Tolerantie paddo's

Kwak

Bewuste gebruiker
Heeft iemand een idee waarom paddo's en truffels niet meer bij mij zouden kunnen werken?
Gisteren had ik 3 gram gedroogde paddo's gegeten. Ik voelde wel iets maar het was zeer gering. Ik heb tot 1800 uur niets meer gegeten,

Het was na 3 uur vrijwel verdwenen. Een vriend van mij heeft dezelfde soort paddo's en 3 gram gegeten. Die heeft 5 a 6 uur zitten spacen!

Mijn allereerste dat ik keer truffels nuttigde was ver weg de beste keer. Zoals bij de meeste drugs.
Sindsdien merk ik dat het gebruik van truffels en paddo's mij weinig meer doen.
Nooit meer visuals/gedachtegangen/mindfucks etc
Hetzelfde geldt met ayahuasca. De laatste keer dat ik ayahuasca thee dronk was het vlak.

Op 20/11/21 at ik 2 gram gedroogde paddo's.
Op 09/01/22 at ik 3 gram gedroogde paddo's.

Ergens in 2021 heb ik een tijdje paddo micro dosering gedaan. Deed ook niets. :)

Ik gebruik af en toe LSD/2-CB/XTC/6-APB
LSD 100 ulg en 2-CB common dose voel ik niet wat ik moet voelen.
Wat ik wel veel gebruik is wietolie.

Afgelopen zomer ben ik twee weken voor een truffelceremonie gestopt met wietolie.
De 1,5 porties paddo's porties deden weinig.

Sinds 11 maanden gebruik ik een nieuw soort medicijn + antibiotica. De paddo tolerantie heb ik wel al langer dan deze 11 maanden.

• Like
Waarderingen: ljuv

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Gebruik je voorderest medicijnen? Anti-psychotica en oa benzodiazepine remmen de werking. Wel heel bijzonder geval en lijkt me vervelend 😕

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Check voor de zekerheid nog ff op Google of de medicijnen + antibiotica geen remmende werking hebben en anders heb je misschien een heel uniek metabolisme, waardoor je extreem hoge dosissen nodig hebt. Paddo's zijn niet toxisch dus die dosis kan je flink opschroeven. Gewoon meer naar binnen werken en kijken wat dat doet. Niet zomaar met andere drugs doen die wel toxisch zijn natuurlijk.

Ik vind dit interessant dus tag me maar als je je volgende ervaring post. Succes 👍🍄

• Like
Waarderingen: Kwak

troksky

Belezen gebruiker
Beste ,

Je eet een halve dag niet ! of morgens zonder eten !
En je gaat eerst een uurtje sporten dat de suikers op zijn in je lichaam !

groetjes,

T

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Als je echt bij alle keren niks meer goed voelt is dat wel gek. Heb periodes in mijn leven meegemaakt waar ik bijna wekelijk psychedelica nam en merkte toen amper tolerantie. Set en sitting blijven daarbij echt ongelofelijk belangrijk. Dus kijk daar eens naar misschien(?).

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ik heb gemerkt dat het gewoon zeer verschillend per persoon is.

voor mij is 2 weken tussen trips laten niet genoeg en is mijn tolerantie pas goed weg na een week of 4, terwijl de ander elke week kan trippen en je overal leest dat na een week weer moet kunnen.

zo merk ik ook dat ik veel hoger moet doseren dan anderen, om hetzelfde te bereiken. Een bakje van 15 gram truffels doet vrij weinig voor me.

Het zal een kwestie zijn van rustig experimenteren, todat je een manier of dosering tegenkomt die voor jou gaat werken.

Bovenaan