)KoxBox zei:Eigenlijk bestaan er geen slechte drugs, alleen een slechte manier van omgaan met drugs.
Behalve mCPP.![]()
Ja, dat weet ik wel. Ik wou gewoon even de drugs verdedigen.Fishhead0707 zei:KoxBox zei:Eigenlijk bestaan er geen slechte drugs, alleen een slechte manier van omgaan met drugs.
Behalve mCPP.![]()
Amen, maar een slechte drugservaring of kater kan natuurlijk wel. Volgens mij zijn de meeste (waar onder ik) hierop in gegaan.
![]()
ShitsFuckedUp zei:2.LSA, niet te vreten en wat een kots bui! maar daarna, buh heerlijk euforisch gevoel, volgende keer had ik thee ervan gemaakt, en dat smaakte ook naar overgeven maar hield het gelukkig nog net binnen. Daarna niks ervan gevoeld trouwens.
.
KoxBox zei:Ja, dat weet ik wel. Ik wou gewoon even de drugs verdedigen.Fishhead0707 zei:KoxBox zei:Eigenlijk bestaan er geen slechte drugs, alleen een slechte manier van omgaan met drugs.
Behalve mCPP.![]()
Amen, maar een slechte drugservaring of kater kan natuurlijk wel. Volgens mij zijn de meeste (waar onder ik) hierop in gegaan.
![]()
![]()

W.F.L. zei:. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes
Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P
Wa dachte van nen trek op u moileu?W.F.L. zei:Ye liever een trek DMT![]()

W.F.L. zei:Ye liever een trek DMT![]()

sjaak herremans zei:2 mccp (1 keer gehad en flink misselijk van geworden geen pretje)
Peertje zei:Ik vind de rushes wel chill, warm en koud, lekker onder een dekentje op de bank met een filpmje een beetje wegknauwen...
electergie zei:bewijst nog maar eens hoe scheinheilig, en zelf belogen de mensen zijn!
![]()
Antondebeuker zei:1. MCPP - Welke randdebiel heeft ooit bedacht dat het wel een goed idee was om dit in 'XTC' pillen te stoppen?
Michelangelo zei:1.Padoos
2.Spacecake
3.Speed
4.alcohol
5.MDMA(komt door foute combo, want over zuiver spul geen fout woord van mij)
Rabbithole zei:Antondebeuker zei:1. MCPP - Welke randdebiel heeft ooit bedacht dat het wel een goed idee was om dit in 'XTC' pillen te stoppen?
De randdebiel die het spel van vraag en aanbod kent, en wist dat er heel veel vraag naar mdma was maar weinig aanbod, en die ergo namaak-pillen fabriceerde om heel veel geld te verdienen?
W.F.L. zei:. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes
Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P
)