Treasure coast - kweekverslag

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

0t0lerance

Belezen gebruiker
...phoe.. op dit moment aan het bijkomen van een 5gr lemon tek trip... was erg pittig.. geen pretje... had vandaag vrij genomen ervoor..
Heb het idee overgereden te zijn door 5 vrachtwagens... tik later wel verder, erg sip en weet t allemaal even niet meer.

Proxima

Belezen gebruiker
5g. :)

De comeup is met de lemon tek vaak sneller dan normaal waardoor het ook wat hoger piekt.

Denk maar zo: je hebt het overleefd en met een beetje geluk heb je dalijk nog wel de warme tryptamine-blanket gloed over je heen.

Volgende keer ietsje minder en dan heb je grote kans dat het beter gaat.

0t0lerance

Belezen gebruiker
5g. :)

De comeup is met de lemon tek vaak sneller dan normaal waardoor het ook wat hoger piekt.

Denk maar zo: je hebt het overleefd en met een beetje geluk heb je dalijk nog wel de warme tryptamine-blanket gloed over je heen.

Volgende keer ietsje minder en dan heb je grote kans dat het beter gaat.
Ben helemaal gesloopt.. ja heb het overleefd inderdaad. Zo moet ik er maar naar kijken, maar heb me nog nooit zo uit het veld geslagen gevoeld. Alsof de hele wereld je haat.

Proxima

Belezen gebruiker
Zoals een goede vriend van mij altijd zei:

"Sometimes shrooms can suddenly turn on you"

Niet het eind van de wereld en je zal zien dat het de volgende keer beter gaat.

0t0lerance

Belezen gebruiker
Zoals een goede vriend van mij altijd zei:

"Sometimes shrooms can suddenly turn on you"

Niet het eind van de wereld en je zal zien dat het de volgende keer beter gaat.
Ja, een uurtje geleden had mn broodje pindakaas nog een monsterachtige look en zag ik nog wat patronen en het gras golven.. maar het is nu echt wel voorbij. Na een kop koffie en flink wat eten voel ik me alweer ok..

Een donkere kamer, oordoppen, oogmaster en een buurman die bezig is met de afkortzaag en diverse ander electrisch gereedschap.. is de reden "denk ik" dat de trip een verkeerde afslag nam. De reis bestond vooral bestond uit techno bandje wat vast liep.. brrrrr...trrrrr...yyyyyyyp....aaaaaaazzz...iiiiii.. gecombineerd met ewn soort sneeuwscherm van de tv met kleurtjes.. kleine patronen die zichzelf herhaalde. Niks kaleidoscopisch of rust.. paar uur terror kleurtjes en oorverdovend geluid zoals vroeger waarbij de computer aan het inbellen is met volume op max.. gestoord.

Maargoed, volgende keer inderdaad een kleine dosis. Maak hier later een tripreport van als ik t heb verwerkt.. heb geen doodsangsten uitgestaan.. wel een flinke dosis paranoia en tijdloops waarbij ik me vast hebt gehouden aan "blijven ademen, gaat vanzelf voorbij".. en dit een seconde later alweer kwijt was en weer opnieuw gestoorde terror toontjes en flikker kleurtjes gepresenteerd kreeg. Maargoed ga eerst even de tijd nemen dit te verwerken..

Laatst bewerkt:

0t0lerance

Belezen gebruiker
Goed, verder over het kweken. Nieuwe kweek in de planning;

Albino Penis Envy Reverse
20210610_151555.jpg

De liquid culture is al zo goed als klaar en is een verzameling van 3 sectoren die ik er goed uit vond zien. Lekker volgegroeid.. deze vloeibare cultuur is op basis van LME en soya peptone. Verder ga ik alle weckpotten die ik heb vullen met bio rogge, en dit weekend inocculeren. Het idee is dan 3 x 10l bakken op te zetten. In de tusse tijd plukken we nog wat paddestoelen van de 2e flush.. wel beduidend minder dan de 1e flush treasure coast. Wordt vervolgd

0t0lerance

Belezen gebruiker
Paddo kunst, iets te lang laten staan, maar ach. Overigens valt de oogst voor de 2e flush wel tegen van deze cake.. heeft toch 9 uur in de week gestaan. Opzich maakt t niet uit..20210611_084423.jpg
Voorlopig zat paddo's om even met microdoseren voort te kunnen. Mis alleen nog m'n electische koffiemolen en capsuleermachine. Daar wacht ik nog op.

Bovenstaande paddestoelen hebben een c.a. 1cm dikke voet. Deze droog ik op 74 graden c.a. 9 uur. 8 uur was voor sommige dikke stompen nog wat aan de korte kant.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan