Trillen na het blowen

Heey,

Ik ben hier nieuw op dit forum en heb al gezien dat er enorm veel topics zijn over het 'trillen tijdens of na het blowen'. Ben er nog altijd niet goed uit. Ik blow nu al 4-5 jaar, maar heb een tijd gehad dat ik het dagelijks toch wel 7-8 keer kon. Tegenwoordig krijg ik het probleem als ik een joint rook (soms gewoon tijdens een sigaret), dat ik enorm begin te trillen. Dit houdt soms een paar minuten aan. Krampen in men kaken krijg ik ook, dat ik men tanden hard op elkaar begin te zetten. Daarna is het over.

Ik vindt het enorm raar want heb jarenlang geen enkel probleem gehad ermee, kon overal naartoe. Maar tegenwoordig kan ik zelf niets eens meer verdragen dat er mensen in mijn buurt zijn, gewoon puur omdat ik niet terug 'scheef' wil gaan. Dat ze zien dat ik zo tril.

Sorry als dit een overbodig bericht/topic is, maar maak me toch zorgen. Want al jarenlang doe ik niets anders nemen van drugs of zelfs niet het drinken van alcoholische dranken, alleen maar roken van wiet.

Cheers! :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hey, allereerst van harte welkom op dit forum!

Zelf ben ik ook een fervent wietgebruiker en heb er ook al een paar keer last van gehad maar enkel als ik ergens wiet rook waar ik niet helemaal op me gemak ben zoals bv op het werk, winkel, etc...
Heb je er elke keer last van als je wiet gebruikt?
Gebruik jij wiet gewoon thuis? Of kan het zijn dat je ook niet helemaal op je gemak bent als je wiet gebruikt?

grts

mandragora zei:

Zelf ben ik ook een fervent wietgebruiker en heb er ook al een paar keer last van gehad maar enkel als ik ergens wiet rook waar ik niet helemaal op me gemak ben zoals bv op het werk, winkel, etc...
Gebruik jij wiet gewoon thuis? Of kan het zijn dat je ook niet helemaal op je gemak bent als je wiet gebruikt?

grts

Yooo,

Ja gebeurt het meeste als ik me ergens niet op men gemak voel. Maar tegenover vroeger kon ik dat overal doen. Dan maakte het niets uit of ik de klas net in moest of naar men werk gaan. Het is ineens gekomen. Thuis heb ik het niet altijd, maar soms toch wel. Ik vind het gewoon vrij irritant, want ik doe dit enorm graag en het geeft me tenminste wat rust. het begon vroeger ook met maar 'een paar keer' ... laatste tijd elke keer.

peace

mandragora zei:

grts
Ik had trouwens ook dat ik vroeger van 's morgens tot 's avonds kon doorsmoren. Maar ik zit nu in een moeilijk jaar en daardoor kan ik meestal niet blowen voor ik terug kom van mijn school. Dus meestal blow ik 's avonds want in weekenden heb ik er precies niet ZOVEEL last van, maar toch. Het baart me wat zorgen soms. :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Zorgen zijn helemaal niet nodig kan ik je verzekeren,
zoals je zelf al aangaf dat het meer gebeurt als je niet op je gemak bent is al een teken dat je rust moet vinden voor jij je jointje opsteekt en ff nadenkt of het wel past dat je stoned gaat worden.
Had er vroeger ook geen last van, nu blow ik niet meer op plaatsen waar dat eigenlijk niet hoord zoals werk,winkel,... want ik weet voor mezelf dat ik er toch niet van kan genieten dan en enkel paniekerig rondloop met de nodige dosis paranoia :) , wat ook helpt is van te voren je geest vrijmaken. dat je niet iets negatief loopt te denken als je gaat blowen (zoals dat trillen waar je wss al aan denkt voor je 'm opsteekt).

grts

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dit hoor je best vaak van mensen die veel en vaak geblowt hebben.

Behalve dat je je echt op je gemak moet voelen als je gaat blowen, is minderen ook een vaak gehoorde oplossing. Althans, een oplossing van die persoon zelf.
Daarnaast stappen sommige mensen ook helemaal over op het roken van enkel hasj, en hebben er dan ook geen last meer van.

Ik blow ook al een aantal jaartjes, en kan het nog steeds altijd verdragen stoned te zijn waar dan ook, maar herken het gevoel wel wanneer ik blow en me niet op me gemak voel. Vaak als ik alleen in een onbekende coffeeshop heb ik hier last van.

Een echt bekende oorzaak heeft het niet, dus probeer bij jezelf na te gaan waar het vandaan komt en bedenk daar een passende oplossing voor.

Bovenaan