Tolerantie

xtc4fun

Experimenterende gebruiker
Ik vind G lang niet meer zo leuk en merk de positieve kanten veel minder als in het begin nu ik redelijk vaak gebruik.

Hoelang moet ik wachten zodat het effect veer goed en leuk terug komt.

heeft het met tolerantie te maken ofzo?

bedankt

Funky Monkey

Badass junkie
Dagelijk... standaard toch :beer:

Als je G (of welke andere drugs ook) vaak gebruikt gaat het als normaal voelen... En verder weet ik niks over G en tollerantie... maar als het teveel is kunnen we standaard ff schudden voor gebruik :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Vaak verschilt per persoon en is relatief. Zoals je zelf al zegt is zodra het een recreatieve meerwaarde heeft "normaal gebruik".

Heeft het niet (of misschien ook wel) meer de recreatieve meerwaarde mét, maar wel een recreatieve minderwaarde zonder dan doe je het dus te vaak.

Simpel gezegd als je je niet meer kan vermaken zonder, zou ik eens wat gaan minderen tot je dat wel weer doet.

Het is aan jezelf te kijken wat voor jou het verstandigst is en eerlijk te zijn tegen jezelf over door jou zelf opgelegde grenzen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nick de Neger zei:
Dagelijk... standaard toch :beer:

Als je G (of welke andere drugs ook) vaak gebruikt gaat het als normaal voelen... En verder weet ik niks over G en tollerantie... maar als het teveel is kunnen we standaard ff schudden voor gebruik :mrgreen:

Lijkt wel de standaard te worden ja ... LOL ...

:hearteyes:

Bovenaan