Torenhoge hartslag

Skirre

Bewuste gebruiker
Heeyy,

Afgelopen weekend heb ik van zaterdag op zondag speedgebruikt op een feest. Dit was m'n tweede keer en deze keer hield ik het sealtje bij.
Waarschijnlijk heb ik te veel gepakt (3 sleutelpunten) want kon de ochtend nadat ik thuiskwam ook nog niet slapen. Niet dat ik dit gek vond ofzo maar ik heb de hele zondag nog een ontzettend hoge hartslag gehad. Toen ik op bed lag voelde ik het constant tegen m'n borst aan bonken. Dit nam ik voor lief en na een beetje rondkijken op internet bleek dit wel eens voor te komen.

Begin het nu wel vervelend te vinden aangezien ik er nu nog veel last van heb. Vannacht veel gezweet, twee keer wakker geworden en heel onrustig geslapen.

Ik neem aan dat dit aan mijn dosering heeft gelegen (?).

Grs. Skirre

Fool

Badass junkie
Zit je pep toevallig vol cafeïne/heb je ook nog veel cafeine gedronken tijdens/erna? :P

Skirre

Bewuste gebruiker
Normaal drink ik altijd wel een blik energydrink per dag maar dat heb ik al achterwege gelaten. Heb het van een vriend gekocht en hij zij al dat het niet niet de beste kwaliteit was. Zou inderdaad cafeïne in kunnen zitten.

En tijdens het feest beetje bier en veel water trouwens.

Het ligt dus niet aan de hoeveelheid?

Fool

Badass junkie
Dat is lastig te zeggen, vooral als je de exacte inhoud niet zou weten. Wel weet ik dat hogere doseringen cafeine, vooral in combinatie met amfetamine, best een hogere hartslag kan veroorzaken.

gandwarf777

Belezen gebruiker
Het is nou eenmaal een stimulant met een adrenerge werking. Zoals je zelf al zei is het een bekend verschijnsel bij amfetamine.

Bovenaan