Tongwond door XTC (Hulp aub :) )

Taamotua

Newbie
Dit hoort natuurlijk niet in de XTC maar ik wist echt even niet waar ik het moest plaatsen..

Ik heb vannacht lekker genoten van een Blauw Driehoekje, in combinatie met 2 lijntjes speed tegen het einde van de pil.. Nu ging bij het snuiven van het linkerneusgat ineens een hoop bloeden! Ik dacht eerst dat het door de zooi kwam, later kwam ik er achter dat ik zo'n wit ding op de zijkant van je tong (abces?) heb kapotgebeten! Het doet nog niet echt zeer maar dat komt natuurlijk nog wel, maar het erge is dat het al 4 uur lang bloed!

Wat kan ik het beste doen met deze wond? Ook met het oog op eten etc, ik wil niet dat het ontsteekt of meer pijn gaat doen dan dat het al gaat doen zeg maar :tongueout:

Thanks in advance people!

Taamotua

Newbie
Het is inmiddels gestopt met bloeden, ziet er nog wel rood uit en zit een los "velletje" aan de zijkant van mn tong.. Die ik er overigens maar niet vanaf durf te trekken voor eventuele pijn :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Een beetje dit idee?

Flameon

Badass junkie
Maak je maar geen zorgen, gaat vanzelf weer over op korte termijn. Velletje er niet aftrekken, beetje tegen de zijkant aanduwen zodat het niet rond fladdert door je mond.
En inderdaad goed je mond verzorgen om bacterien niet de kans te geven, bv met mondwater

Debris

Bewuste gebruiker
Ik heb een keertje m'n kaken volledig open gebeten (festival, 2 dagen lang speed+mdma).
Heb een week lang m'n mond dicht moeten houden, maar daarna was 't allemaal weer over.

Tip: Als je voelt dat je spieren aangespannen zijn, ontspan ze dan. Telkens opnieuw. Lijkt nutteloos, maar na een paar avonden heb je er geen last meer van.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Heb mijn tong ook zo vaak gesloopt onder invloed van speed. Heb ook een keer een gat in mijn tong gebrand met een beetje speed door het per ongeluk op mijn tong te laten komen. Ondertussen is mijn tong weer helemaal herstelt, best wel ongelooflijk eigenlijk. :grin:

SKB187

Newbie
ik snap niet hoe jullie kunnen bijten, oke ik zie veel mensen kauwgom kauwen, maar ik zelf heb het niet nodig. Bij XTC kan het wel eens zijn dat ik trekjes begin te krijgen maar bij speed zeker niet :d

3970

Wijs gebruiker
Tip van Klazien uut Zalk; volgende keer een beetje suiker/suikerklontje in je mond nemen, dit helpt het bloeden sneller te doen stoppen... :hearteyes:

Hemi

Bovenaan