• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Totale Amnesia met DMT

vogel

Bewuste gebruiker
Dit was de eerste keer dat de DMT goed aankwam,,
ik kon normaal niet genoeg inhaleren en inhouden,, hoest hoest!!! zwaar spul zeg,,
Deze keer zat ik in het huis van een vriend van me,, en ik legde wat vette niet zuivere witte DMT kristalle op wat halfverbrande wiet in een pijpje ,,,
ik inhaleerde rustig en hield denk de vlam zover mogelijk van de pijp,,
ik merkte op dat ik nu wel de zware DMT smoke kon inhouden,,
ik nam zo rustig 3 misschien 4 hijsjes ,, ,,ik zat op de bank en voelde dat ik moest gaan leggen,,
Volgens die vriend van me viel ik al vanzelf neer,.
toen was er niks ofzo ,, ook het besef dat er niks was ,, was er niet ,,
Volgens mijn draaide ik rond, en ik werd al gauw eeen beetje wakker ,,
Nu draaide ik denk echt duidelijk rond[ , terwijl ik nog steeds niets wist ,,
ik zag de muren van het huis , en ik wist nog steeds niks, of ik dacht waar ben ik ?
toen ging ik eenbeetje rechtop zitten , en zag die vriend van me dus,,
en ik dacht huh ? ben ik dat ? :confused: :confused:
ik wist niet eens denk dat het een mens was ,, ik wist gewoon niks ,, en ik kon denk ook niks denken,,,ik vraag me af of ik wel heb kunnen denken ,, zovan ´´waar ben ik ?´´
en´´ ben ik dat ?´´
ik keek dat wezen aan en toen opeens wist ik het weer en zeg luidkeels tegen hem:>
OOOO!!!! ik zit bij jouw thuis en heb DMT gesmoked,
ik was zelfs vergeten dat ik DMT gesmoked had ,
maar toen begon ik me dus opeens weer te voelen alsof ik rond draaide
die vriend van me kwam toen snel met een bak aanlopen , omdat ik zei dat ik moest :kots: :kots: :kots:
ik heb me nog 2 dagen lang draaierig gevoeld,
dat was dus geen businessman-trip voor mijn ,
niet voor herhaling vatbaar dus ,
Misschien was ik uit me lichaam gestegen ofzo , (onbewust) en zorgde dat voor dat,> ´niks´ , voor die amnesia
ik had zoveel verwacht van de DMT toen ik erover leesde,,
Geometrische werelden en Machine-Elven, ,
maar ik hoest steeds van de smoke en word veeeeet vaaaaaaag,,
en deze keer niet hoesten maar totale Amnesia en draaierig,,

We leven in Babylon ,,, De Hoer van de Bijbel
Let's get High to bring Down Babylon

:wave:
op een grote paddestoel , rood met witte stippen , zit een Mirjam}VliegenZwam ,,,,>
vet zwaar en heel lief te trippen,, Met het Syndroom van LSDalai Lama, met in zijn kies
de kwik}amalgama,, ik ben Sjamana door de Amalgama

L

Lid 6909

Gast
Haha die vogel is er ook weer :grin:
En nog psychotischer dan ooit tevoren!!

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
gNuxx zei:
Haha die vogel is er ook weer :grin:
En nog psychotischer dan ooit tevoren!!

Ik vind het zo bijzonder, dat ik het vier met een post hier :beer:

"Ik nam drugs, en ik ben vergeten wat het deed, maar dat deed het dus"

Is het niet tijd om de verdorven westerse cultuur vaarwel te zeggen, en weer in contact te komen met de natuur, Vogel? Hoe zal je ooit een volleerd shaman worden, als je niet weet hoe het is om maanden met enkel jezelf te moeten leven, te overleven met alleen wat de natuur je geeft en respect te leren voor alles dat leeft, inclusief de mensen die aliens in het leidingwater from space stoppen, fluorkwikzemoetenjehebben,help!

In de tussentijd is een typcursus ook wel een goede initiatierite denk ik, want als je de shaman niet kan begrijpen, heeft de leerling natuurlijk ook niet veel aan de beste man (of vrouw).

