Top 5 slechtste drugs

Katatonia

Experimenterende gebruiker
1. Mephedrone (Funest voor je goed-snik)
2. Zoo7 (Paranoia)
3. Ephedra-meuk (Hartkloppingen en plafonddienst)
4. Alcohol

spacelord

Wijs gebruiker
1)Alcohol
2)wiet+alcohol :P
3)Paddo's (ich liebe paddo's maar ben er al een paar keer goed fout op gegaan, blijft een van men favo drugs)

voor de rest geen slechte ervaringen

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Aangepast:

- Pep. (tja de kater he.. )
- Alcohol. (kater vind ik minder erg en duurt maar kort bij mij.)
- LSA. (was 1 lange kots trip verder niets.. :rolleyes: )

:)

KoxBox

Badass junkie
Eigenlijk bestaan er geen slechte drugs, alleen een slechte manier van omgaan met drugs. :openmouth:

Behalve mCPP. :angry:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Eigenlijk bestaan er geen slechte drugs, alleen een slechte manier van omgaan met drugs. :openmouth:

Amen, maar een slechte drugservaring of kater kan natuurlijk wel. Volgens mij zijn de meeste (waar onder ik) hierop in gegaan.

KoxBox

Badass junkie
Fishhead0707 zei:
KoxBox zei:

Amen, maar een slechte drugservaring of kater kan natuurlijk wel. Volgens mij zijn de meeste (waar onder ik) hierop in gegaan.

Ja, dat weet ik wel. Ik wou gewoon even de drugs verdedigen. :grin:

knolselderij

Wijs gebruiker
pep is een van de lekkerste en achteraf 1 van de vieste
alcohol is een van de lekkerste maar is moeilijk in te schatten wanneer je laatste drankje is dat je egt lekker bezopen bent en wanneer je te bezopen bent

1.DXM, was zo eigenwijs om op het 2e plateau beginnen en had daar de nodige dosis voor genomen, maar ik ben dus 1 van de 9 mensen die daar allergisch voor is, en DAMN het leek net of me kop ging ontploffen, zo rood, zo dik!
2.LSA, niet te vreten en wat een kots bui! maar daarna, buh heerlijk euforisch gevoel, volgende keer had ik thee ervan gemaakt, en dat smaakte ook naar overgeven maar hield het gelukkig nog net binnen. Daarna niks ervan gevoeld trouwens.
3.MCPP, Kotsbuien, maar desondanks toch nog wel wat leuke nachten aan over gehouden, je wordt er best wel wazig van maar kan wel grappig zijn, maar als je weer denkt dat het ook de MDMA kon zijn die je serotonine opmaakte, is het wel jammer.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
ShitsFuckedUp zei:
2.LSA, niet te vreten en wat een kots bui! maar daarna, buh heerlijk euforisch gevoel, volgende keer had ik thee ervan gemaakt, en dat smaakte ook naar overgeven maar hield het gelukkig nog net binnen. Daarna niks ervan gevoeld trouwens.
.

Ik had dus het zelfde met LSA, eerst uren niets gevoeld.. Toen uiteindelijk lag ik in me bed en uit het niets ineens ziekelijk lopen kotsen(in de wcpot gelukkig) maar totaal geen effect of iets gevoeld. Vaage shit.

KoxBox zei:
Fishhead0707 zei:
KoxBox zei:

Ja, dat weet ik wel. Ik wou gewoon even de drugs verdedigen. :grin:

Oke keep up the good work!! :mrgreen:

W.F.L.

Badass junkie
. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes

Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P

spacelord

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes

Edit: En ik vind LSD eigenlijk nog leuker dan benzo's of opiaten, moet je nagaan. Volgorde klopt niet echt, maar moet van alle 3 niet weten. LSD duurt nog te lang ook. :P

ja dat is bij mij ook hetgene waarom ik geen lsd meer gebruik, 12 uur trippen is toch wat lang

1: alcohol: wist niet meer wat ik deed, ongelofelijk misselijk, black-out de dag erna...
2: butaan gas: wist nie meer wat ik deed, dromerig, slaperig, slecht in mn kop!
3: tabac: verslavend... (gestopt met sigaretten) only weed :stoned:

-peace- :stoned:

dfssdfde

Badass junkie
1. mcPP, was echt kut... (Nuja, hoogstwaarschijnlijk mcPP, is natuurlijk niet getest)
2. Ketamine. Vond ik echt niks aan. Ik was compleet verward en dan niet het goede/grappige soort verward, alles smaakte goor en muziek werd er niet beter door.
3. LSA, geldverspilling. Heb ik helemaal niks van gevoeld.

