Tramadol combineren met 2c-b

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kan niet ervaring spreken, maar het word door artsen gezien als zware pijnstiller word gezien, ik schat in dat het effect van 2-cb minder kan worden erdoor. Maar begrijp me niet verkeerd neem ALS je het neemt een normale dosis en kijk hoe je dat bevalt, bijnemen kan altijd nog als het nodig/gewenst is. Handig om van te voren vast bijvoorbeeld een capsule te maken zodat je daar geen fouten mee kan maken. Liever veilig dan sorry zeg ik altijd, btw hoeveel mg zit je op nu ? :wink:
Enjoy!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
suikerklontje91 zei:
3maal per dag een capsule van 50mg
Zal bijna zeker vermoed ik de werking dempen, maar zal als ik jou was met circa 15-20mg beginnen, en kijken hoe het bevalt/werkt. Als het niet naar wens werkt kan je nog bijnemen, voor hetzelfde geld werkt het wel goed bij jou, ieder lichaam reageert anders op stofjes. Wees voorzichtig dus! :wink:

Dit heb ik gevonden op een ander forum:

19-03-2011 22:58

Perhaps surprisingly, I actually didn't find 2Cs a problem with tram. I have used a few of them since being on my tramadol script (starting before the LSD incident - wouldn't have risked it otherwise) and other than a bit of potentiation they seemed to get along okay.

I would still advise against it though.

Mainly cos tramadol is so feckin' messy and unpredictable in combinations that it's just not worth the risk. But also as it's not a combo of any value. I only combined them cos I'm on a daily tram script and prior experience (before the LSD incident) suggested that they don't interact much for me. The tramadol adds absolutely nothing - no synergy or the like - but if I don't take it then I go into combined opioid and SNRI withdrawal which is not so great if you're tripping. I'm currently tapering the tram and intend to cut it out completely as it's just way too dangerous to take unless you give up recreational drugs.

Short answer: I noticed no serious interactions and also no reason to combine them (unless perhaps you take tramadol daily anyway). I would definitely recommend avoiding combining tramadol with pretty much anything else. Over 600 "severe" (ie potentially fatal) known interactions just with other prescription meds let alone recreational drugs. Not worth the risk, I'd say.

Wie weet hier meer van? Ik wil graag 100% zeker weten dat er geen gekke dingen gebeuren als ik 2c-b neem.

Toasts

Experimenterende gebruiker
suikerklontje91 zei:
Dit heb ik gevonden op een ander forum:

tekst

Wie weet hier meer van? Ik wil graag 100% zeker weten dat er geen gekke dingen gebeuren als ik 2c-b neem.

Er moeten juist gekke dingen gebeuren. :grin:
Ik heb het gecombineerd (omdat ik dagelijks tramadol neem) en het vermindert de visuals lichtjes naar mijn gevoel.

Bovenaan