Oh, en als shamen worden niet lukt, is de entertainmentindustrie natuurlijk ook altijd een goede tweede toch ? :wink:

Stylus

Belezen gebruiker
Ik moet toegeven dat ik oprecht geïnteresseerd ben in die man, wat zou zijn probleem nou zijn? Drug induced psychosis? Zwaar autist? Syndroom van down? Of is het toch de kwik amalgaam mad hatter bullshit waar ie het altijd over heeft?

Anyone care to elaborate?

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?

blu

Bewuste gebruiker
Twilight zei:
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?

Als het aan mij ligt is die gast serieus psychotisch. Ik heb zijn postgeschiedenis eens doorgespit, en inhoud en toon van de posts die hij maakt over oa. de farmaceutische industrie komen mij zeer bekend voor, bij random psychode dudes in de coffeeshop bijvoorbeeld.

En als hij niet serieus is, dan wil ik hem graag feliciteren want dan is ie namelijk de meest geniale troll ooit.

TrippyShit

Badass junkie
Ik vraag me voor het eerst af waarom niemand uit zijn familie ofzo hem helpt. Er is overduidelijk, back in the days ook goed te merken, iets goed mis met hem :P . En dan bedoel ik niet een ADHDtje of pdd-NOSje maar echt gewoon krank. Broodje bakpou shit gewoon. Ey kijk niet naar me jongueee, kijk niet naar muuuhhh. Moet ik mn neven erbij halen ofzo jongueee ALLAH AHKBAR ALLAH AHKBAR !!!

Gaat dit niet over necrofielen? hee kijk een appelfap

blu

Bewuste gebruiker
Lief doen jongens, het is immers bijna kerst.

Anders moeten jullie over de knie.

BIJ MIJ JA, BIJ MIJ.

vogel

Bewuste gebruiker
Twilight zei:

ik probeer te delen met jullie wat ik heb ontdekt,,
ALBERT HOFMANN zei ook al toch , LSD laat je een andere Realiteit zien,
Die Realiteit die je ook kan ervaren in de natuur en in tuinen , ,
en welke nog echter en wonderbaarlijker is dan de wereld die door onze mensen is gecreéerd...
,,Het zou toch sneu zijn ,, als je in de maatschappij de diagnose ,,,ADHD,, PDD-NOS, krijg,
en je gelooft daarin , dat je dan zoeen stoornis heb ,, ,, ik werd daar deppressief van,,,
Door Mede de LSD Trippiies, die ik gemaakt heb ,, wist ik ineens wie ik werkelijk ben ,,

Jij bent die oude wijze ziel in de gestoorde maatschappij
ik ben nooit psychotisch of Autistisch geweest,,
ik ben geboren als Nieuwetijdskind/ als indigo,
en ik hoop gewoon dat er meer komen door mij ontdekking te delen,,
whhaa !!!!,, je bent dus niet gestoord ,,,, je bent indigo,, !!!!!!!!

MillieuVervuiling,, wat krijg je daarvan ,, <<>>
<<>> Zieke vogel,, dus krijg je daarvan,,, ja jammergenoeg serieus ja<<>>
google maar is bv op: PHD Boyd Haley ,,
Boyd Haley PhD
Boyd Haley, Ph.D., a biochemist at the University of Kentucky, is probably one of the world's top experts on mercury toxicity.

ALBERT HOFMANN ,, My Problemchild,,
Chapter 11 ergens tussen page 200 en 202: LSD Experience and Reality
As Gottfried Benn formulates it in these sentences, a concept of reality that separates self and the world has decisively determined the evolutionary course of European intellectual history. Experience of the world as matter, as object, to which man stands opposed, has produced modern natural science and technology—creations of the Western mind that have changed the world. With their help human beings have subdued the world. Its wealth has been exploited in a manner that may be characterized as plundering, and the sublime accomplishment of technological civilization, the comfort of Western industrial society, stands face-to-face with a catastrophic destruction of the environment. Even to the heart of matter, to the nucleus of the atom and its splitting, this objective intellect has progressed and has unleashed energies that threaten all life on our planet.

