Nee want opiaten veranderen je hersenstructuur waardoor de lichaamschade veel erger zal worden dan chronische pijn, en ik spreek uit ervaring dus ik weet echt wel waar ik het over hebt.
Let maar eens op, als iemand sterke pijnstillers gaat slikken, gaat ie na een paar maanden nog veel meer om de pijnen (er zijn pijnen bijgekomen door heel het lichaam heen) gaat klagen en klagen en klagen. Eigenlijk doen ze dat iedere keer wanneer ze hun medicatie in moeten nemen en overal pijn krijgen.
Voor de mensen die weten hoe het is om iedere dag (JA IEDERE DAG) wakker te worden en letterlijk aan het lijden zijn van de ontwenning, dat is veel slechter voor jou lichaam. Je lichaam zn natuurlijke endorfine gaat naar de kenker en je lichaam zn weerstand tegen pijn daalt enorm.
Uiteindelijk moet je er toch een keer van af kicken en wordt de pijn sowieso 10x heftiger dus heeft de medicatie alleen gemaskert, niks geholpen. Maakt niet uit hoeveel je neemt en wat je neemt.
Daarom zijn artsen heel voorzichtig met het langdurig opiaten voorschrijven, soms kan het niet anders maar dan weet de arts vtv al dat hij/zei uiteindelijk naar de kanker gaat van die pillen, is onvermijdelijk.