Tramadol op come down

Wawa

Belezen gebruiker
Hallo allemaal,

Recentelijk heb ik een mooie hoeveelheid 50mg Tramadol pillen bemachtigt. Het is een zeer lichte opiaatachtige pijnstiller, maar een paar pillen laat je toch in een fijne chill modus komen. Ik vraag me af hoe veilig het is om Tramadol na drugs zoals speed, xtc, 4-fmp en alles in die richting te gebruiken. En heeft het nog effect er na aangezien het ook op je serotonine in speelt?

Fool

Badass junkie
Na xtc-gebruik valt het sowieso af te raden, 4-fmp lijkt me ook niet heel verstandig en bij alle andere uppers zou ik het ook met mate houden. Je bent in zekere mate wel een soort van speedball aan het organiseren in je lichaam en daarmee ben je niet erg aardig voor je rikketik.

Wawa

Belezen gebruiker
Thanks voor de snelle reactie, Tramadol is sowieso niet echt een topper voor je hart, je post bevestigd dat nog even :)

drugsgek

Experimenterende gebruiker
Wawa zei:
Thanks voor de snelle reactie, Tramadol is sowieso niet echt een topper voor je hart, je post bevestigd dat nog even :)
Waarom zou het slecht voor je hart zijn?

Er staat wel dat je moet oppassen wanneer je lijdt aan epilepsie of lever en nierklachten hebt.
Er staat niks over oppassen met gebruik met hartklachten, dus slecht voor je hart zal het nooit zijn lijkt me...

Edit: beetje late reactie zie ik net pas :P

Als we dan toch met laat reageren bezig zijn :grin:

Tramadol is als opiaat ook een serotonine reuptake inhibitor, iets wat je echt niet wilt hebben na het gebruik van X en andere serotonineslurpers ivm kans op serotoninesyndroom.

drugsgek

Experimenterende gebruiker
noxcoaster zei:
Als we dan toch met laat reageren bezig zijn :grin:

Tramadol is als opiaat ook een serotonine reuptake inhibitor, iets wat je echt niet wilt hebben na het gebruik van X en andere serotonineslurpers ivm kans op serotoninesyndroom.
Tja dat is wel al bekend lijkt me.
Maar dat is bij zoveel drugs zo zoals je zelf al zegt bijv XTC.

Maar zoviezo vind ik mixen van drugs nooit goed ( kan nooit een goed effect hebben op je lichaam )
Alhoewel wiet kan wel weer bij alle drugs gemixt worden toch?

Wiet is geen serontineslurper toch?

Fool

Badass junkie
Wiet is geen serotonine-slurper, nee. Maar het kan niet zomaar met alles goed gemixed worden, het kan bepaalde psychedelica namelijk behoorlijk boosten met als resultaat dat je in een veel sterkere trip terecht komt dan dat je eigenlijk van plan was/aan kunt.

Bovenaan