A misuse of knowledge and understanding, the products of searching intelligence, could not have emerged from a consciousness of reality in which human beings are not separated from the environment but rather exist as part of living nature and the universe.
All attempts today to make amends for the damage through environmentally protective measures must remain only hopeless, superficial patchwork, if no curing of the "Western entelechy neurosis" ensues, as Benn has characterized the objective reality conception. Healing would mean existential experience of a deeper, self-encompassing reality.
The experience of such a comprehensive reality is impeded in an environment rendered dead by human hands, such as is present in our great cities and industrial districts. Here the contrast between self and outer world becomes especially evident. Sensations of alienation, of loneliness, and of menace arise. It is these sensations that impress themselves on everyday consciousness in Western industrial society; they also take the upper hand everywhere that technological civilization extends itself, and they largely determine the production of modern art and literature.

There is less danger of a cleft reality experience arising in a natural environment. In field and forest, and in the animal world sheltered therein, indeed in every garden, a reality is perceptible that is infinitely more real, older, deeper, and more wondrous than everything made by people, and that will yet endure, when the inanimate, mechanical, and concrete world again vanishes, becomes rusted and fallen into ruin. In the sprouting, growth, blooming, fruiting, death, and regermination of plants, in their relationship with the sun, whose light they are able to convert into chemically bound energy in the form of organic compounds, out of which all that lives on our earth is built; in the being of plants the same mysterious, inexhaustible, eternal life energy is evident that has also brought us forth and takes us back again into its womb, and in which we are sheltered and united with all living things.

We are not leading up to a sentimental enthusiasm for nature, to "back to nature" in Rousseau's sense. That romantic movement, which sought the idyll in nature, can also be explained by a feeling of humankind's separation from nature. What is needed today is a fundamental reexperience of the oneness of all living things, a comprehensive reality consciousness that ever more infrequently develops spontaneously, the more the primordial flora and fauna of our mother earth must yield to a dead technological environment.

zie hier > link voor het verhaal eromheen,.>
http://www.psychedelic-library.org/child11.htm

Albert Hofmann schreef:
I see the true importance of LSD in the possibitity ofproviding material aid to meditation aimed at the mystical experience of a deeper, comprehensive reality. Such a use accords entirely with the essence and working character of LSD as a sacred drug.

The true importance of LSD and related hallucinogens lies in their capacity to shift the wavelength setting of the receiving "self," and thereby to evoke alterations in reality consciousness. This ability to allow different, new pictures of reality to arise, this truly cosmogonic power, makes the cultish worship of hallucinogenic plants as sacred drugs understandable.
What constitutes the essential, characteristic difference between everyday reality and the world picture experienced in LSD inebriation? Ego and the outer world are separated in the normal condition of consciousness, in everyday reality; one stands face-to-face with the outer world; it has become an object. In the LSD state the boundaries between the experiencing self and the outer world more or less disappear, depending on the depth of the inebriation. Feedback between receiver and sender takes place. A portion of the self overflows into the outer world, into objects, which begin to live, to have another, a deeper meaning. This can be perceived as a blessed, or as a demonic transformation imbued with terror, proceeding to a loss of the trusted ego. In an auspicious case, the new ego feels blissfully united with the objects of the outer world and consequently also with its fellow beings. This experience of deep oneness with the exterior world can even intensify to a feeling of the self being one with the universe. This condition of cosmic consciousness, which under favorable conditions can be evoked by LSD or by another hallucinogen from the group of Mexican sacred drugs, is analogous to spontaneous religious enlightenment, with the unio mystica. In both conditions, which often last only for a timeless moment, a reality is experienced that exposes a gleam of the transcendental reality, in vihich universe and self, sender and receiver, are one. [The relationship of spontaneous to drug-induced enlightenment has been most extensively investigated by R. C. Zaehner, Mysticism Sacred and Profane (The Clarendon Press, Oxford, 1957).]
Gottfried Benn, in his essay "Provoziertes Leben" [Provoked life] (in Ausdnckswelt, Limes Verlag, Wiesbaden, 1949), characterized the reality in which self and world are separated, as "the schizoid catastrophe, the Western entelechy neurosis." He further writes:

whhhaa\ lees hierboven,, de westerse maatschappij is een schizoide catastrofe,,,
zie het Boek van die Oude Wijze Albert Hofmann zegt het eigenlijk ook al,,
de maatschappij is gestoord ,, en Met LSD en andere tripmiddelen,
word je weer normaal zodat je weer in harmonie komt met de natuur en de kosmos,, :wave:

