Traan ogen

4mmc

Newbie
Wat is de reden dat je oog zo ontzettend erg kan tranen als je neus prikt van het snuiven?
Als ik een lijn pak van iets wat niet goed gecapt is, dan komt er gewoon liters aan tranen uit mijn oog.
Alleen aan de kant van de neusgat waar ik mee snuif😭

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wat is de reden dat je oog zo ontzettend erg kan tranen als je neus prikt van het snuiven?
Als ik een lijn pak van iets wat niet goed gecapt is, dan komt er gewoon liters aan tranen uit mijn oog.
Teveel 4mmc? Of beter gezegd,egd ligt het aan de synthese of je snuift regelmatig troep / slechte kwaliteit? Of begint bij jou ook hooikoorts seizoen?

Kibo3

Bewuste gebruiker
4-mmc kan nou eenmaal best wel bijten. Heb je echt altijd bij het snuiven een traanoog? Ik heb echt maar af en toe bij een hele grote lijn of te hard snuiven. 9/10 keer niet in ieder geval. Als je het bij iedere punt/lijn hebt misschien toch even kijken hoe de kwaliteit of hoe fijn je 4-mmc is.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik hoor en zie het vaker. Ik snuif zelf zéér zelden maar als een stof goed brand dan jankt mijn oog ook. Wel beide ogen ook al snuif ik 1 neusgat.

Hansklok

Bewuste gebruiker

dit had ik ook wel is van ketamine. Betekend gewoon dat je een gevoelige neus hebt. Niks bijzonders.
Nou niet zo janke , die lijnen naar binnen ramme

Bovenaan