Kak ik was net de hond uitlaten denk ik 😭
Yaaaaaaaas![]()
Ken je ook het nummer "weet"?Meau - Dat Heb Jij Gedaan
Onlangs heb ik imaging dragons op een festival gezien, ze openden met een hit van ze, en daarna speelden ze nog een hit. En toen weer een.Imagine Dragons - Thunder
Imagine Dragons - Natural
Oké nu vind ik ze direct een beetje minder leuk. Dankjewel Casaan, weer een beetje jammer ditKen je ook het nummer "weet"?
Was het eerste wat ik van haar hoorde. Gelijk verkocht.
Bij de eerste noten al.
Onlangs heb ik imaging dragons op een festival gezien, ze openden met een hit van ze, en daarna speelden ze nog een hit. En toen weer een.
Op het moment dat ik mezelf begon af te vragen wat ze in hemelsnaam nog zouden spelen om het publiek geïnteresseerd te houden kwam ik erachter dat ze alleen maar hits hadden om te kunnen spelen.
Imagine Dragons is een soort internationale Frans Bauer
Heb je het nu over meau of ID?Oké nu vind ik ze direct een beetje minder leuk. Dankjewel Casaan, weer een beetje jammer dit
Dat niet alleen... ik kan best goed relaten met de zanger omdat ie net zo'n grote junk is als ik 😜Ken je ook het nummer "weet"?
Was het eerste wat ik van haar hoorde. Gelijk verkocht.
Bij de eerste noten al.
Onlangs heb ik imaging dragons op een festival gezien, ze openden met een hit van ze, en daarna speelden ze nog een hit. En toen weer een.
Op het moment dat ik mezelf begon af te vragen wat ze in hemelsnaam nog zouden spelen om het publiek geïnteresseerd te houden kwam ik erachter dat ze alleen maar hits hadden om te kunnen spelen.
Imagine Dragons is een soort internationale Frans Bauer
Je kan er niks aan doenHeb je het nu over meau of ID?
Als het over meau gaat gaan zeg ik sorry.
En anders kan ik er ook niets aan doen
Het nummer van meau vind ik ook echt prachtig. Het heeft voor mij een iets andere lading. Vooral wat ik mn moeder heb aangedaan. Ik kan het amper droog houden als ik het hoor. En dat is best bijzonder 😅Heb je het nu over meau of ID?
Als het over meau gaat gaan zeg ik sorry.
En anders kan ik er ook niets aan doen
Absoluut.Dat niet alleen... ik kan best goed relaten met de zanger omdat ie net zo'n grote junk is als ik 😜
Vind zijn attitude op podium heerlijk. En daarnaast is het gewoon lekkere muziek. Ik kan het iedereen aanraden om hun eens live te zien als je iets teveel gebruikt of mentaal een wrak bent. Hij schuwt niet om daar het e.e.a. over aan te snijden.
Ja verleidelijk...Ja eigenlijk kun je die hele top 100 erop blijven pleuren he... Hebben jullie ook elk jaar opnieuw de struggle niet je huisje te willen verlaten voor een NYs feestje waar mogelijk geen top2000 wordt gedraaid of ben ik de enige die eeuwig die fietstocht op 31 december uitstelt?
Ja verleidelijk...
Oeps, te laat!
Aaaah je was me voor. Meesterwerk!