Tramadol + Cocaïne + Alcohol

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Heyyy.

Ik weet dat het tering dom & slecht voor je is.
En niet aan te raden..

Maar daar buiten uit..
Wat zijn de effecten, als ik hele dag coke & bier doe..
En eindig met tramadol (250 - 350mg)

Heb zo pompje gekregen waar zo een 5 gr vloeibare tramadol in zit

mvg

_shikantaza

Badass junkie
Heyyy.

Ik weet dat het tering dom & slecht voor je is.
En niet aan te raden..

Maar daar buiten uit..
Wat zijn de effecten, als ik hele dag coke & bier doe..
En eindig met tramadol (250 - 350mg)

Heb zo pompje gekregen waar zo een 5 gr vloeibare tramadol in zit

mvg
Een dikke kater.

Paranoize.

Badass junkie
Kijk, hier heb ik iets aan. Dankje voor je meerwaarde!
Geen probleem amigo. Lijkt hier afentoe meer een koffie&thee forum in plaats van een drugsforum

Al die reacties van is niet aan te raden, is slecht voor je hart, combineren is gevaarlijk, extra kans op verslaving..... Al die shit weet je al voordat je het post 😂 maar toch moet iedereen even op de vingers tikken van hey dit is echt niet normaal hoor! 🤪

Hallo? Is toch een drugsforum, wat verw8 je dan???? 😁

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Geen probleem amigo. Lijkt hier afentoe meer een koffie&thee forum in plaats van een drugsforum

Al die reacties van is niet aan te raden, is slecht voor je hart, combineren is gevaarlijk, extra kans op verslaving..... Al die shit weet je al voordat je het post 😂 maar toch moet iedereen even op de vingers tikken van hey dit is echt niet normaal hoor! 🤪

Hallo? Is toch een drugsforum, wat verw8 je dan???? 😁
Precies dit. De side effects en negatieve effecten, wordt je al mee overspoeld als je de naam van de drugs intypt op Google, ik zoek die specifieke informatie die amper te vinden is op DF / Reddit. Want niet veel mensen doen deze combi precies. Maar heb de tramadol naar binnengekiept, en komt idd lekker binnen.

De Schurk

Belezen gebruiker
Ik ken een verhaal van iemand die Tramadol en coke combineerde...
Deze man is dood nu....
Alsjeblieft kijk uit met die combinaties, en je hebt het zelfs over 3 substanties.

Bovenaan