Tramadol retard

KetCat

Newbie
Hey allemaal,
Ik had wat pilletjes gekregen vn een goeie mattie, deze ochtend xanax retard gepakt maar nu heb ik nog een tramadol retard 100mg liggen. Ik vroeg me af hoe ik deze het best kon nemen om zo snel mogelijk en zo sterk mogelijk effect te voelen (voor nog een gezellig avondje). Best pletten en snuiven?, Ik heb ook capsules liggen waar ik ze kan indoen na het pletten en dan gewoon slikken?, Ik vind vrij weinig over langwerkende tramadol op het internet...

Dankjewel!

_shikantaza

Badass junkie
Beter combineer je benzo’s en opiaten niet. Bewaar ‘m lekker voor morgen. Het beste pluggen of oraal. Pillen moet je niet snuiven.

KetCat

Newbie
Beter combineer je benzo’s en opiaten niet. Bewaar ‘m lekker voor morgen. Het beste pluggen of oraal. Pillen moet je niet snuiven.
Ja maar de xanax is bijna uitgewerkt dus wilde ik die tramadol voor vanavond gebruiken. Maar als ik het goed begrijp steek ik hem best gewoon in mn reet...😅Werkt het dan ook sneller in of moet ik sowieso 2 uur wachten.

_shikantaza

Badass junkie
Pluggen werkt snel. Wel ff je pil zo fijn mogelijk maken, in water doen en dan inderdaad het water-drugsmengsel in je kont spuiten 😄

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Die retard tabletten bevatten vrij stevige wax balletjes en moet je echt wel wat moeite in steken om te vergruizen.

Tevens is 100mg eigenlijk net te weinig

De Zandman

DF-koning
Tramadol is eigenlijk nergens mee te combineren. Ik zou toch een dag extra nemen na die Xanax om deze Tramadol te gebruiken....en 100 mg is idd net te weinig.
Maar misschien dat het met pluggen toch enig effect geeft. Dat is niet te zeggen.

Paranoize.

Badass junkie
Tramadol en xanax zijn gewoon veilig om te combineren hoor

Wat is er gebeurt met de harm reduction op dit forum man mensen gaan wel een tikkie te ver vind ik hoor gaat helemaal nergens meer over het is geen strip xanax wat je naar binnen gooit terwijl je ligt te nodden van bruin.

Tramadol en benzodiazepines zijn een veilige combinatie heb alleen erg dat ze elkaar versterken dus geen heroïse doseringen

Bovenaan