Peertje

Heroine
meth
meth
meth
meth

De rest is niet belangrijk, al het bovenstaande is puur tuig.

Peertje

sjaak herremans zei:
2 mccp (1 keer gehad en flink misselijk van geworden geen pretje)

geen problemen mee.
Zit nu op MDMA kristallen te wauzen, en dat voelt voor mij hetzelfde als een halve pil met MCPP, ik heb het idee dat ik redelijk tolerant ben voor dt spul.
mijn mten kunnen er echt niet tegen, wel voordelig als zij slechte pillen hebben, dan krijg ik ze alsnog voor gratis :)

Ik vind de rushes wel chill, warm en koud, lekker onder een dekentje op de bank met een filpmje een beetje wegknauwen...

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Peertje zei:
Ik vind de rushes wel chill, warm en koud, lekker onder een dekentje op de bank met een filpmje een beetje wegknauwen...

Ik kreeg meteen zin om XTC te gebruiken.

Maar ik ben zo brak naar de fucking HELL klote, dat ik lekker ga slapen.

pascal828

Badass junkie
Heroïne, veel te gevaarlijk qua verslaving-risico.
Meth-Amfetamine, duidelijk
mCPP, troep, ook in lage dosering.
Alcohol, meest nutteloze wat er is, imo.
Nicotine, oh zo verslavend.

Alles in onlogische volgorde.

Ella

1. MCCP
Alleen maar van gekotst.
2. Speed.
Ik krijg er een opgeblazen gevoel van, word chagrijnig en ik kak in.
3. GHB
Te vaak op out gegaan en de meest vreselijke dingen bleken gebeurd.
4. Cocaïne
Ik krijg er ook een opgeblazen gevoel van en word er heel melodramatisch van.
5. Mephedrone.
Als je xtc slikt dan krijg ik altijd in het eerste half uur een beetje een lichte misselijkheid en niet echt aangenaam gevoel. Nou dat heb ik dan 4/5 uur lang als ik Mephedrone heb geslikt.

electergie

Belezen gebruiker
Bijna overal zie ik

weed, tabak, alcohol, xtc, en witte poeder (wat het ook mag zijn)

en toch zijn dit de meest gebruikte drugs!
haha

bewijst nog maar eens hoe scheinheilig, en zelf belogen de mensen zijn!
:wave:

Bij lsd moet je die 12u trippen erbij nemen, niks leuks is in't leven van korte duur
't leven zelf duurt al zo'n 70+ jaar

Antondebeuker

1. MCPP - Welke randdebiel heeft ooit bedacht dat het wel een goed idee was om dit in 'XTC' pillen te stoppen?
Ik hoop dat ie een hele langzame en uiterst pijnlijke dood sterft. :angry:
Het is geen drugs maar een martelwerktuig.

2. Coke - Zwaar overrated en belachelijk duur. En nog verslavend ook.
Vaak alleen maar leuk icm alcohol.

3. Heroine - Hoeft geen nadere uitleg denk ik..

4. Bepaalde wietsoorten zoals PP - Ik blow niet (meer) elke dag, niet eens elke week, en als ik dit rook wil ik alleen nog maar naar bed, maar opstaan is een vrijwel onmogelijke opgave, en als ik sta kan ik de slaapkamer niet meer vinden.

5. MDBD - ooit eens geintroduceerd als MDMA variant. (eind jaren '90)
Voelt aan of ik net 5 PP joints gerookt heb in combinatie met een gruwelijke speedkater.

Elohtibbar

Badass junkie
Antondebeuker zei:
1. MCPP - Welke randdebiel heeft ooit bedacht dat het wel een goed idee was om dit in 'XTC' pillen te stoppen?

De randdebiel die het spel van vraag en aanbod kent, en wist dat er heel veel vraag naar mdma was maar weinig aanbod, en die ergo namaak-pillen fabriceerde om heel veel geld te verdienen?

