Top 5 meest intense drugs

Stamper

Experimenterende gebruiker
Beste lezer,

Wat is volgens jou de top 5 meest intense drugs? Ga uit van een gemiddelde dosis. Ik denk dat ik het ongeveer wel weet, maar vind het toch even interessant om het van anderen te zien.

Groetjes,
Stamper

benzzzy

Badass junkie
Ik debk niet dat er een echte top 5 intense drugs is.
Toch doe ik een poging.
1tm5 psychedelica

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Uitgaande van een gemiddelde dosis sowieso allemaal psychedelica inderdaad, waarvan DMT en 5-MeO-DMT sowieso bovenaan staan. Op bovengemiddelde doseringen vind ik dat ketamine er ook wel bij mag, spacecake of hasjolie in hoge doseringen zijn ook heel intens.

Wat mij betreft staan er sowieso alleen maar tripmiddelen in, alle andere drugs zijn helemaal niet zo intens eigenlijk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb nog geen eens 5 verschillende soorten drugs op :tearsofjoy:
Als je alcohol mee telt zijn het er 5 maar kan geen top 5 geven want er zitten er al 2 bij die ik niet in een top 5 vind passen. Dat zijn alcohol en coke.

Stamper

Psychedelibee zei:
Uitgaande van een gemiddelde dosis sowieso allemaal psychedelica inderdaad, waarvan DMT en 5-MeO-DMT sowieso bovenaan staan. Op bovengemiddelde doseringen vind ik dat ketamine er ook wel bij mag, spacecake of hasjolie in hoge doseringen zijn ook heel intens.

Wat mij betreft staan er sowieso alleen maar tripmiddelen in, alle andere drugs zijn helemaal niet zo intens eigenlijk.

Ja DMT had ik ook op 1 verwacht, maar zelf nog nooit gehad.
Alle psychedelica inderdaad, lachgas scoort ook vrij hoog bij mij trouwens.
Interessant om te lezen dat je spacecake erbij zet als je een hoge dosering pakt. Wil ik wel eens proberen.

autysd

Bewuste gebruiker
moeilijk om dit antwoord niet te geven:
-alle 5 mixes, zonder hogere totaaldosis...

Yaizer

Bewuste gebruiker
nummer één is toch wel dmt. Zelf nog nooit de full-experience meegemaakt. Roken was lastiger als verwacht maar aankomende zomer heb ik 3 maanden te tijd om daar mee een beetje te ontdekken.

Psychedelica icm meditatie kom je ook enorm enorm diep. Zieke dingen meegemaakt.

zoals psychedelibee zei, ketamine maar voor mij op nummer 3. Heb daar eenmalig echt ziek hard op getript. Echt naar allemaal soort "levels" van onderbewustzijn. Heel raar en blijf het raar spul vinden.

4. Elke psychedelica icm lachgas. Twee ballonnen ga je nog harder op. Pfoe dat blaast mij telkens weer omver. Ook te vaak gedaan, zonde eigenlijk.

5. voor mij komt mdma dan wel hier te staan. Heb meestal wel op m'n hoogtepunt dat ik niet meer kan lopen omdat ik dan zo ver weg ben. Heel raar en fijn.

Kijk je kan het zo gek maken als je wilt. Had een keer alcohol, wiet, xtc, 2c-b en iets te veel ketamine op. Ja was echt zo vaag. Hele rare momenten gehad.

Oh en een bad trip op psychedelica. Jeez...wat is dat heftig man. Niet leuk natuurlijk maar intens waar je u tegen zegt.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Edit: ketamine nummer 2. Was één trip totaal vergeten van drie jaar geleden. Was één van de ziekste trips ooit maar vind het zo moeilijk te geloven dat het van ketamine kwam. Het was zo visueel. Meer dan wat ik ooit heb meegemaakt met psychedelica.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als ik uit eigen ervaringen moet zoeken dan neem ik
1. LSD
2. 4-ACO-DMT
3. Paddos/truffels
4. 2C-E
5. MDMA

Ook vooral psychedelica dus...

mikoz

Bewuste gebruiker
Ook uit eigen ervaringen:

1 truffels
2 2C-B
3 LSA
4 MDMA
5 speed, EDIT : mephedrone (ook lichamelijk erg intens en destructief, nooit weer)

2cb en truffels zijn de enige soorten psychedelica waarbij ik een effect gevoeld heb. Ik heb ook yopo zaden gesnoven, deze zaden bevatten 5-ho-DMT en 5-meo-DMT. Ik voelde hier (bijna) niks van en moet nog steeds een moment uitzoeken om het nogmaals te proberen.

