ton8

Pikachu

Wijs gebruiker
Vind je niet dat dit een beetje een dubbel topic is aangezien je nog één hebt met precies hetzelfde onderwerp :P?

kimberly17

Experimenterende gebruiker
haha ja misschien wel :flushed: ben beeje verveeld en heb zin in xtc.. :P kan er alleen maar over praten srry

De7ir1um

vanavond ga ik ook wel ertegenaan gaan , Qlimax hier in België =D . :mrgreen: laatste keer voor examens

neti

Badass junkie
you stole my friends nickname @ De7ir1um

De7ir1um

lol ik heb die al kinda een eeuwigheid :) speel ermee al tijdje semi-pro in bepaalde games dus .. wie stal er wie zen nick huh =p

eckies

Belezen gebruiker
Waar ken ik die lelijke bek van op die foto? Tv zowiezo maar van welk programma ?

Anyways vanavond is er een cleane avond ingelast :openmouth:

Pepnoize

Belezen gebruiker
vanavond mdma kristallen + paar pillen (weet nog niet of ik die ook ga nemen maar ze gaan in ieder geval mee :grin: )

en dat op Qlimax!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Pepnoize zei:
vanavond mdma kristallen + paar pillen (weet nog niet of ik die ook ga nemen maar ze gaan in ieder geval mee :grin: )

en dat op Qlimax!

Haah, nog niet zeker of je ze gaat nemen? Jaaaaaaaaaaaaaaaja :openmouth:

:mrgreen:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Gister al wat MDMA op...
Nu maar weer even wachten tot de serotonine weer goed op niveau is :hearteyes:

Pepnoize

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Pepnoize zei:

en dat op Qlimax!

Haah, nog niet zeker of je ze gaat nemen? Jaaaaaaaaaaaaaaaja :openmouth:

:mrgreen:
haha
al mijn vrienden gaan me in het oog houden, dat ik niet teveel neem... en niet na mijn 2 md porties nog teveel pille bij gooi :grin: maar ze gaan zelf ook pille en kristallen nemen ... dus wordt een té scheve boel.

Munchkin

Ik vind het best knap van mezelf, wappie en nog achter de pc. Wel last van me kaken en ik surf overal naar toe :grin:

Bovenaan