vogel

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Ik vraag me voor het eerst af waarom niemand uit zijn familie ofzo hem helpt. Er is overduidelijk, back in the days ook goed te merken, iets goed mis met hem :P . En dan bedoel ik niet een ADHDtje of pdd-NOSje maar echt gewoon krank. Broodje bakpou shit gewoon. Ey kijk niet naar me jongueee, kijk niet naar muuuhhh. Moet ik mn neven erbij halen ofzo jongueee ALLAH AHKBAR ALLAH AHKBAR !!!

Gaat dit niet over necrofielen? hee kijk een appelfap

wat een stomme post,,,
ga ff please kijke of je zelf ergens hulp nodig heb ,,
bemoei je met je eigen,, en oordeel over je eigen en steek die appelflap in je eigen necrofile kont
je heb vast een heel sterk ego,
zo te lezen voel je je zelf heel wat ,en , zonder je neven ben je vast heel zielig,,
je voelt je zeker verheven dat je zo raar oordeelt over mij,,
echt typisch verneukte reactie van jou ,, past goed bij je karakter denk ,, ,, toedeloe ,ik vind jouw een stomme EGO-Parasol.......

zoek je verlichting en wil je weten wie je werkelijk ben,,

oordeel dan niet over anderen \
voel je niet meer , we zijn allemaal gelijk,, :wave:
yo peace en respect to all
vogel wenst iedereéén ,, een fijne kerstmis en een bevlogen en spiritueel nieuwjaar toe :wave:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
vogel zei:
Twilight zei:
en welke nog echter en wonderbaarlijker is dan de wereld die door onze mensen is gecreéerd...
,,Het zou toch sneu zijn ,, als je in de maatschappij de diagnose ,,,ADHD,, PDD-NOS, krijg,
en je gelooft daarin , dat je dan zoeen stoornis heb ,, ,, ik werd daar deppressief van,,,
Door Mede de LSD Trippiies, die ik gemaakt heb ,, wist ik ineens wie ik werkelijk ben ,,

Ik begrijp je post niet helemaal door de hele vreemde interpunctie, maar mijn reactie op hetgeen wat me wel duidelijk was is dat je gelijk hebt over de gestoorde maatschappij.
Ook heel mooi dat je nooit psychotisch of autistisch bent geweest.
Maar toch heb je de diagnose voor ADHD, PDD-NOS of een andere stoornis gekregen?
Tja, dat is inderdaad niet altijd iets wat klopt, maar dat betekent niet dat het totale onzin is.
Toevallig heb jij daar geen boodschap aan, maar andere mensen kunnen daar juist weer wel wat mee.
Zou je eens met wat beter interpunctie en spelling uit kunnen leggen wat je met LSD hebt ontdekt wie je werkelijk bent? Als je dat echt graag wilt vertellen is het natuurlijk het beste als het voor ons ook makkelijk te begrijpen is en niet bezaaid is met komma's. :wink:
En alsjeblieft gewoon in je eigen woorden, geen quotes van PhD mensen enzo, die kunnen niet voor jou zeggen wie je bent.

Oh enne, een zieke vogel vliegt voor zover ik weet nooit erg ver. :P

vogel

Bewuste gebruiker
Berbatov zei:
vogel zei:
toedeloe ,ik vind jouw een stomme EGO-Parasol.......

Haha, ga naar de huisarts man.

ja sorry ik had niet moeten reageren , \ik had meteen die stomme kritiek naast me neer moeten liggen, en niet stom terug reageren
en degene die de kritiek levert meteen vergeven.
Want zonder vergeving is er wraak en wraak is vergelding en is fout,,,
we moeten allemaal liefde denken en lief zijn voor elkaar
yo PEACE for te whole WORLD and Universe :wave:

vogel

Bewuste gebruiker
Twilight zei:
vogel zei:
Twilight zei:

Ik begrijp je post niet helemaal door de hele vreemde interpunctie, maar mijn reactie op hetgeen wat me wel duidelijk was is dat je gelijk hebt over de gestoorde maatschappij.
Ook heel mooi dat je nooit psychotisch of autistisch bent geweest.
Maar toch heb je de diagnose voor ADHD, PDD-NOS of een andere stoornis gekregen?
Tja, dat is inderdaad niet altijd iets wat klopt, maar dat betekent niet dat het totale onzin is.
Toevallig heb jij daar geen boodschap aan, maar andere mensen kunnen daar juist weer wel wat mee.
Zou je eens met wat beter interpunctie en spelling uit kunnen leggen wat je met LSD hebt ontdekt wie je werkelijk bent? Als je dat echt graag wilt vertellen is het natuurlijk het beste als het voor ons ook makkelijk te begrijpen is en niet bezaaid is met komma's. :wink:
En alsjeblieft gewoon in je eigen woorden, geen quotes van PhD mensen enzo, die kunnen niet voor jou zeggen wie je bent.

Oh enne, een zieke vogel vliegt voor zover ik weet nooit erg ver. :P

Dat ziek zijn zorgt anders wel voor lijden , en dat lijden , dat lijd naar meer spiritualiteit en filosofie.
De ziekte is een middel tot lering en begrip.
en lijd naar een vorm van inzicht en perspectief op de aard van de wereld ,
\vooral op het menselijk lijden dat men zo intens heb ondergaan.
De verinnerlijking van deze ervaring brengt een nieuwe persoonlijkheid tot leven

Betere interpunctie ja ,, dat zou wel beter zijn,
ik vind punten doodeng , en ik hou heel veel van komma's,
ik hoop dat ik gauw van me punten-fobie afkom,,
ik wist al; wie ik werkelijk was . Maar ik zat nog te vast in dat autisme,
en toen door de LSD werd ik als Autist Gewist,
ik had alle puzzelstukjes al ,,door de LSD legde ik ze allemaal op de juiste plaats.
Kwam ik erachter dat er geen autisme-stoornis is, dat de maatschappij gek is.
en dat ik met de diagnose PDD-NOS niks kan,, niks. Eigenlijk heb ik er helemaal niks mee.
ik ben geboren met kosmische spirituele wijsheid , Wel Nader Omschreven ,
Zoiets is beter dan dat Pervasieve Development Disorder niet nader omschreven
ik ben zo ziek door die gif-troepies :kots:. Dat ik echt geen LSD nodig had om erachter te komen dat ik geen autisme heb.
DE LSD benadrukte nog ff goed al mijn spirituele wijsheden, zodat ik niet hoefde te denken dat
ik gewoon simpelweg verziekt was door de wet en die fokkin westerse maatschappij.
Doordat ik een soort zelfmoord probeerde te plegen met LSD
Werd ik opeens veel gelukkiger omdat ik Gedesiillusioneerd raakte,
ik zit niet meer met dat neppe illusionaire PDD-/NOS
ik heb giftroep in me zieke lijf , daar word ik niet gelukkig van ,
maar wel van het feit dat ik een nieuwetijdskind en een indigo ben,
ik ben gewoon echt natuurlijk en spiritueel , ik ben echt verbonden met de kosmos en de natuur net als iedereen anders

ik vind Sjamaan door de Amalgaam en Syndroom van LSDalai LAMA met in zijn kies de KwikAmalgama dan echt veel toepassender bij mijn.
en als echte Sjamaan word je niet gestoord verklaard en aan de buitenkant van de maatschappij geplaatst.
in de documantaire de paardenjongen,, zeggen ze alles wat ik al vermoede.
Daar zeggen ze ook dat mensen met zulke neuro-pshychische gedoe in oude culturen
sjamaan worden, maar hierzo krijg je een uitkering en een stoornis als diagnose.
In die documantaire zeggen ze ook dat autisme door het millieu(zware metalen en pesticiden) komt in samenwerking met de genen.
http://autismenu.blogspot.com/2009/11/d ... ongen.html

ik ben heel natuurlijk met me kosmische spiralen,
zie hierzo :waar komen die spiralen vandaan:grin:
viewtopic.php?f=5&t=19943
sorry de komma's zijn er nog en een duidelijke interpunctie ontbreekt nog steeds.
Maarja, ik doe ondertussen me best.
hoe zit dat met de hoofdletter I het lijkt wel een l zo zonder punt.
bij de hoofdletter J is dat ook zo.
bij de i en de j ben ik niet bang voor de punten, dan word ik juist bang als ze er niet op zitten,
mischien heb ik last van een dwangneurose wat betreft het typen dan,
Ik hoop echt dat het binnenkort beter gaat met interpunctueren en hoofdletteren.