benzzzy

Badass junkie
Tekzor668 zei:
Als ik uit eigen ervaringen moet zoeken dan neem ik
1. LSD
2. 4-ACO-DMT
3. Paddos/truffels
4. 2C-E
5. MDMA

Ook vooral psychedelica dus...
Is 4-aco-dmt niet de prodrug voor psilocine?
Of was dat 5-aco-dmt?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dosering is natuurlijk wel heel bepalend voor intensiteit, maar als ik afga op mijn ervaringen:

1. Psilocybine (by far)
2. LSD/ALD-52
3. Spacecake
4. Al-lad (al werd dat pas heftig icm wiet)
5. LSA (viel wel mee, maar ik moet een top 5 maken :wink: )

Ik heb niet eens zoveel verschillende drugs geprobeerd, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat de meest intense drugs geen psychedelica zouden zijn.

Lysergine

Bewuste gebruiker
De onderstaande lijst is gebaseerd op mijn ervaringen, die natuurlijk sterk dosisafhankelijk zijn. Het zegt niet veel over de intrinsieke intensiteit van een middel.

1) Salvia
2) Wiet
3) MDMA
4) Lachgas
5) Speed

Het valt me overigens op dat niemand salvia in zijn lijst heeft. Ik kreeg het idee dat dit stofje - zeker bij hoge doseringen - je compleet los kan krijgen van de realiteit.

mikoz

Bewuste gebruiker
Het valt me overigens op dat niemand salvia in zijn lijst heeft. Ik kreeg het idee dat dit stofje - zeker bij hoge doseringen - je compleet los kan krijgen van de realiteit.

ohja helemaal niet aan gedacht. 1 ervaring mee gehad. Werd helemaal losgerukt van alles om me heen en mezelf. Wist niet wie ik was, waar ik was, met wie. Ik wist niet eens wat dat betekent. Ik wist gewoon niks meer.

Achteraf zou je het kunnen vergelijken alsof je slapend een achtbaan rit hebt gemaakt, terwijl jij de achtbaan was.

1 Salvia
2 Truffels
3 2C-B
4 LSA
5 MDMA

Stamper

1. Lachgas - zeer veel ervaring mee
2. DOC - weinig ervaring mee (heb er ook nog wel een tripreport van staan.)
3. Ketamine - redelijk ervaring mee
4. 2CB - weinig ervaring mee
5. Paddo's - veel ervaring mee

Opvallend dat lachgas bij mij zo hoog staat, ik ben er erg gevoelig voor. Als ik die ene minuut lachgas 4 uur lang zou duren, zou dit voor mij intenser zijn dan een gemiddelde paddo trip. Terwijl ik beide al vaak genoeg gehad heb om deze conclusie te trekken. Als ik 2 of 3 patronen in 1 ballon doe word het al helemaal gek. Of als het gecombineerd wordt met andere drugs.

DMT zal uiteraard op 1 staan, alleen heb ik dit nog niet gehad. Verder denk ik dat salvia er ook nog wel in komt te staan zodra ik dat een keer gehad heb, zo ook met LSD.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Lysergine zei:
Salvia was ik ook even vergeten inderdaad, die hoort zeker in de top 5 thuis.

Stamper zei:
Opvallend dat lachgas bij mij zo hoog staat, ik ben er erg gevoelig voor. Als ik die ene minuut lachgas 4 uur lang zou duren, zou dit voor mij intenser zijn dan een gemiddelde paddo trip. Terwijl ik beide al vaak genoeg gehad heb om deze conclusie te trekken. Als ik 2 of 3 patronen in 1 ballon doe word het al helemaal gek. Of als het gecombineerd wordt met andere drugs.
Lachgas is ook best intens inderdaad, maar door de korte duur en het feit dat het zo euforisch is denk ik dat het voor de meesten goed te doen is. Persoonlijk vind ik lachgas op zichzelf niet zo boeiend meer, heb het al te vaak gedaan denk ik. In combinatie kan het nog wel heel heftig zijn, met alle psychedelica wel maar in het bijzonder in combinatie met paddo's voor mij.

Zweibeiner

Bewuste gebruiker
Mijn top 5 lijstje is puur naar mijn ervaring die ik nu heb met drugs. Het zal me niet verbazen als mijn lijstje anders word naarmate ik meer ervaring met drugs heb. Ook houd ik niet echt rekening met een normale dosis, maar kijk ik naar al mijn ervaringen en van daaruit mijn meest intense op een rijtje gezet. Mede omdat ik het moeilijk vind om een normale dosis te bepalen. Sommige stofjes hebben andere meer van nodig dan ik zou doen of andersom, dus wat is dan een normale dosis.

