegeten. Ik voelde wel iets maar het was zeer gering. Ik heb tot 1800 uur niets meer gegeten,
Het was na 3 uur vrijwel verdwenen. Een vriend van mij heeft dezelfde soort paddo's en 3 gram gegeten. Die heeft 5 a 6 uur zitten spacen!
Mijn allereerste dat ik keer truffels nuttigde was ver weg de beste keer. Zoals bij de meeste drugs.
Sindsdien merk ik dat het gebruik van truffels en paddo's mij weinig meer doen.
Nooit meer visuals/gedachtegangen/mindfucks etc
Hetzelfde geldt met ayahuasca. De laatste keer dat ik ayahuasca thee dronk was het vlak.
Op 20/11/21 at ik 2 gram gedroogde paddo's.
Op 09/01/22 at ik 3 gram gedroogde paddo's.
Ergens in 2021 heb ik een tijdje paddo micro dosering gedaan. Deed ook niets.
Ik gebruik af en toe LSD/2-CB/XTC/6-APB
LSD 100 ulg en 2-CB common dose voel ik niet wat ik moet voelen.
Wat ik wel veel gebruik is wietolie.
Afgelopen zomer ben ik twee weken voor een truffelceremonie gestopt met wietolie.
De 1,5 porties paddo's porties deden weinig.
Sinds 11 maanden gebruik ik een nieuw soort medicijn + antibiotica. De paddo tolerantie heb ik wel al langer dan deze 11 maanden.
Gisteren had ik 3 gram gedroogde paddo's gegeten. Ik voelde wel iets maar het was zeer gering. Ik heb tot 1800 uur niets meer gegeten,
Het was na 3 uur vrijwel verdwenen. Een vriend van mij heeft dezelfde soort paddo's en 3 gram gegeten. Die heeft 5 a 6 uur zitten spacen!
Mijn allereerste dat ik keer truffels nuttigde was ver weg de beste keer. Zoals bij de meeste drugs.
Sindsdien merk ik dat het gebruik van truffels en paddo's mij weinig meer doen.
Nooit meer visuals/gedachtegangen/mindfucks etc
Hetzelfde geldt met ayahuasca. De laatste keer dat ik ayahuasca thee dronk was het vlak.
Op 20/11/21 at ik 2 gram gedroogde paddo's.
Op 09/01/22 at ik 3 gram gedroogde paddo's.
Ergens in 2021 heb ik een tijdje paddo micro dosering gedaan. Deed ook niets.
Ik gebruik af en toe LSD/2-CB/XTC/6-APB
LSD 100 ulg en 2-CB common dose voel ik niet wat ik moet voelen.
Wat ik wel veel gebruik is wietolie.
Afgelopen zomer ben ik twee weken voor een truffelceremonie gestopt met wietolie.
De 1,5 porties paddo's porties deden weinig.
Sinds 11 maanden gebruik ik een nieuw soort medicijn + antibiotica. De paddo tolerantie heb ik wel al langer dan deze 11 maanden.