Ik heb van iemand twee bruistableten Tramadol 50 mg gekregen. Volgens haar lijkt het gevoel op xtc en blijf je er lang wakker op.... Voordat ik en Tyler besuiten dit te gaan proberen, iemand hier ervaringen mee??

takala zei:http://www.erowid.org/pharms/tramadol/tramadol_effects.shtml
lijkt me wel leuk, zolang je het bij die 50mg houdt. Veel plezier ermee![]()
Ja leuk joh! Doen!Wromtrax zei:Tramadol lijkt me ook wel leuk.
ik heb de druppelsDrientje zei:Ja leuk joh! Doen!Wromtrax zei:Tramadol lijkt me ook wel leuk.
OT: ik heb vorig jaar heel veel tramadol geslikt omdat opiaten bijna de enige pijnstillers zijn die inwerken op het centrale zenuwstelsel. Ik was erg huiverig om te nemen, voornamelijk omdat er een enorme waslijst aan bijwerkingen aan vast kleeft die niet prettig zijn, en waarvan misselijkheid en obstipatie nog de meest vreedzame zijn. Het kan in ernstige gevallen zelfs verlammend werken op je ademhaling en is bij langdurig gebruik verslavend.
Ik heb nooit enige bijwerking gehad, werd ook niet moe of suf, het stilde de pijn, en dat is waar ik ze voor had.
Ik zou oppassen hiermee Marla, medicijnen die van dit kaliber moet je serieus nemen!
Drientje zei:Ik zou oppassen hiermee Marla, medicijnen die van dit kaliber moet je serieus nemen!
zommes zei:Die elektrische schokken krijg ik ook van XTC. Heel erg vervelend.
Bij tramadol heb ik daar geen last van gehad, volgens mij had ik 100 mg genomen. Het leek ook helemaal niet op xtc.
speeseend zei:zommes zei:Die elektrische schokken krijg ik ook van XTC. Heel erg vervelend.
Bij tramadol heb ik daar geen last van gehad, volgens mij had ik 100 mg genomen. Het leek ook helemaal niet op xtc.
Zelf heb ik die schokjes ook ervaren, na het gebruik van diverse middelen. Dit lijkt mij gerelateerd aan oververmoeidheid. Het komt namelijk bij het inslapen opzetten , na een paar nachten niet (goed) te hebben geslapen. Af en toe leek het net een kortsluiting, waarbij ik met heel veel moeite uit de schemerwereld van waken en slapen kon stappen.
Gelukkig heb ik er nu niet zo vaak meer last van.
en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.zazzoo zei:Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemenna 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf
en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.
jellies zei:zazzoo zei:Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemenna 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf
en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.
dat klopt ik heb hetzelfde ik word juist vrolijk en opgewekt en idd misselijk,ik ben er ook echt verslaafd aan want het afbouwen en afkickverschijnselen vind ik een hel!
dus zou ze niet te lang gebruiken!
dan word je depri je krijg het heet en allemaal stroomstootjes door je zenuwbaan,geirriteerd etc
mijn god echt een hel..!
) God, wat zou ik nu eigenlijk graag een valiumpje, seresta of themazepammetje willen hebben!!

jellies zei:valium werkt idd beter bij speed tramadol heeft daar 0 effect op.
en nog een beetje kunnen slapen??![]()
Dat het zo'n nare ervaring was komt natuurlijk gewoon doordat je veel te veel hebt genomen. Je mag overigens nog van geluk spreken want boven de 300mg loop je een groot risico op een beroerte met tramadol. Lees je alsjeblieft beter in een volgende keer als je wat nieuws probeert want dit soort geintjes kunnen enorm gevaarlijk zijn.HoneyC zei:Denk dat iedereen het anders ervaart maar ik zou het niet nog een keer gebruiken.
Psychedelibee zei:Dat het zo'n nare ervaring was komt natuurlijk gewoon doordat je veel te veel hebt genomen. Je mag overigens nog van geluk spreken want boven de 300mg loop je een groot risico op een beroerte met tramadol. Lees je alsjeblieft beter in een volgende keer als je wat nieuws probeert want dit soort geintjes kunnen enorm gevaarlijk zijn.HoneyC zei:Denk dat iedereen het anders ervaart maar ik zou het niet nog een keer gebruiken.