1: Speed
Omdat het veel van mijn lichaam vreet, het laat mij anders beslissingen nemen dan ik normaal zou doen en het bombardeert ontzettend veel gedachtes mijn hoofd in. Ik heb geen moment rust op deze drug. Wat ik op het moment zelf niet erg vind, maar zodra hij uit werkt vind ik het erg fijn om weer rust te hebben van mezelf.

2: lsd
Want hier heb ik een reis opgemaakt die ik nooit voor mogelijk had gehouden. Ook mijn lichaam en geest vond hem behoorlijk intens waardoor ik aan het einde van de trip nog een migraine aanval kreeg. Ik heb dit zeker niet als bad trip ervaren, maar wel als heel heftig.

3: Mdma
Want hier krijg ik ontzettend veel energie van en ga ik van alles doen. Aangezien ik dit alleen met mijn vriend doe, is het knuffelen en elkaar lief hebben ook zo intens aanwezig. De gesprekken worden een niveau hoger getild en na de trip zijn wij weer dichter bij elkaar gekomen op verschillende vlakken.
En de hallucinaties, M staat zonder twijfel op plek 1 voor hallucinaties. De paar vrienden die het ook gedaan hebben, ervaren dit niet op m. Terwijl de dosis niet ver uit elkaar ligt, dus ik denk dat ik er gevoelig voor ben.

4: Truffels:
Laatste keer dat ik truffels deed viel het niet goed. Waardoor ik een dikke 12 uur ziek zwak en misselijk ben geweest. Ik vond dit zo intens dat ik hierna geen truffels meer heb genomen. Dit was intenser dan mijn eerste 3, alleen was deze niet tof dus vandaar dat hij op plek 4 is geëindigd.

5: 2cb
Niet dat ik deze nu heel intens vind, maar ik kon me wel een reden bedenken waarom hij in de top 5 mocht. Het orgasme op deze drug was zo intens dat mijn keel er schraal van werd.

Dat was mijn ervaring en reden waarom.
Kusjes en knuffeltjes van Zwei!

mario1223

Hmmm veel van jullie hebben truffels en/of paddos er tussen staan, vind ik niet heel terecht eigenlijk zelf vind ik paddos en truffels wat zachter en niet super intens..

Ik denk (uit verhalen) dat DMT sowieso op de eerste plek moet. Als je kijkt naar gemiddelde doseringen

Daarna zou ik zeggen LSD, heb 1 keer 1/4 postzegel gehad met volle overtuiging dat het een hele was zo heftig was de ervaring..

Dan komt voor mij 2ce, de mensen die het al eens hebben gehad weten hoe extteem de bodyhigh is met 2ce..

1. DMT
2. LSD
3. 2ce

Ik maak er mooi een top 3 van :stoned:

autysd

Bewuste gebruiker
meest intens tov meest gevaarlijk: ik leg de nuance niet:

dan zie ik atm 2 nog niet genoemde:

1. Krokodil is de gebruikelijke aanduiding voor zelfgemaakte ongezuiverde en dus sterk verontreinigde desomorfine.Desomorfine werkt sneller en korter dan morfine en is bovendien krachtiger.

2. Fentanyl is een morfinomimeticum, een stof met een werking analoog aan die van morfine. Het werkt echter vele malen sterker dan morfine (op gewichtsbasis ca. 80 maal).

benzzzy

Badass junkie
autysd zei:
meest intens tov meest gevaarlijk: ik leg de nuance niet:

dan zie ik atm 2 nog niet genoemde:

1. Krokodil is de gebruikelijke aanduiding voor zelfgemaakte ongezuiverde en dus sterk verontreinigde desomorfine.Desomorfine werkt sneller en korter dan morfine en is bovendien krachtiger.

2. Fentanyl is een morfinomimeticum, een stof met een werking analoog aan die van morfine. Het werkt echter vele malen sterker dan morfine (op gewichtsbasis ca. 80 maal).
^ als je weet wat je doet hoeft het niet zo gevaarlijk te zijn.
Hellaas weten de meeste mensen dat niet.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb fentanyl een aantal keer gebruikt en intens is het effect niet hoor. Wel potentieel gevaarlijk ivm de zeer hoge potentie, maar als je weet waar je mee bezig bent valt dat ook wel mee.

