trance

TrippyShit

Badass junkie
Ferry corsten is toch trance? Of heb ik het mis :P Ben niet zo'n trance liefhebber. Vind het wat te soft. Maar het nummer Holding On van ferry corsten is wel één van mijn favoriete tripnummer of all time. Op lsd het mooist maar ook op paddo's is ie geweldig.

3970

Wijs gebruiker
vanavond gaan mijn vrouw en ik weer naar een trance-party, met nog wat koppels....maar das denk ik net iets anders dan jij bedoelt...

Hemi

-spaceman-

Badass junkie
trance... :rolleyes:

in mijn opinie bestaat er geen slechtere muziek als trance...

sorry hoor, nou niet bepaald my cup of tea...

de feesten zijn kut.
de artiesten zijn kut.
de sfeer is kut.
trance is kut.

trance gaat om het spektakel erbij...
meer om de grootsheid en de lichtshow dan de muziek...

trance zuigt zwaar! :)

Flaffie

Wijs gebruiker
Er bestaat heeeeeel veel slechte trance, dat geef ik toe... die nummers hebben totaal geen inhoud veel lijkt op mekaar...
Maar dan heb jij nog nooit GOEDE trance gehoord.
Dat is bijna onmogelijk om niet van te houden! :rolleyes:
Maarja smaken verschillen...
Als mensen liever frans bauer luisteren mogen ze dat zelf wete.. als ze mij er maar niet mee lastig vallen :grin:

-spaceman-

Badass junkie
nou vooruit... de beste dj van de wereld (AHUM) Armin van Buuren (trance only) heb ik gehad. puur om te bewijzen dat ik trance niet kan uitstaan ben ik naar Armin Only geweest in de Jaarbeurs Utrecht. Ik ging er heen zonder verwachtingen of vooroordelen om het goed tot me te laten doordringen.. Ik vond het echt niks, je kan totaal niet dansen op de muziek, veels te veel nerds. van die types die NOOIT uitgaan en waarschijnlijk alleen maar trance zitten te luisteren achter hun computertje... Nooit en te nimmer zal ik nog een voet betrden op een trance feest... (goa en psy natuurlijk uitgezonderd want dat is trance zoals het bedoeld is)

dus kom maar op! wat is goede trance?

-spaceman-

Badass junkie
Flaffie zei:
http://www.youtube.com/watch?v=EotvSlT40UY

http://www.youtube.com/watch?v=eqeur2IBYOQ

http://www.youtube.com/watch?v=5DdqFxi4bKU

Je zal het wel niet goed vinden :P
Ik denk dat er veel mensen het niet met je eens zijn dan :P

Hier nog een elektro nummer miss dat je die wel goed vind.
http://www.youtube.com/watch?v=FaVPr_NEd24

ja sorry hoor, maar dit is allemaal oninspirerende commerciële bagger...
maar let op! je mag het allemaal zelf weten, ik vind het gewoon troep, die mening verandert niet... maar verwonder je niet dat juist hier GEEN trance liefhebbers te vinden zijn...

het is toch ook drie keer herkauwde poep die trance...
ontwikkeling gaat door, 8 kaar gelden was dit echt de shit... nu is het één grote geldklopperij... trance was leuk, nu niet meer...

een beter xtc trance nummer

Flaffie

Wijs gebruiker
Het mag idd wel wat minder commercieel!

Paul van dijk vind je wel goed? :confused:
over commercieel gesproken... lol

Is uiteraard wel een fantastisch nummer!

-spaceman-

Badass junkie
dude... het nummer is 5 jaar oud... oldskool...
trance heeft z'n tijd gehad... trance drijft op commercie...
zonder commercie zinkt het als een steen naar de bodem...
vanaf het begin tot nu is alle trance commerciele zooi...

jij hebt het over een perfect xtc nummer... dan denk ik hmmm... volgens mij past deze veel beter in dat plaatje... dat heeft niks met goed vinden te maken...

Flaffie

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
dude... het nummer is 5 jaar oud... oldskool...
trance heeft z'n tijd gehad... trance drijft op commercie...
zonder commercie zinkt het als een steen naar de bodem...
vanaf het begin tot nu is alle trance commerciele zooi...

jij hebt het over een perfect xtc nummer... dan denk ik hmmm... volgens mij past deze veel beter in dat plaatje... dat heeft niks met goed vinden te maken...

Ik snap echt niet dat jij het niet goed kan vinden, maargoed...
zonder commercie zinkt het als een steen naar de bodem? Jij bezit niet de kennis om dit te kunnen weten. dus ik snap niet waarom je dat kan zeggen. zoiezo net of alle trance commercieel is.. nee dus... Er zit veel troep tussen dat weet ik. Je moet goed zoeken wil je goede trance vinden. Jij zal echt wel anders over trance gaan denken als je een keer een pilletje op hebt en je hebt goede trance hard op staan dikke joint erbij en de muziek in je laten komen.
Als er dan nog niks met je gebeurd dan is dat echt heel jammer voor je :wink:

Sarz

Belezen gebruiker
Ik kan zeker trance waarderen zoals jij dat doet flaffie :stoned: Als ik knetterstoned ben kan ik echt opgezogen worden in de muziek..

TrippyShit

Badass junkie
-spaceman- zei:
, je kan totaal niet dansen op de muziek
dus kom maar op! wat is goede trance?

Zo, die ben ik met je eens :P Veeels te soft om echt lekker op los te gaan. Hardtrance daarintegen.. Marcel Woods :grin: Das toch fijne muziek, helemaal op mdma :P Een feest met hardtrance opbouwend naar hardstyle en grotendeels hardstyle+mdma. Dat is mijn favoriete uitgaan!

kotssmurf

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
Trance = kut, altijd al geweest imo...

Goa-trance vind ik ook niet echt geweldig, pure rauwe goa is goed!

Zou je me even het verschil tussen beide kunnen uitleggen?
Mischien dat er een verschil is in aanduiding, maar hier in Belgie is Goa trance nl. hetzelfde als psytrance of kortweg Goa...

Dan heb je er nog verschillende stromingen binnen het genre maar van rauwe goa heb ik nog nooit gehoord. Mischien bedoel je Dark?

On topic: Ik vindt ook dat trance moeilijk is om op te dansen, maar als ik goa hoor daarentegen kan ik niet blijven stilstaan. :tongueout:

Bovenaan