Tramadol na xtc

Steaksel2

Newbie
Hallo iedereen,

Verleden zaterdag heb ik xtc gebruikt.
Niet veel; Zo’n 100mg en ik weeg 90 kg
Ik heb dit weekend echter ook mijn hand gebroken (het een heeft niet met het ander te maken).
Hiervoor heb ik paracetamol voorgeschreven gekregen (1 gram).
Gezien de pijn behoorlijk hevig is, heeft de dokter me vandaag tramadol voorgeschreven (contramal).
Gezien ik op zeker wil spelen en geen serotoninesyndroom wil oplopen, vraag ik me af of het wel veilig is vandaag al tramadol te gaan gebruiken.
Wat denken jullie?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarschijnlijk kan het wel, de mdma zou wel weer je lichaam uit moeten zijn.

Maar waarom vraag je het niet gewoon voor de zekerheid aan je dokter? Die heeft beroepsgeheim en kan er bovendien ook nog voor kiezen om wellicht andere medicatie voor te schrijven.

Halothaan

Newbie
De combinatie van MDMA en tramadol geeft een verhoogde kans op epileptische aanvallen. Het lijkt me dus inderdaad een verstandige keuze om dit even met een arts te bespreken voor de zekerheid.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Halothaan zei:
De combinatie van MDMA en tramadol geeft een verhoogde kans op epileptische aanvallen. Het lijkt me dus inderdaad een verstandige keuze om dit even met een arts te bespreken voor de zekerheid.
Gelijktijdig gebruik van die twee geeft een verhoogd risico op epileptische aanvallen en het serotonine syndroom. Echter zit er hier twee dagen tussen beiden, dus hoe erg dat risico nog verhoogd is is lastig in te schatten. Maar om op zeker te spelen kan het geen kwaad dit met een arts te bespreken inderdaad.

Fool

Badass junkie
Het lijkt me dat het risico op een serotonine-syndroom wel meevalt, aangezien er na MDMA-gebruik een groot gedeelde van je serotonine-activiteit juist omlaag geschroefd is. Maar vraag het voor de zekerheid inderdaad even na!

Bovenaan