ik ben net door die shitbrowser al me getypte tekst kwijtgeraakt
ik was al ingelogd en wou me bericht bevestigen pffffff!!!!!\
zijn die cookies maar tijdelijk ben ik opeens uitgelogd en al me tekst kwijt.
De interpunctie was erg goed ,, \al die moeite voor interpunctie oefening(niet voor niks dus.)
Dat van die Etnische Achtergrond is dus niet beledigend of discriminerend bedoeld naar welke Etnische oorsprong/cultuur/ras/bevolkingsgroep dan ook.
Maar als ik een Eskimo zou zijn uit het Noordpool-gebied.
En mijn vissen ((mijn Voedsel zou vervuild zijn)) en ondertussen zou mijn land wegsmelten.
Doordat het continent smelt word het daarzo onleefbaar voor de daarzo inheemse dieren.
Die toch al afwijkingen schijnen te vertonen doorde vervuiling en vooral ook omdat ze aan de top van de voedselketen staan.
En de mensen zich maar druk maken over hoe ze nu over de gesmolten Noordpool sneller naar china ofzo kunnen varen.
Een onderzoek naar de geslachtsverhoudingen bij ijsberen toonde zelfs aan dat relatief veel van de dieren hermafrodiet zijn.
De voortplanting van de diersoorten loopt volgens de schrijvers van het rapport dan ook groot gevaar door hormoonverstorende chemicaliën.
http://www.nu.nl/wetenschap/1874686/man ... alien.html
Wiet-plantjes worden ook Hermafrodiet als je ze licht-stress (lichtvervuiling) geeft.
Als je ze licht geeft in de bloei tijdens de donkere periode.
der komen dan van die mannelijke stuifmeel bloempjes inde Vrouweljke Wiettoppen,
De plant bestuift zichzelf en de zaden die door de zelfbestuiving groeien.
Uit die zaden komen altijd vrouwelijke wietplanten.
Zo kan je je eigen Wietplantenras Vervrouwelijken
Met die plantjes is het wel leuk ja ,
Dus ik kom als Eskimo hier in deze westerse maatschappij want tja mijn eigen land smelt weg.
en ik vind hier mijn vreugde in het Vervrouwelijken van me wietplanten, terwijl in me eigen mooie witte glanzende Sneeuw-ijs-Wereld land de dieren en wellicht ook de mensen Hermafraudiet worden of anderszins geslachtelijk vervormen.
Stel je voor het nou niet lukt om me wietplantjes te Vervrouwelijken,
Dat ze gewoon steeds flippen en Hermafraudiet worden, ook zonder licht-vervuiling.
Misschien dat ik beter nooit had kunnne beginnen met die licht-stress,
Millieu-vervuiling, corruptie graaicultuur, agressie,geweld ,oorlog het komt allemaal door mannen
Mannen doen eerst en denken daarna pas, en denken dan nog steeds dom ook.
Dan zal de wereld beter worden met Zuivere Vrouwen met her en der wat Hermafraudieten die zichzelf BeZwangeren en waarvan zoveel %van de nakomelingen weer Hermafraudiet zullen zijn
en zoveel % zuivere Vrouw
Feminized WorldPeace
endat broeikaseffect schijnt gewoon normaal te zijn
schijnt normaal ook voorttekomen eens inde zoveel honderdduizenden jaren
en word dan snel gevolgt door een ijstijd , een ijstijd met min 50 graden 0nder 0
zoiets staat in het boek van drunvalo Melchizedek (De geometrie van de schepping)
dus mischien was ik beter maar een echte Eskimo,
indat Boek van Drunavalo Melchizedek staat ook dat er een dimensie verschuiving komt
en dat alle synthetische voorwerpen en materialen en gedachtevormen van onze hoerige babylon-maatschappij zullen verdwijnen en desintegreren.
Maar als het raster dat deze voorwerpen vasthoud zou instorten, zou het voorwerp terugkeren naar de materialen waar het vandaan kwam zonder een spoor achter te laten
Zonder een spoor achter te laten, niet meer weten wiet of wat het was.
Totale Amnesia dus
Synthetische voorwerpen zijn in werkelijkheid gewoon de gedachten die vorm hebben gekregen door het Luciferaanse experiment. In de oorsponkelijke werkelijkheid bestaan ze niet. Het is moeilijk te begrijpen dat het alleen maar gedachten zijn.
´´´GedachtenVormen´´´ zou een juistere term zijn. Ze zijn afkomstig van wat de Hindoes het mentale vlak noemen, van een hogere dimensie, en sijpelen langzaam door de dimensies heen tot ze hier in de derde dimensie belanden.
In menselijke termen: een persoon denk aan iets, stelt het zich voor en bedenkt dan hoe hij het moet doen.
Mensen creéren het op de een of andere manier en manifesteren het voorwerp hier op aarde>>>
De mensen die al aan het doordraaien zijn vanwege het inéénstorten van het geomagnetische veld, zullen uiteraard nog verder doordraaien als ze de Luciferaanse werkelijkheid zien instorten, wanneer voorwerpen beginnen te verdwijnen of te deintegreren. De positive kant van het verhaal is dat het minder dan 6 uur zal duren
Der staat ook dat aarde eerder hoogontwikkelde beschavingen hebben gekend en dat ze wisten van de dimensie-verschuivingen en dat de piramides geen beperking zijn van een volk in een stenentijdperk, maar een intelligente oplossing omdat al het synthetische onnatuurlijke materiaal tijdens een dimensie-verschuiving desintegreert,,,,
Amnesia raadsel opgelost , heeft iets te maken dat ik dan van de ene naar de andere dimensie verschuif
Einde Tripreport
volgend jaar een report waarvan ik meer kan onthouden.
En dan helemaal goed met hoofdletters en punten.
Vooral een hoofdletter aan het begin van een regel is mooi.
Behalve de i en de j,,(( Ii Jj )) die zijn toch echt vele malen beter met de puntjes erboven op