Tolerantie XTC

deman13

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Op verschillende sites zie ik dat 6-8 weken echt het minimum is om de risico's te beperken, maar als jij onregelmatig er gewoon 6-8 weken tussen houd, kan het het toch vrij weinig kwaad? ( drugs is drugs uiterraard :P )

Ik bedoel, ik heb 2 weken terug wat gehapt en over een maand wil ik weer wat pakken op een feest ( niet meer dan 2 snoepjes hoor:P ) en vervolgens weer 2 maanden er mee kap, bouw ik dan een tolerantie op? Ookal is het vrij onregelmatig? Ik eet genoeg fruit, groente, vitamine en alles wat serotonine peil hoog houd/maakt.

Tevens niet denken dat ik een junk ben, ik gebruik meestal alleen wat op grote feesten en als ik mij niet goed voel gebruik ik niks :wink:

Tufnut

Badass junkie
Het is richtlijn. Als je de ene keer 6 weken en de andere keer 8 weken toepast dan is dat prima. Als je een beetje in de buurt van de richtlijn blijft en er gemiddels over 2 a 3 keer niet onder zit dan is dat w.s. wel goed. Ik doe dat iig wel zo.

deman13

Experimenterende gebruiker
Mooi zo :) Wil namelijik niet zo ver gaan dat ik pas iets voel na 10 pillen, maar dat moet wel goed komen dan!

Bovenaan