Ik vind alle opiaten niet bijzonder intens persoonlijk. Heb eigenlijk alleen heroïne nog nooit gebruikt, maar kan me daar ook niet van voorstellen dat het heel intens is eigenlijk. Dat is ook meteen het gevaar van opiaten, ze voelen relatief onschuldig qua effect, terwijl het gevaar hem natuurlijk meer in de verslaving zit.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
mario1223 zei:
Hmmm veel van jullie hebben truffels en/of paddos er tussen staan, vind ik niet heel terecht eigenlijk zelf vind ik paddos en truffels wat zachter en niet super intens..
Dan moet je voor de grap eens 70 gram proberen. :wink: Wat betreft een normale dosering truffels (15 gram) ten opzichte van een normale dosering LSD (100 tot 150 microgram ongeveer(?)), vind ik psilocybine overigens nog steeds een stuk heftiger dan LSD.

Los van de dosering is de intensiteit van een psilocybine trip (en psychedelica in het algemeen) ook erg afhankelijk van de mindset van degene die tript. Je kunt de intensiteit bewust of onbewust erg tegenhouden of juist toelaten.

mario1223

Mindless zei:
mario1223 zei:
Dan moet je voor de grap eens 70 gram proberen. :wink: Wat betreft een normale dosering truffels (15 gram) ten opzichte van een normale dosering LSD (100 tot 150 microgram ongeveer(?)), vind ik psilocybine overigens nog steeds een stuk heftiger dan LSD.

Los van de dosering is de intensiteit van een psilocybine trip (en psychedelica in het algemeen) ook erg afhankelijk van de mindset van degene die tript. Je kunt de intensiteit bewust of onbewust erg tegenhouden of juist toelaten.

70 gram :openmouth: kan je eerst een half uur in de keuken staan championsoep maken :tearsofjoy:

Ik ben het toch niet helemaal met je eens.. had 22 gram eigengegroeide paddos van de sterkste soort die de smartshop in growkit had staan gehad, en vond het zeer intens maar alsnog minder intens als een kwart postzegel lsd.. Toch begrijp ik je wel hoor, aan het begin van een paddo/truffel trip heb ik ook altijd een heeeel intens gevoel als hij opkomt maar dat gevoel komt vaak ook uit mijn maag :kots:

autysd

Bewuste gebruiker
wordt er niet tekort gedaan aan de intense mixes die bestaan bij harddrugs ?
-ik mag geen voorbeeld geven, maar er is een gevaarlijk intense cominatie tussen eenvoudige drugs die ik ooit noemde, maar die is tegerlijkertijd levensgevaarlijk
-gaan we het daar ooit (gemodereerd) over hebben ?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
autysd zei:
Psychedelibee zei:
autysd zei:
als we het effect per gewicht van de drug rekenen, dant wint LSD toch, niet ? :stoned:
Ja, maar dat zegt verder niet zoveel...
hoezo ?
LSD wordt in deze thread genoemd als een van de meest intense drugs
De intensiteit staat volledig los van de potentie, dat zijn gewoon twee verschilende dingen. Wel is het zo dat het met hele potente drugs vaak makkelijker is om teveel te nemen, waardoor het alsnog heel intens wordt maar dan komt dit door een te hoge dosering en dus niet direct door de potentie. Met LSD gaat dit echter niet echt op, aangezien het vaak op zegels voorkomt waardoor je niet zo snel teveel kan nemen als je de sterkte van je zegels kent.

Zolang je gewoon in gebruikelijke doseringsrange zit kan een drug waar je 2 gram van nodig hebt nog steeds intenser zijn dan een drug waar je 2mg van nodig hebt...

autysd

Bewuste gebruiker
'De intensiteit staat volledig los van de potentie'

is dat wel zo?
als je naar de schaal kijkt die benzo's vergelijkt, worden de potenties per benzo afgemeten aan de standaard: 10 mg diazepam: 'hoeveel is er nodig voor dezelvde intensiteit'

zodoende is de intensiteit verschillend tov de hoeveelheid die je neemt, anders vervalt de factor 'potentie': de hoeveelheid die je moet nemen om tot de gewenste intensiteit te komen

je kunt ook 1 nanogram LSD nemen, dan voel je niks
in mijn quote gaf ik aan dat potentie en intensiteit wel verschillende factoren zijn, maar onlosmakelijk met elkaar verbonden

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Nogmaals wat bepaald of vormt het 'intense'??

Ieder mens reageert anders dus is er niet 1 te benoemen die voor iedereen het meest intens is

Ja dit:
Scopolamine
Maar dat is niet voor normaal gebruik weggelegt
Enkel criminaliteit

autysd

Bewuste gebruiker
Liefhebbertje zei:
Nogmaals wat bepaald of vormt het 'intense'??