Psychedelibee zei:Goed dat je erbij geholpen gaat worden, want als je maar lang genoeg de grenzen opzoekt en overschrijdt gaat het een keer echt fout.
Tramadol heeft een bizar lange werkingstijd inderdaad, daar werd ik de eerste keer ook enigszins door overvallen. Gelukkig had ik toen niet echt iets belangrijks te doen.jam zei:Heb ooit ook eens 100mg genomen,
de avond zelf werd ik er aangenaam rustig van en was in bed liggen heerlijk.
De dag erna leek het echter nog steeds heel hard door te werken en voelde ik me echt high, dit was helemaal niet zo aangenaam omdat ik moest werken en dit natuurlijk niet goed lukte.
Psychedelibee zei:Tramadol heeft een bizar lange werkingstijd inderdaad, daar werd ik de eerste keer ook enigszins door overvallen. Gelukkig had ik toen niet echt iets belangrijks te doen.jam zei:Heb ooit ook eens 100mg genomen,
De dag erna leek het echter nog steeds heel hard door te werken en voelde ik me echt high, dit was helemaal niet zo aangenaam omdat ik moest werken en dit natuurlijk niet goed lukte.
Onder invloed op het werk rond lopen lijkt me uberhaupt niet relaxt, wat je werk ook is. Heb het ook nooit begrepen dat mensen kunnen blowen en dan naar het werk.jam zei:Psychedelibee zei:Tramadol heeft een bizar lange werkingstijd inderdaad, daar werd ik de eerste keer ook enigszins door overvallen. Gelukkig had ik toen niet echt iets belangrijks te doen.jam zei:Heb ooit ook eens 100mg genomen,
Ik werkte destijds in een instelling in de verslavingszorg, wat geen aangename setting was om 'high' rond te lopen, opzich kon ik functioneren, maar de gedachte dat het nog niet uitgewerkt was bezorgde me al paniek![]()
Iedereen is anders inderdaad, maar ik heb zelf jaren dagelijks geblowd en vond het toen niet eens relaxt om te blowen op werk.HoneyC zei:Iedereen is anders hé, voor sommige die al jarenlang blowen is het zo'n gewoonte geworden dat ze zonder niet normaal functioneren of niet zichzelf voelen. Blowen is nog wel het meest minst 'erge' wat je op je werk kunt gebruiken. Bouwvakkers als voorbeeld snuiven vollop voor/tijdens en na het werk. En zo heb je nog tig voorbeelden van drugsgebruikers en arbeiders
Psychedelibee zei:Iedereen is anders inderdaad, maar ik heb zelf jaren dagelijks geblowd en vond het toen niet eens relaxt om te blowen op werk.HoneyC zei:Iedereen is anders hé, voor sommige die al jarenlang blowen is het zo'n gewoonte geworden dat ze zonder niet normaal functioneren of niet zichzelf voelen. Blowen is nog wel het meest minst 'erge' wat je op je werk kunt gebruiken. Bouwvakkers als voorbeeld snuiven vollop voor/tijdens en na het werk. En zo heb je nog tig voorbeelden van drugsgebruikers en arbeiders
Snuiven tijdens het werk lijkt me niet eens echt vervelend persoonlijk, maar als je daar aan gaat beginnen is het einde wel zoek denk ik.
Tramadol heeft een bizar lange werkingstijd inderdaad, daar werd ik de eerste keer ook enigszins door overvallen. Gelukkig had ik toen niet echt iets belangrijks te doen.
Voor zover ik weet had ik toen gewoon instant release, maar het is alweer 7 jaar geleden dat ik voor het eerst tramadol probeerde. Later nog meerdere keren gedaan, altijd in verschillende landen gekocht en dus ook sowieso verschillende merken/batches, maar wel altijd een werkingsduur van ruim 12 uur. Uiteraard was de piek wel weg na zo'n uur of 8, maar de naeffecten bleven altijd zeer lang hangen.Ik weet het weer een oud topic , maar las dit en vraag me dan gelijk af of je de xr (vertraagde afgifte) had toen ? Die werken wel rond de 15+ uur. De caps die ik krijg (instant release) werken nog geen 8 uur namelijk.
Anyway ik ga naar wat zwaardere dingen toe als dit zo doorgaat.