Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je tramadol capsules open maakt zit die vol met poeder.
Zou je deze poeder kunnen vermengen met bijvoorbeeld een ampul vitamine b12?
Op een veilige manier dan...
Dat ligt eraan of het Tramadol Retard is of Tramadol gewoon.
Retard heeft verlengde afgifte en in de caps bolletjes met een waslaagje erom heen. Ik heb ze al eens gecrushed en opgelost maar de was lost niet op. Nu was dat voor mij experiment geen probleem maar als jij IV of IM wil injecteren zou ik zuivere Tramadol kopen.
Dan geef ik je nog als tip mee dat als je de plunjer terug trekt om de vloeistof op te zuigen, je de naald in een stukje watten steekt die in de vloeistof ligt. Zo zorg je zeker weten dat je echt alleen vloeistof opzuigt en injecteerd.
Maar als je nadenkt over tramadol injecteren denk ik niet dat ik jouw dat hoef te vertellen.
Ik was niet van plan om het te gaan doen, maar was benieuwd.
Naar wat googlen heb ik al een hoop informatie gevonden (ipv injecting tramadol gezocht op injecting valium of injecting pills).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.