Tollerantie GHB

J0rrit

Badass junkie
Ik heb al vaak gelezen dat ghb geen tollerantie geeft enzo, maar ik heb sinds dinsdag elke avond ghb genomen tot nu ( alleen 's avonds trouwens overdag niet ofzo ), en ik voel nu van 1 buisje toch een stukje minder dan eerst, kan dit dan toch tollerantie zijn of denk ik dat maar ?

J0rrit

Badass junkie
Maar wat bedoel je met niet zo groot? Ik bedoel, ik voel nu van 1 buisje niet zo heel veel meer, kan ik dan beter ipv 1tje gewoon beginnen met 1,5 bijvoorbeeld, of is dat weer te veel? 1 buisje=5,5 ml

Atropa

Bewuste gebruiker
Het is er wel, alleen gaat verdomd langzaam.

In m'n extreemste periode gebruikte ik slechts 2.5 ml GBL per keer. Tegenover de 1.5 tot 2 ml waar ik ooit mee begon.

J0rrit

Badass junkie
Oke, dat is mooi. Maar is GBL niet heel slecht voor je slokdarm en maag? Is het noodzakelijk dat je GBL laat omzetten naar GHB? Ik kan namelijk ook an GBL komen, of kan ik beter GHB gebruiken?

Ow ja en ik ga er van uit dat effect gbl=effect ghb?

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik neem nu 3 ml gbl voor een lekker effect. Moet zeggen dat gbl wel echt destructief is voor je maag :( Heb na gebruik knalharde zuuraanvallen, tot bijna kotsen toe...
Geef mij maar ghb :beer:

Flugeltje

Wijs gebruiker
De reden dat men GBL omzet, is omdat ze het risico niet willen nemen GBL te nemen omdat er nog wetenschappelijk niets over is vastgesteld. En bij GHB ligt de dosis op 5 ml, waardoor doseren ietsjes minder riskant wordt.

Naar GBL is er weinig wetenschappelijk onderzoek gedaan.
Het doseren van GBL vind ik absurd.

GBL is een cyclisch zuur, een lacton. Bij het innemen van pure GBL kan je slokdarm en ingewanden zeer brandend worden aangetast. Veel water bij drinken .....

on-topic:

Wanneer je echt begint te merken dat je veel meer moet nemen, bijvoorbeeld het dubbele, let dan maar op voor een lichaamlijke versalving.

Een verhoging per dosis van 1-2 milliliter na jaren ghb gebruik zou ik niet gek vinden

knurft

Experimenterende gebruiker
In een groot glas drinken mikken en er is niets aan de hand

Doseren van gbl is absurd simpel met een doseerspuitje, zonder zo'n ding is het doseren niet te doen ;vragen om problemen
Gbl in je lichaam wordt omgezet tot ghb en word afgebroken tot co2 en h20; dus geen gifitige stoffen

J0rrit

Badass junkie
Oke dat is heel mooi, maar ik kan net zo goed een buisje gebruiken van 5,5 ml bijvoorbeeld? Dan neem ik steeds ongeveer een half buisje hiervan ofzo? Het kan dan natuurlijk niet precies maar dat maakt niet zoveel uit toch?

knurft

Ja ik denk niet dat dat zo handig is, je schiet op die manier weleens uit natuurlijk. Een drupje teveel kan net het verschil zijn tussen het ideale effect of een gedwongen powernap. Dit alles is ook enigzins afhankelijk van je maaginhoud, conditie, omgeving etc. op dat moment.

J89

er is wel sprake van tolerantie die opbouwt
maar dat moet je wel best regelmatig en een tijd gebruiken denk ik

het ligt meer aan dat je er gewend aan raakt
het gevoel is niet meer zo speciaal als eerst en het voelt normaler als eerst, dus heb je sneller de neiging om bij te pakken omdat het gevoel niet zo sterk als eerst is
ik heb ook een tijdje flink aan de g gezeten en toen werd het effect bij mij ook een stuk minder, maar out gaan deed ik nog wel, al voelde me ik helemaal niet echt wazig ofzo. toen ben ik gestopt en na 2 weekjes weer een x gedaan en toen voelde die weer heerlijk zoals eerst.
Een ervaren regelmatige gebruiker reageert gewoon anders op het effect dan iemand die maar af en toe gebruikt

dus ik denk als je het gewoon niet te vaak gebruikt je voor de rest ook niet zo veel over hoeft te doseren.
en het gevoel ook lekkerder blijft
(sowieso uitkijken, shit is echt verslavend en word echt onderschat en een ghbverslaving is echt goed klote om af te komen)

Ik vind het gevoel bij ghb trouwens een stuk lekkerder als bij gbl
gbl duurt bij mij korter en het is meer lichamelijke space
bij ghb word ik veel meer happy en spacy in mijn hoofd
maarja volgens mij kun je beter sowieso ghb gebruiken, na een paar dosissen gbl gaat me maag meestal fokken en dan vind ik het effect ook niet echt lekker meer

Marinus

Ik heb de afgelopen 3,5 weken redelijk aso aan de gbl gezeten (3-4 avonden per week) en ik merkte dat het effect uiteindelijk heel snel minder werd. in het begin was 1 ml genoeg voor een zeer aangename waas maar op het eind voelde ik al weinig meer van 2 ml.

Bovenaan