Transparante J's..

xtaz

Wijs gebruiker
Anti depressiva: Efexor 150mg en Abilfy 10mg beide 1x 's morgens.
Kalmeerpillen: Roche Lexotan 6mg en Lormetazepam 2mg beide 1x 's avonds.

paupie

Bewuste gebruiker
ik heb der al 2 pakkies doorheen gedraaid van die vloei. Vooral met hasj vind ik ze goed draaien. Voor joints met wiet vind ik ze wat minder omdat ze zo smal zijn. En met wiet moet het gewoon een dikke pampert zijn :grin:.

Qocaïne

Badass junkie
Het ziet er plastic achtig uit... ik weet niet hoe het er in het echt uit ziet... maar het ziet er nogal gladjes uit.

als je begrijpt wat ik bedoel!

paupie

Bewuste gebruiker
ik kan ook beter met deze vloei draaien dan met normale bigvloei. Ze zijn veel steviger ook. Je kan em dubbel klappen weer rechtbuigen en daarna nog prima oproken :grin:.

lot

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Ik heb 't aan een onderzoek onderworpen ja. :P :wink:

mij trekt het totaal niet.. laat mij het gewone maar blowen

p.s licht het aan de vloeitjes ofzo dat je dr slecht van gaan taaien?

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
en heerlijk is anders, ik moet zeggen ze smaken wel maar heerlijk, neen daarvoor draai ik togh met gewone vloei :stoned:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ik vind het eigenlijk hinderlijk draaien.(Ja, ik kan draaien, beter dan de meesten hier dus muil dicht)
Vooral als ik al stoned ben, het is zo glad en die vloeitje zijn uber slim. :openmouth:

Happydude

Belezen gebruiker
Tjah als je pillen gebruikt (en bedoel ik pilLEN) dan heb je kans je vloeitje kwijt te raken :)

toch vaag het is net plastic maar toch weet je :wave:

maarreehh ??? duur ??

valt wel mee :stoned:
k zal niet te veel spammen maar check m`n onderschrift eens :wink:

Overigens zie ik nog steeds niet dat er mensen zijn die papier (of iets dat op plastic lijkt) om hun lekkere wietje heen doen ... ZONDE DUDE !!

Happydude

Belezen gebruiker
tijden verandere .....

Ook ik was ooit jong and stupid :P

En hij is trouwens wel puur ...

daarbij -->
een pijp mee op party nemen word vaak niet gewardeerd aan de deur ... foto is in arena gemaakt op een witte avond :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Sorry dat ik na een maand of ruim een maand nog even in dit topic post; maar ik heb deze vloe nu ook m aar eens gekocht en het bevalt me prima; het is lekker stevig enzo, alleen jammer dat je er niet mee binnenstebuiten kan draaien wat ik normaal doe.

FIDO

Newbie
Kan wel, heeft alleen niet zoveel zin. Ik vind ze zelf niet fijn roken, ze branden een beetje langzaam, de joint voelt raar aan en ik vind het op één of andere manier toch niet lekker smaken.

Bovenaan