Trekjes onder invloed

Keep calm

Newbie
Hallo ik ben ruim 5 jaar terug begonnen met coke zo af en toe in het weekend met een potje bier had toen eigenlijk niet zo veel last van verschijnselen ik ben toen even gestopt (9 maand ong) en nu gebruik ik wel weer eens even met een maatje van me en in een keer zeggen vrienden tegen mij dat ik met mijn kaken draai en handen een beetje spastisch zijn (de niet gebruikers dan) eerst had ik er nooit last van en nu in eens wel hebben er misschien meer mensen last van na dat er een tijd tussen zit of hoe dat komt Mvg Michel

Amateurtje

Wijs gebruiker
Zou het niet kunnen liggen aan de coke zelf? Meestal draaien mijn kaken niet als ik het doe, maar soms -zoals op dit ogenblik- draaien mijn kaken en heb ik het gevoel dat mijn duimen tegenwerken en dat ik heel de tijd mijn handen in elkaar rol. Zoals ik al zei heb ik soms die bijwerkingen en soms niet, dus ik denk dat het wel eens aan het product zou kunnen liggen? :confused:

ricky

Belezen gebruiker
Haal je het nu ergens anders? Misschien is de kwaliteit beter. Als ik het gebruik haal ik het onversneden en gooi er naar mijn eigen smaak (afhankelijk vd kwaliteit) zelf wat inositol op. Want als het te sterk is voel ik me niet prettig en daar horen deze verschijnselen en opvliegers en zweethanden ook bij. Als de verschijnselen je zelf niet dwars zitten en je je gewoon goed voelt is er toch niks aan de hand. Behalve indd dat andere mensen sneller aan je gaan zien.

ricky

Belezen gebruiker
Misshien ff mooi voorbeeld nu. Ben de laatste tijd zo met mn opiaten verslaving bezig geweest, en nu weer onder controle heb dat ik weer eens flink op stap ben gegaan. De sos was 5 op 10 en dus erg sterk en heb precies die trekjes. En dan heb ik ook nog de hele nacht stevig gedronken.
Mn handen trekken bij mekaar en mn kaak doet raar. maar gebruik al 20 jaar dus dit is niks vreemds, ook niet voor als je het nog niet zo vaak gebruikt heb. Dan heb je gewoon goed spul, maar dat valt niet voor iedereen even lekker. Soms word er wel 20 op 10 gegooid en als je dan ineens betere krijgt krijg je per sleutel/lijn veel meer binnen.
Zeg niet dat het bij iedereen zo werkt maar bij mij (en iedereen die ik toevallig ken) wel. En dat zijn er nogal wat...

Bovenaan