• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trance Energy : 2x XTC 1x Explosion

neti

Badass junkie
Gisteren Trance Energy. Had er de hele dag weinig zin in, maar met pillen kun je dr op vertrouwen dat het leuk wordt. Een uur of halftwaalf ging de eerste pil naar binnen. We waren inmiddels de hele tent wat doorgegaan en belandden uiteindelijk bij de mainstage. Vol verwachting voelde ik na een minuut of tien mezelf al wat zweverig. Daar bleef het wat bij, ook na 45 minutn voelde ik weinig meer.

Ik besloot maar de twede achterover te drukken. Flink kauwen, zo gretig was ik. Stijf als ik ben stond ik maar wat als n hark op de dansvloer. Ik had de tweede pil nog neti op of de eerste begon te werken. Mn benen zouden en moesten bewegen. Ineens snapte ik waarom die gabbers zulke gekke bewegingen maken. Al snel kwam ook die andere op. Het vloog me eigenlijk wat aan. ik dacht: jezus wat heb ik nu gedaan, straks ga ik nog out. Ben toen mar ff gaan zitten en met een overweldigende stoot kwam daar t liefdesgevoel. Alles leuk, iedereen lekker, iedereen in bed. Mn vriendin die met me mee was noemde ik een godin of een engel die speciaal op een missie naar ons is gekomen.

Na wat vage gesprekken met wat mensen zijn we gaan dansen. Heerlijk op die trance, prachtige lazers, leuke mensen. Onwijze dorst an een stuk door. Tegen een uur of drie waren de twee pillen echter al uitgewerkt. Ik raakte langzaam in een soort cocon van tevredenheid. Alles was goed zoals het was. Lekker rustig staan kijken, rustig staan zwingen. Uiteindelijk ben ik om 3 uur gaan zitten, en een uur voor me uit gaan kijken. Staren, genieten, op de mensen, op de tonen, op het licht.

Godzijdank hadden we nog de Explosion. Om dr neti te snel doorheen te geraken haddenwe afgesproken tot 4.00 uur te wachten. Zoals ik beschreef heb ik mn tijd met kijken en genieten doorgebracht. Spannend om zo min mogelijk opvallen je buisje te openen en achterover te slaan. Goor was de troep inderdaad, amar neti zo goor als ik dacht. Met een glas water en een dropje was de smaak wel weggespoeld. Zo rustig als ik was nadat mijn 2 pillen uitgewerkt warn, zo heftig werd het na de tijd.

Na een minuut of tien kreeg ik langzaam weer energie, zin om te bewegen, te dansen. mn benen moesten en zouden weer bewegen. De Esplosion kwam heel sluipend, ongemerkt maar toch wel heftig op.Een soort stooommachine die op krachten moet komen. Langzaam dansen werd sneller, heftiger, intenser. Ik danse als nooit te voren, als een bezetene. Om de paar minuten moest ik weer naar de kraanlopen om genoeg water binnen te krijgen. Ik maakte dansbewegingen waarvan ik bij god neti wist dat ik ze in me had. Soepel, geil, cool, hoe je het ook maar wilt noemen.Ik danste aan een stuk door.

Na anderhalf uur werd het effect wat rustiger. De zin om te dansen verdween echter in het geheel neti. Al voelde ik wel dat mijn hart tekeer ging. ik moest hjet rustiger aan doen. Minder heftig dansen, meer rust, meer water. Kort na 6 uur ben ik maar weer gaanzitten. Lekker genieten van alles om me heen. Een aantal keren naar de wc gelopen. ik voelde me stoer, een lekker geil, stoer loopje... Kwart voor zeven werd mijn lichaam weer rustig en kon ik weer voluit dansen tot de klok van 7.

Ik stond toen gigantisch strak. Blik op oneindig, geen woord uit kunnen brengen. Zo zijn we naar de trein gelopen en zo heb ik de hele weg naar huis doorgebracht. Thuis aankoen tot een uur of 11 tv zitten kijken en toen op bed gegaan. Vanmiddag nog enkele uren liggen dagdromen op bed. Moe voel ik me in het geheel neit. Nog wat tv zitten kijken tussen 3 en 4.30 uur. Het is nu 5 uur en ik voel me blij, ik voel me relaxt, ontspannen, fit, ik kan zo wee gaan dansen als ik zou willen.

Wat een avond zeg. Al vond ik de muziek en het lichtspektakel watt tegenvallen, t was zeker de moeiyte waard. Vooral ook om kennis gemaakt te hebben met explosion. Ik kan het iedereen aanraden, hoewel de prijs wat aan de hoge kant is € 17.50 per buisje...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Leuke nacht gehad dus :) Klinkt allemaal heel bekend :grin:
Maar Explosion kon je vroeger toch altijd bij de smartshop kopen en is toen opeens illegaal gemaakt toch ? Hoor er eigenlijk nooit meer iets van ?

neti

Badass junkie
Klopt, Explosion is illegaal, maar dr is nog wel aan te komen als je je best doet. Als je je es lekker wilt uitleen dan is dat zeker de moeite ward. Nog nooit speed gehad, maar voor mijn gevoel lijkt het er wel wat op

Jadi

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk heb je dan de variant Exposion gehad, inplaats van Explosion of niet? Heb ik hier ook wel eens van gehoord.

neti

Badass junkie
Exposion, dat klopt... maar zal t zelfde zijn neem ik aan toch. Een absolute aanrader als je f helemaal je bol wilt uitgaan... hbe gelukkig ngo een buisje liggen

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eerder speed coke en pillen gedaan maar nooit explosion. Denk niet dat het heel veel anders zal zijn dan 1 van de drie genoemden.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Leuk trip reportje. Leuk beschreven. Klinkt als een leuk en goed avondje stappen.
Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat eruit moet hebben gezien :) schitterend.

neti

Badass junkie
jep, beide de pillen en de explosion waren rap uitgewerkt, alleen loop ik nu nog te swingen om 7.30 uur vanavond.... de explosion werkt lang door blijkbaar, zou hetliefst nu weer uitgaan, helemaal in the mood

Baarsjesbewoner: ik zou inderdaad nog een of twee p[illen hebben kunnen slikken, maardaar dans ik echt niet zo lekker op als op explosion... voor mij iets unieks, echt... zou het gewoon es gaan proberen als ik jou was

hakkebarbie

Experimenterende gebruiker
Leuk reportje en zo te lezen een geslaagde avond :wink: .
Ik heb me bijna hetzelfde vermaakt, maar dan alleen met pilletjes.
Maar ik herken je verhaaltje wel over hoe je, je voelde enzoo.
Ik voelde me egt Super heeeerlijk. en iedereen was lief en ik liep met een big smile :grin: .

neti

Badass junkie
aaaah ik kan neti meer wachten met die explosion, ik zat vandaag ff in de DOOZO, jawel de Doozo, te eten... alleen, aan de bar... en was al weer lekker aan het swingen... vond het een erg speedy-effect zoals ik schreef, die expl... wil echt es pep snuiven... :wave:

Bovenaan