Ieder mens reageert anders dus is er niet 1 te benoemen die voor iedereen het meest intens is

Ja dit:
Scopolamine
Maar dat is niet voor normaal gebruik weggelegt
Enkel criminaliteit
in ieder geval een combinatie van hoeveelheid, potentie en intensiteit...maar, zoals jij al zegt, potentie en intensiteit zijn persoonlijk :stoned: :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
autysd zei:

is dat wel zo?
als je naar de schaal kijkt die benzo's vergelijkt, worden de potenties per benzo afgemeten aan de standaard: 10 mg diazepam: 'hoeveel is er nodig voor dezelvde intensiteit'

zodoende is de intensiteit verschillend tov de hoeveelheid die je neemt, anders vervalt de factor 'potentie': de hoeveelheid die je moet nemen om tot de gewenste intensiteit te komen

in mijn quote gaf ik aan dat potentie en intensiteit wel verschillende factoren zijn, maar onlosmakelijk met elkaar verbonden
Maar dan snap je mijn punt nog steeds niet. Die benzo equivalentie tabellen zijn er om doseringen om te rekenen naar een bepaald therapeutisch effect, niet intensiteit. Een mooi voorbeeld is alprazolam waarvan 1mg ongeveer gelijk staat aan 10mg diazepam. Alprazolam is dus duidelijk veel potenter, echter zullen de meesten 10mg diazepam intenser vinden dan 1mg Alprazolam.

autysd

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
autysd zei:

is dat wel zo?

Maar dan snap je mijn punt nog steeds niet. Die benzo equivalentie tabellen zijn er om doseringen om te rekenen naar een bepaald therapeutisch effect, niet intensiteit. Een mooi voorbeeld is alprazolam waarvan 1mg ongeveer gelijk staat aan 10mg diazepam. Alprazolam is dus duidelijk veel potenter, echter zullen de meesten 10mg diazepam intenser vinden dan 1mg Alprazolam.
ja, nu snap ik je punt wel, dus dan moet mijn reactie aangepast worden:

'potentie' is de variabele die meerdere factoren mee kan helpen definieren
1. de hoeveelheid die je moet nemen om tot een bepaalde intensiteit te komen (vb LSD)
2. de hoeveelheid die je moet nemen om tot een bepaald therapeutisch effect te komen

potentie is eigenlijk nauwelijks persoonlijk; ik heb mijn mening erover bijgesteld; potentie verandert (varieert) vnl via tolerantie of hoe leeg je maag is, wat je wanneer gegeten of geslikt hebt, je (veranderd) lichaamsgewicht, etc; dit zijn grotere factoren dan je 'persoonlijke basis tolerantie' en dan zie ik uitzonderingen eerder als bevestiging van de regel

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Zoveel moeilijke taal maar heb ik het mis?
Ik kan veel verder en dieper op lange sessie coke dan flinke mdma
Intensiteit is dat geestelijk of lichamelijk?
Na 2 dagen speed ben ik heel diep in de engste kamertjes lichaam
En vecht er tegen en probeer staande te blijven
Na flinke dosis coke kan ik zo strak staan dat alles echt hard stijf en bijna onbeweegbaar is
Dus wat bepaalt voor jullie dat bvb lsd de topper is

waldo

1. Salvia
2. Pharmahuasca : Harmaline + 5-meo-dmt
3. Ketamine/Methoxamine
4. 4-Methyl-Aminorex
5. MDPV

Ik heb er 2 stimulanten bij,
4-MAR was erg intens kwa stimulatie vond dit sterker en langer dan Meth.
MDPV vond ik (te)intense omdat ik maar bleef bij nemen in de hoop een betere high te krijgen.Dit heb ik bij bijna geen andere drugs mee gemaakt.

autysd

Bewuste gebruiker
waldo zei:
1. Salvia
3. Ketamine/Methoxamine
4. 4-Methyl-Aminorex
5. MDPV

MDPV vond ik (te)intense omdat ik maar bleef bij nemen in de hoop een betere high te krijgen.Dit heb ik bij bijna geen andere drugs mee gemaakt.

wel sterk wat je zegt, want is Salvia niet 'slechts' een zelfs legale smartdrug in nl ?
(ik weet wel dat de werking meestal maar 20 minuten +- is)
van een leek uit belgie :stoned:

benzzzy

Badass junkie
autysd zei:
waldo zei:
1. Salvia
3. Ketamine/Methoxamine
4. 4-Methyl-Aminorex
5. MDPV

wel sterk wat je zegt, want is Salvia niet 'slechts' een zelfs legale smartdrug in nl ?
(ik weet wel dat de werking meestal maar 20 minuten +- is)
van een leek uit belgie :stoned:
De legaliteit heefd niks met de intensiteit te maken.

Bovenaan