Dat ronddraaien en outgaan vind ik best eng,,
dat outgaan was echt beetje eng
toen ik ronddraaide had ik denk alle besef van mezelf en omgeving verloren , dus ik kon toen ook niet angstig zijn,,
der was gewoon niks ,, weet je wel hoe eng niks is, als in iets bent , en kan beseffen dat er ook niks kan zijn,, zomaar opeens niks ,,
en als je dan ineens in het niks zit ,, dan is het ook niet eng , want er is niks, dus ook geen angst, wat is niks ? ik wil het nooit meer meemaken,,
ik wil mooie geometrische werelden met machine elven zien.
ik moet nu echt mee eten met de kerstmaaltijd hierzo..
ik hoop dat het een beetje leesbaar is ,, volgende keer ga ik nog beter interpunctueeren en hoofdletteren. :wave:

L

Lid 6909

Gast
ik denk dat jij geen amalgaam bent maar een cabaretier!

elke keer als jij wat post lig ik helemaal dubbel door het psychotische niveau :grin:

vogel

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
ik denk dat jij geen amalgaam bent maar een cabaretier!

elke keer als jij wat post lig ik helemaal dubbel door het psychotische niveau :grin:

elke keer als ik jouw reacties lees denk ik ,, je neemt me niet serieus,
ik ben gewoon mezelf ,ik probeer doorgaans serieus te blijven ,, ook al klinkt het gek ,
maarja als jij er om kan lachen , dat is natuurlijk heel erg fijn,, :tearsofjoy:
lachen is gezond ,, en ik ben nooit psychotisch geweest ,, dat zeggen zelfs die zogenaamde deskundige,, ik ben autsistisch ja,, en niet zoeen beetje ook ,,,
nee ik ben net zo autistisch als een goudzoeker :wave: die goudzoekt met je weet wel watte>

L

Lid 6909

Gast
haha nee ik neem jou idd niet serieus, zolang je jezelf maar serieus neemt!

ahhahahaha

Chris Pontius

Badass junkie
Agh ja, iedereen zijn eigen manier van denken & doen en zolang Vogel gelukkig is en niemand kwaad doet (wat ik hem niet zie doen :P) vind ik het allemaal best.
Wat maakt jou leven nou beter dan dat van hem :)?

hippievogel

Experimenterende gebruiker
gNuxx zei:
haha nee ik neem jou idd niet serieus, zolang je jezelf maar serieus neemt!

ahhahahaha

je moet niet reageren vogel,,
laat ze maar lachen en denken dat je psychotisch ben ,,
trouwens dit was een tripreport toch,> totale amnesia door de DMT
en moet je zien waar het nu weer is op uitgedraaid ,,
ze nemen je niet serieus vogel ,,
ze herkauwen je vogelshit en kotsen het op een andere manier weer uit ,
en dat vinden ze dan lachen ,,
tja je zit hier ook op een drugsforum,, weet je wel ,, mensen die drugs gebruiken,,
ik ben bang dat al je tijd en moeite die je hier in drugsforum stopt, naar niks leid.
weet je , der zijn hier geen andere vogels zoals jij,,
geen lotgenoten en zielsverwanten hierzo , gewoon psychonauten en ander trip-spul,
die maar als te graag denken dat je psychotisch ben ,
als het maar ff kan ,, gunnen ze jouw heel veel psychoses,, dat vinden ze prachtig,,
zolang ze maar niet serieus over hun eigen psychoses hoeven te denken,
nee zelf zijn ze perfect , daarom denken ze te weten dat anderen psychotisch zijn,,
nou maar hopen dat je volgende tripreport wat meer ontopic blijft :wave:
als die er nog komt dan ,,want ik denk dat vogel niet meer zo van het trippen is .
vogel's leven is te zwaar geworden om nog vrolijk verder te trippen.

Bovenaan