Skippy

Wijs gebruiker
1. Nootmuskaat - omdat ik er achter elkaar van moest overgeven en hevige buikkrampen had.
2. Dextromethorphan - omdat ik er kotsmisselijk van werd
3. GHB - omdat ik meteen in slaap val als ik het gebruik..
4. Amphetamine - omdat ik er dagen niet van kan slapen
5. marihuana - omdat ik er soms te stoned van word (slappe dweil :P )

1. Speed Te erge kater en sex met speed is gewoon prestatie loos

2. Alcohol En in het speciaal Vodka woow wat ben ik daar kut van gegaan :kots:

3. mcPP Niks voor mij dacht lekker te gaan space op MDMA, heb ik heel de avond focking kopijn en ziek gevoel

4. LSD Ben ik echt bad van gegaan

5. Space cake Vond er gewoon geen zak aan

Michelangelo

1.Padoos
2.Spacecake
3.Speed
4.alcohol
5.MDMA(komt door foute combo, want over zuiver spul geen fout woord van mij)

bad trip dat hoort erbij OOK LEUKE ERVARING DMT ,,,goddelijk hemels duivels fijn goedje 2CB lekker trippy hoog doseren LSD :hearteyes: dan nu de slechte kantjes

1 ghb
politiebureau ,s,morgens vroeg 9 uur ogen open doen in krankenhaus nordhorn slang in mun lul gereanimeerd niks meegekregen van mun zaterdag nachie doorhalen in zak uelsen :flushed:

ketamine
eerste keer heel apart gevoel beetje fear en lothing vegas gevoel maar daarna aleen maar negatiev hoor steeds zo,n dooien narcose ziekenhuis toon in mun kop dus ja jammer maar helaas voor jou 10 anderen eerste keer lekker en daar laat ik het bij

heroine
kk kk kk kk kk heroine heb al genoeg aan graven staan janken begin er niet aan ach ja hoe dom kan je in deze tijd nog zijn om daar mee te beginnen toevallig ken ik er een paar die op hun 42ste nog lekker hooked willen zijn weet je wat het is krijg maar de KK en sterf met je zielige verhalen hoe graag je wel niet wil stoppen ga maar naar die nep socio werkers in afkickcentra die aleen voor eigen belang werk doen ben er helemaal klaar mee basta

Hoe heet die pokon shit ook weer MEPHEDRONE BAH deze vind ik echt vies goor en ik snap niet wat hier lekker aan is bah wat een goor goedje

Antondebeuker

Rabbithole zei:
Antondebeuker zei:

De randdebiel die het spel van vraag en aanbod kent, en wist dat er heel veel vraag naar mdma was maar weinig aanbod, en die ergo namaak-pillen fabriceerde om heel veel geld te verdienen?

Precies.
Maar stop er dan pep in ofzo.
Das ook goedkoop, hebben mensen tenminste nog een leuke avond ipv dat ze als een dood vogeltje zitten te wachten tot het over gaat.
Vastbinden die producenten, en een week lang laten trippen op hun eigen shitpillen. :smilingimp:

Karhu

Wijs gebruiker
Ik heb anders een best leuk avondje gehad op mCPP... en heb nogal hoog gedoseerd aangezien het mij te lang duurde voordat mijn "XTC" insloeg. Anderen die met mij deze pil namen zijn goed naar de klote gegaan. Dag erna wel een koppijn en daarom nooit weer! Maar voor 1x vond ik het best vermakelijk haha.

Heb eigenlijk nog nooit een drug gehad die ik slecht vond.

W.F.L.

Badass junkie
W.F.L. zei:
. LSD
. Benzo's
. Opiaatjes

Hmm dit moet ik wel aanpassen. Diazepam is kut, maar Flunitrazepam en Alprazolam zijn nog wel aangenaam.

Nu wordt het:

. Heroïne/morfine
. LSD
. Ketamine
. MDMA/XTC (kater)

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb eigelijk met de drugs die ik gebruik, geen slechte ervaring gehad (tenzij een bad trip van psychedelics slecht is, maar ik probeer het niet zo te bekijken).

Dan maar een iets of wat dwaas lijstje

1)Salvia: werkt niet bij mij, dus voor mij is die plant even veel waard als een rotte druif.
2)Alcohol (giftige kutzooi, geen idee waarom ze de grootste troep legaal houden)
3)Nicotine (zie hierboven + voegt totaaal niets toe aan je leven)
4)Rilatine (fuck dat shit, geen bal aan. Welke mongol gebruikt dat nu ook (zonder voorschrift) :rolleyes: )
5)4 patronen lachgas achter elkaar (kan soms erg onprettig aankomen indien je na de 3e nog weet dat er NOG eentje naar binnen gewerkt moet worden.)

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb Ritalin een tijd lang dagelijks gebruikt, vaste dosis. 3x10mg nasaal. Zonder voorschrift natuurlijk. Ik vind het een prettig effect geven, wordt er erg gestructureerd van. Het heeft wel wat weg van een lage dosering speed vind ik, maar dan zonder nadelen. Ben er ook probleemloos mee kunnen stoppen en nooit last gehad van tolerantie.

Maareh, een mongol zoals ik er één ben dus. :grin:

Bovenaan