topic gesloten

eend

Belezen gebruiker
Re: 1e x hero snuiven ga ik dus ook nooit meer doen :P!

..voelde het naar 20/30 minuten doorkomen, had wel even zoiets van wooww, voelde me lekker warm, dromerig, slap maar ook wel itchy, had er eerlijk gezegt meer van verwacht.. naar een half uur/uurtje, begon het uit te werken,..

Voelde het na 20/30 minuten doorkomen? Na een half uur begon het uit te werken? Right!

tramadol

Experimenterende gebruiker

Ik denk slechte kwalitijd van de bruin als je het snuift pas na 20/30 minuten pas door kwam en na een half uurtje weer uit begon te werken?.

Naar mijn weten als je bruin snuift voel je het in een paar minuten al door komen en houd het heerlijke warme relaxte dromerige zorgeloze periode wel wat langer aan dan een half uur.

da_pj

Belezen gebruiker

Ik ben het gewoon 100% met eens met wat "eend" schrijft als reactie!
Ikzelf gebruik bijna 7j. met tussenpozen. Maar hierop wil ik nu niet dieper op ingaan want heb zojuist lekker geblowd in mijn tuin. ik ben dus nu redelijk scheel en tam. :stoned: :smoke:

Het is gewoon DIKKE BULLSHIT wat jij lult man! hoe kan dat nu zo snel uitwerken?
Het kan minstens tussen de 6 a 8 uren duren dat je het effect voelt. Ik denk dat er iest anders door je neusgat zal gevlogen zijn en dan zou ik me nog echt afvragen wat dat dan zou kunnen zijn.

Don't drink and drive, just smoke and fly :stoned:

loulou81

Newbie

ga weg met je jas man, gekke waus :wave:

Maarre , das dan zeer zeker geen bruin geweest wat je gesnoven hebt, beetje raar verhaal namelijk, bruin snuiven merk je vlot zat en duurt idd ook wel ff hoor. Je bent kortom belazerd denk ik, of je had behoefte hier een verhaal neer te plempen wat niet helemaal realistisch is. Laten we het op het eerste houden, beterschap!

SAMBALBIJ

Experimenterende gebruiker

Wat de anderen zeiden.......
Maarre was hier misschien sprake van een placebo effect?

junktrunk

Newbie

wees blij dat het hem slecht is bevalen! Dat weerhoudt hem, of haar, er hoop ik van om het nog eens te proberen en een verslaafde te worden. Om te zeggen dat het waarschijnlijk rotzooi is geweest, zal diegenen volgens mij uitnodigen om dan nog maar eens "goede" :confused: te proberen. Ik was de 1e x en trouwens ook de 2e x, behoorlijk ellendig en misselijk. Ja, waarom probeer je het dan nog eens? :flushed: En word je er daarna aan verslaafd? DOM!! ik weet het.

Bovenaan